Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ICS PAR MK3 C MTR


Recommended Posts

Witam

Ostatnio miałem zamiar kupić sobię replikę ICS'a model 260 z platformy transform4. Jednakże ostatnio wyszła niewiele droższa platforma PAR MK3 również od ICS'a. Zawiera ona model ICS PAR MK3 C MTR w kolorze czarnym. Czy ktoś z was miał z nią styczność? Jaka jest awaryjność tej repliki? Jakie są jej plusy i minusy?

Z góry dzięki.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Jako, że skończyliśmy testy, powiem tak, to jedna z najfajniejszych replik jakie SCDTV miało w łapach.

Z zewnątrz, to po prostu orgazm...

 

Trochę zdjęć na FB:

https://www.facebook...75333788&type=3

 

Nasze wypociny wkrótce.

 

Mieliśmy replikę na kilka miesięcy, wystrzeliła grubo ponad 1000k na mocnych batkach, ale poza zjaranym bezpiecznikiem nic się nie zdarzyło.

 

Wybaczcie, że nie piszę w głównym wątku iceesowskim ale to jednak trochę inna konstrukcja niż ich klasyczne M4/M16.

Edited by Ijet
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Spoko, jesteśmy prawie jak najbardziej normalni. O efpesach mówiłem w filmie. Od sklepu dostaliśmy połówki GB, które generowały odpowiednio 354 i 454 (plus minus kilka, ale rozrzut fps był znikomy podczas chronowania). Zasięg na 350 jest bardzo zadowalający ale celności w stocku jednak trochę brakuje - to w sumie jedyny minusik tej repliki (testowanego egzemplarza).

 

Poza tym, nie ma co się oszukiwać, PAR MK3 zrobił na nas kolosalne wrażenie. Naprawdę jedna z najfajniejszych replik jakie mieliśmy w łapach.

 

CO do żywotności, to myśmy na spokojnie przetrawili ponad 1500 kulek. Oprócz zjaranego bezpiecznika nic się nie wydarzyło. Sporo kompozytu poszło na słabszej sprężynie i lipo 11,1.

Edited by Ijet
Link to post
Share on other sites

Nie posiadam PAR MK3, ale gearbox jest ten sam jak w reszcie nowych ICS, więc mogę dorzucić kilka słów od siebie:

 

- gearbox spokojnie wytrzyma wiele miesięcy na sprężynie M120 (fabryczna lub Guarder);

- do lipo 11.1v polecam jakiś mosfet, ponieważ kostka stykowa strasznie szybko łapie nalot;

- przy dobrym lipo bezpiecznik jest zbędny;

- silnik jak najbardziej da radę jeżeli masz Turbo 3000. Jeżeli masz 2500 to polecam wymienić na jakiś High Torque, aby uzyskać błyskawiczną reakcję na spust

- zwalnianie sprężyny to strzał w kolano, ponieważ zmiana selektora ognia na safe gdy magazynek jest w magwellu powoduje załadownaie kolejnej kulki do komory i wtedy następny strzał jest podwójny...

 

Jedynym minusem jest niestandardowa dysza, więc jej wymiana jest problematyczna. Niestety, ale fabrycznie jest ona wykonana z ABS, więc prędzej czy później wyląduje w koszu.

 

Nie polecam wkładania mocniejszej sprężyny, ponieważ jeden z moich gearboxów zaczał pękać (M130 po jakimś 15k kulek). Nadal śmiga na M100, ale z tygodnia na tydzień pęknięcie się powiększa.

 

ICS jest mega szczelny jeżeli jest lekko dopieszczony (wymiana gumki). Wczoraj chronowałem swojego Transform4 i wykazywał idealne 449-452 na M120 guardera. Więcej nie trzeba przy dobrej gumce, bo zasięg jest więcej niż zadawalający.

 

Dolna cześć gearboxa mimo wielu sprężyn, silnika High Torque Guardera i wymiany kabli wykazuje zero śladów użycia. Przebieg to min. 35k kulek. Generalnie jeżeli coś Ci się stanie z dolnym gearboxem to znaczy, że źle go złożyłeś :icon_razz:

 

Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości co do gearboxa ICS to wal śmiało, ponieważ on się nie zmienia. APE, PAR czy Transform4 to wszystko ta sama konstrukcja.

Edited by Groszq
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nie posiadam PAR MK3, ale gearbox jest ten sam jak w reszcie nowych ICS, więc mogę dorzucić kilka słów od siebie:

 

- gearbox spokojnie wytrzyma wiele miesięcy na sprężynie M120 (fabryczna lub Guarder);

- do lipo 11.1v polecam jakiś mosfet, ponieważ kostka stykowa strasznie szybko łapie nalot;

- przy dobrym lipo bezpiecznik jest zbędny;

- silnik jak najbardziej da radę jeżeli masz Turbo 3000. Jeżeli masz 2500 to polecam wymienić na jakiś High Torque, aby uzyskać błyskawiczną reakcję na spust

- zwalnianie sprężyny to strzał w kolano, ponieważ zmiana selektora ognia na safe gdy magazynek jest w magwellu powoduje załadownaie kolejnej kulki do komory i wtedy następny strzał jest podwójny...

