Str8Gam3r Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Witam Ostatnio miałem zamiar kupić sobię replikę ICS'a model 260 z platformy transform4. Jednakże ostatnio wyszła niewiele droższa platforma PAR MK3 również od ICS'a. Zawiera ona model ICS PAR MK3 C MTR w kolorze czarnym. Czy ktoś z was miał z nią styczność? Jaka jest awaryjność tej repliki? Jakie są jej plusy i minusy? Z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 (edited) Jako, że skończyliśmy testy, powiem tak, to jedna z najfajniejszych replik jakie SCDTV miało w łapach. Z zewnątrz, to po prostu orgazm... Trochę zdjęć na FB: https://www.facebook...75333788&type=3 Nasze wypociny wkrótce. Mieliśmy replikę na kilka miesięcy, wystrzeliła grubo ponad 1000k na mocnych batkach, ale poza zjaranym bezpiecznikiem nic się nie zdarzyło. Wybaczcie, że nie piszę w głównym wątku iceesowskim ale to jednak trochę inna konstrukcja niż ich klasyczne M4/M16. Edited September 4, 2015 by Ijet Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 (edited) 1000k czyli milion ? Ale fotki fajne. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Edited September 4, 2015 by argawen Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 Za dużo zer. Przepraszam. Nie wiem, czy ktokolwiek kiedykolwiek z jakiejkolwiek repliki wypuścił 1000k kulek... Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 To jakie wy tam macie zasady, że ładujecie sprężynę M150 do CQB ? Albo inaczej, ile z tej sprężyny wychodzi fps ? Poza tym, jak zawsze, miło mi się ogląda Wasze filmiki. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 Panie, M150 to ładują początkujący. Doświadczeni gracze muszą mieć co najmniej m170. Ma być ostro! A tak na serio, to jaja sobie robimy i liczymy na inteligencję widzów, którzy wychwycą ironię ;) Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted December 21, 2015 Report Share Posted December 21, 2015 (edited) Spoko, jesteśmy prawie jak najbardziej normalni. O efpesach mówiłem w filmie. Od sklepu dostaliśmy połówki GB, które generowały odpowiednio 354 i 454 (plus minus kilka, ale rozrzut fps był znikomy podczas chronowania). Zasięg na 350 jest bardzo zadowalający ale celności w stocku jednak trochę brakuje - to w sumie jedyny minusik tej repliki (testowanego egzemplarza). Poza tym, nie ma co się oszukiwać, PAR MK3 zrobił na nas kolosalne wrażenie. Naprawdę jedna z najfajniejszych replik jakie mieliśmy w łapach. CO do żywotności, to myśmy na spokojnie przetrawili ponad 1500 kulek. Oprócz zjaranego bezpiecznika nic się nie wydarzyło. Sporo kompozytu poszło na słabszej sprężynie i lipo 11,1. Edited December 21, 2015 by Ijet Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted December 21, 2015 Report Share Posted December 21, 2015 (edited) Nie posiadam PAR MK3, ale gearbox jest ten sam jak w reszcie nowych ICS, więc mogę dorzucić kilka słów od siebie: - gearbox spokojnie wytrzyma wiele miesięcy na sprężynie M120 (fabryczna lub Guarder); - do lipo 11.1v polecam jakiś mosfet, ponieważ kostka stykowa strasznie szybko łapie nalot; - przy dobrym lipo bezpiecznik jest zbędny; - silnik jak najbardziej da radę jeżeli masz Turbo 3000. Jeżeli masz 2500 to polecam wymienić na jakiś High Torque, aby uzyskać błyskawiczną reakcję na spust - zwalnianie sprężyny to strzał w kolano, ponieważ zmiana selektora ognia na safe gdy magazynek jest w magwellu powoduje załadownaie kolejnej kulki do komory i wtedy następny strzał jest podwójny... Jedynym minusem jest niestandardowa dysza, więc jej wymiana jest problematyczna. Niestety, ale fabrycznie jest ona wykonana z ABS, więc prędzej czy później wyląduje w koszu. Nie polecam wkładania mocniejszej sprężyny, ponieważ jeden z moich gearboxów zaczał pękać (M130 po jakimś 15k kulek). Nadal śmiga na M100, ale z tygodnia na tydzień pęknięcie się powiększa. ICS jest mega szczelny jeżeli jest lekko dopieszczony (wymiana gumki). Wczoraj chronowałem swojego Transform4 i wykazywał idealne 449-452 na M120 guardera. Więcej nie trzeba przy dobrej gumce, bo zasięg jest więcej niż zadawalający. Dolna cześć gearboxa mimo wielu sprężyn, silnika High Torque Guardera i wymiany kabli wykazuje zero śladów użycia. Przebieg to min. 35k kulek. Generalnie jeżeli coś Ci się stanie z dolnym gearboxem to znaczy, że źle go złożyłeś :icon_razz: Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości co do gearboxa ICS to wal śmiało, ponieważ on się nie zmienia. APE, PAR czy Transform4 to wszystko ta sama konstrukcja. Edited December 21, 2015 by Groszq Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Nie posiadam PAR MK3, ale gearbox jest ten sam jak w reszcie nowych ICS, więc mogę dorzucić kilka słów od siebie: - gearbox spokojnie wytrzyma wiele miesięcy na sprężynie M120 (fabryczna lub Guarder); - do lipo 11.1v polecam jakiś mosfet, ponieważ kostka stykowa strasznie szybko łapie nalot; - przy dobrym lipo bezpiecznik jest zbędny; - silnik jak najbardziej da radę jeżeli masz Turbo 3000. Jeżeli masz 2500 to polecam wymienić na jakiś High Torque, aby uzyskać błyskawiczną reakcję na spust - zwalnianie sprężyny to strzał w kolano, ponieważ zmiana selektora ognia na safe gdy magazynek jest w magwellu powoduje załadownaie kolejnej kulki do komory i wtedy następny strzał jest podwójny... Jedynym minusem jest niestandardowa dysza, więc jej wymiana jest problematyczna. Niestety, ale fabrycznie jest ona wykonana z ABS, więc prędzej czy później wyląduje w koszu. Nie polecam wkładania mocniejszej sprężyny, ponieważ jeden z moich gearboxów zaczał pękać (M130 po jakimś 15k kulek). Nadal śmiga na M100, ale z tygodnia na tydzień pęknięcie się powiększa. ICS jest mega szczelny jeżeli jest lekko dopieszczony (wymiana gumki). Wczoraj chronowałem swojego Transform4 i wykazywał idealne 449-452 na M120 guardera. Więcej nie trzeba przy dobrej gumce, bo zasięg jest więcej niż zadawalający. Dolna cześć gearboxa mimo wielu sprężyn, silnika High Torque Guardera i wymiany kabli wykazuje zero śladów użycia. Przebieg to min. 35k kulek. Generalnie jeżeli coś Ci się stanie z dolnym gearboxem to znaczy, że źle go złożyłeś :icon_razz: Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości co do gearboxa ICS to wal śmiało, ponieważ on się nie zmienia. APE, PAR czy Transform4 to wszystko ta sama konstrukcja. http://wojskowe.eu/pl/p/Gorna-czesc-gearboxa-do-PAR-MK3CXP-HOGUK1/3226 Jak coś są juz same szkielety Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Hejka. Mam tytułowego ICSa z silnikiem Turbo 3000. Czy wam też po chwili strzelania grzeje się tak, że uchwyt jest wręcz gorący? Silnik był już regulowany, porządne okablowanie, mosfet i lipo 11.1. Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Hejka. Mam tytułowego ICSa z silnikiem Turbo 3000. Czy wam też po chwili strzelania grzeje się tak, że uchwyt jest wręcz gorący? Silnik był już regulowany, porządne okablowanie, mosfet i lipo 11.1. Single czy auto? Co to znaczy dla Ciebie chwila? Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Tryb mieszany, ale auto to max 1-2s. Średnio po dwóch midach (~130bb każdy) powiedzmy w 20 minut już się robi konkretnie ciepły, że czuć ciepło na chwycie. Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted December 14, 2016 Report Share Posted December 14, 2016 Posiadam tą replikę od pewnego czasu i mogę się podzielić pewnymi spostrzeżeniami, więc pozwolę sobie na odkopanie tematu. Miałem już kiedyś repliki ICS'a i wiem, że nie odzwierciedlają one bardzo dokładnie swym wyglądem palnych pierwowzorów. Może L85 jest bardzo bliskie ideałowi, ale np. AK z wyglądu tylko przypomina. Podobnie jest w przypadku PAR MK3, które według zapewnień producenta ma mieć wymiary 1:1 zgodne z oryginałem. Nie neguję tego ale już pobieżny kontakt pozwala dostrzec wiele różnic. Pierwsza i dla braci airsoftowej najważniejsza sprawa to oznaczenia. W oryginale są w kolorze korpusu i znacznie głębsze. Czy bite czy też grawerowane nie wnikam ale zwyczajnie znacząco różnią się od siebie. Te w replice są nanoszone laserowo czego sam producent i tak nie ukrywa. Front czyli szyny RIS w oryginale są mocowane do korpusu za pomocą dźwigni, a w ICSie kilkoma śrubami. W przeciwieństwie do oryginału prowadnica kolby wraz z nakrętką to monolit. Można jeszcze przyczepić się do kształtu urządzenia wylotowego, chwytu pistoletowego oraz samej kolby, mechanicznych przyrządów celowniczych i braku rurki gazowej. Tyle jeżeli chodzi o widoczne różnice. Dla mnie są one bez znaczenia, w końcu to zabawka, ale może komuś będą na tyle przeszkadzać, że wpłyną na decyzję o wyborze repliki. I jeszcze jedna mała uwaga, w moim egzemplarzu magazynek ICS nie podawał kulek. Musiałem podklejać gniazdo rzepem by rozwiązać ten problem. Występuje on w większości replik, więc to bardziej ciekawostka niż faktyczny problem. Wraz z repliką otrzymałem kartkę z chronowania w sklepie z informacją o odnotowanej prędkości początkowej kulki na poziomie 420fps. Tak się składa, że nie mam zaufania do luf wewnętrznych produkcji ICS, więc fabryczną lufę wymieniłem na KM-Head. Dodatkowo plasticzaną dyszę zamieniłem na doszczelnioną ICSowską aluminiową. Podobny los spotkał prowadnicę sprężyny. To pozwoliło wycisnąć z repliki magiczne 470fps. Po wymianie sprężyny na SP110 Guardera prędkość kulki spadła do 450fps. Quote Link to post Share on other sites
echofoxtrot Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 Stockowe kable są dosyć sztywne, ale czy niskooporowe? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.