Harry33 Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Strzelam się od lat 3 z roczną przerwą, jednak cały czas latałem ze szturmową emką od Boyi. Clue jest takie ze nigdy nie interesowałem się tym co jest w środku. Strzelało to strzelało, zero tunningu, sporadyczne przegląd u kolegi. Jednak ostatnio zakupiłem taką oto replike http://gunfire.pl/product-pol-1152191048-SPRMOD2.html I postanowiłem bardziej zainteresować się bebechami. A mianowicie co wymienić, dokupić lub czego się pozbyć. I tu moje pytanie. Ma ktoś pojęcie co jest piętą achillesową tego modelu. Słyszałem że wiele para-snajperek(broń boże nie chce być "zielonym snajperem", celuje raczej we wsparcie fire-teamu czymś z większym zasięgiem i celnością) ma problemy ze szczelnością, lub gumka hop up jest do chrzanu. Jest potrzeba gruntownej przeróbki by strzelał z lepszym skupieniem niż pierwsza lepsza szturmówka, czy wystarczy lekki lifting? (Wybaczcie za nieskładne zdania, ale nie do końca wiem jak to opisać wszystko) Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Poszukaj lepiej w dziale replik aeg. Zasadniczo z emki ze standardowym gb v2 ciężko zrobić parasnajpe (wyjątek stanowią repliki KWA), bo szkielet chrupnie prędzej niż później. Jak dla mnie sensowne wyjścia to: - montaż pdik od Mankrafta - zmiana sprmod2 na sr25 Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 szkielet chrupnie prędzej niż później. To się kupuje amelinowy. Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Chcąc tuningować replikę musisz mieć jakiś cel. Ogólnym celem jest polepszenie zasięgu i celności, to oczywiste, ale trzeba trochę bardziej konkretnie. Na przykład ile chcesz mieć fps w replice? Jaki rof? Problemem wszystkich replik z V2 przy tuningu jest wytrzymałość szkieletu GB, choć podobno z tym jest coraz lepiej u chińczyków. Mając to na uwadze trzeba osiągnąć jak najwięcej fps przy użyciu możliwie najsłabszej sprężyny. Czyli na początek, uszczelnienie, wymiana gumki, może komory hop-up, dyszy na uszczelnioną, lufa na preckę. Następnie zwiększanie mocy sprężyny, a co za tym idzie innych komponentów GB, tak aby wytrzymały. To jest ogólny opis. Trzeba to wszystko poskładać, jak sam się nie znasz, to potrzebujesz kogoś kto zrobi to za ciebie. Jak znajdziesz taką osobę to jej się wypytaj co by należało zmienić na początek. Link to post Share on other sites
Harry33 Posted January 15, 2015 Author Report Share Posted January 15, 2015 (edited) No docelowo nie planuję mieć więcej niż 460, bo jednak snajperem nie jestem, a mordować ludzi nie chce większą ilością fps na auto. No też właśnie bazowo zastanawiałem się nad uszczelnieniem i wymianą lufy na preckę, jednakże przeglądając preclufy nie mogłem znaleźć odpowiedniej długości(to jest widziałem 455mm, ale do AK i nie jestem pewien czy mogę ją do siebie wmontować?). Plus gdzieś przeczytałem, że zamiast kupować precki o jak najmniejszym prześwicie (6.02 itp.) lepiej kupić o mocno zwiększonym, gdyż wtedy kulka leci na poduszce powietrznej i się nie odbija od ścianek. Ogólnie myślałem o takim zestawieniu części tunningowo-naprawczych: -Lufa precyzyjna: http://www.specshop....m_-_AK47,_AK47S -Gumka hop-up: http://www.specshop....opUp_-_Czerwona Dysza: http://www.specshop....-_Dysza_M4,_M16 Edited January 15, 2015 by Harry33 Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 460fps to ma przeciętna szturmówka. Przejdź do działu aegów. A jak zamarzysz sobie parasnajpę z 500fps + to wróć na wyborowe. Link to post Share on other sites
Recommended Posts