 

Jedynym minusem jest niestandardowa dysza, więc jej wymiana jest problematyczna. Niestety, ale fabrycznie jest ona wykonana z ABS, więc prędzej czy później wyląduje w koszu.

 

Nie polecam wkładania mocniejszej sprężyny, ponieważ jeden z moich gearboxów zaczał pękać (M130 po jakimś 15k kulek). Nadal śmiga na M100, ale z tygodnia na tydzień pęknięcie się powiększa.

 

ICS jest mega szczelny jeżeli jest lekko dopieszczony (wymiana gumki). Wczoraj chronowałem swojego Transform4 i wykazywał idealne 449-452 na M120 guardera. Więcej nie trzeba przy dobrej gumce, bo zasięg jest więcej niż zadawalający.

 

Dolna cześć gearboxa mimo wielu sprężyn, silnika High Torque Guardera i wymiany kabli wykazuje zero śladów użycia. Przebieg to min. 35k kulek. Generalnie jeżeli coś Ci się stanie z dolnym gearboxem to znaczy, że źle go złożyłeś :icon_razz:

 

Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości co do gearboxa ICS to wal śmiało, ponieważ on się nie zmienia. APE, PAR czy Transform4 to wszystko ta sama konstrukcja.

http://wojskowe.eu/pl/p/Gorna-czesc-gearboxa-do-PAR-MK3CXP-HOGUK1/3226

 

Jak coś są juz same szkielety

Link to post
Share on other sites

Hejka. Mam tytułowego ICSa z silnikiem Turbo 3000. Czy wam też po chwili strzelania grzeje się tak, że uchwyt jest wręcz gorący? Silnik był już regulowany, porządne okablowanie, mosfet i lipo 11.1.

 

Single czy auto? Co to znaczy dla Ciebie chwila?

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Posiadam tą replikę od pewnego czasu i mogę się podzielić pewnymi spostrzeżeniami, więc pozwolę sobie na odkopanie tematu.

 

Miałem już kiedyś repliki ICS'a i wiem, że nie odzwierciedlają one bardzo dokładnie swym wyglądem palnych pierwowzorów. Może L85 jest bardzo bliskie ideałowi, ale np. AK z wyglądu tylko przypomina. Podobnie jest w przypadku PAR MK3, które według zapewnień producenta ma mieć wymiary 1:1 zgodne z oryginałem. Nie neguję tego ale już pobieżny kontakt pozwala dostrzec wiele różnic. Pierwsza i dla braci airsoftowej najważniejsza sprawa to oznaczenia. W oryginale są w kolorze korpusu i znacznie głębsze. Czy bite czy też grawerowane nie wnikam ale zwyczajnie znacząco różnią się od siebie. Te w replice są nanoszone laserowo czego sam producent i tak nie ukrywa. Front czyli szyny RIS w oryginale są mocowane do korpusu za pomocą dźwigni, a w ICSie kilkoma śrubami. W przeciwieństwie do oryginału prowadnica kolby wraz z nakrętką to monolit. Można jeszcze przyczepić się do kształtu urządzenia wylotowego, chwytu pistoletowego oraz samej kolby, mechanicznych przyrządów celowniczych i braku rurki gazowej. Tyle jeżeli chodzi o widoczne różnice. Dla mnie są one bez znaczenia, w końcu to zabawka, ale może komuś będą na tyle przeszkadzać, że wpłyną na decyzję o wyborze repliki. I jeszcze jedna mała uwaga, w moim egzemplarzu magazynek ICS nie podawał kulek. Musiałem podklejać gniazdo rzepem by rozwiązać ten problem. Występuje on w większości replik, więc to bardziej ciekawostka niż faktyczny problem.

 

Wraz z repliką otrzymałem kartkę z chronowania w sklepie z informacją o odnotowanej prędkości początkowej kulki na poziomie 420fps. Tak się składa, że nie mam zaufania do luf wewnętrznych produkcji ICS, więc fabryczną lufę wymieniłem na KM-Head. Dodatkowo plasticzaną dyszę zamieniłem na doszczelnioną ICSowską aluminiową. Podobny los spotkał prowadnicę sprężyny. To pozwoliło wycisnąć z repliki magiczne 470fps. Po wymianie sprężyny na SP110 Guardera prędkość kulki spadła do 450fps.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...