Bartiełow Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 Otóż na strzelance replika zaczęła rzęźić ale dalej strzelała.Potem rzęźiła dalej ale już nie strzelała. Teraz wydaje odgłos niczym mikser a spod silnika lecą małe iskry.Dalej nie strzela. HELP! Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 Musisz wyregulować docisk silnika. Odkręcasz śrubkę u dołu chwytu i wkręcasz lub wykręcasz taką małą imbusową Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 8, 2015 Author Report Share Posted February 8, 2015 Otóż już próbowałem i mam wrażenie że nacisk się jakoś nie zwiększa a rk dalej skrzeczy niczym mały skrzat. Znalazłem temat że to może być zmielony tłok lub zębatki więc jeśli tak to na gwarancję ale najpierw najgorsze... znalezienie paragonu! Wiem że to nie temat o tuningu ale jeśli to tłok lub te zębatki to co należy zrobić/wymienić aby problem siE sorki klikłem napisz , uroki smartfona Co należy zrobić lub wymienić aby problem się nie powtórzył? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 (edited) Tłok lub zębatki... Do tego nasmarować jak należy, odpowiednio wypodkładkować te zębatki i ogarnąć AOE. Jednym słowem, szukaj ogarniętego serwisanta w okolicy, będziesz miał z głowy. Ewentualnie może dojść wymiana łożysk, bo boyi lubi wkładać koślawe. W każdym razie to groszowe koszty ;) Edit. A jaką śrubą regulowałeś silnik? Wiesz że należy odkręcić chwyt i dopiero wewnątrz kręcić takim mikro imbusikiem centralnie pod silnikiem? Wielu już było co odsyłali boyiacze na serwis, twierdząc że regualcja nie działa, a tak na prawdę odkręcali plastikowy chwyt, nie mający nic wspólnego z mechanizmem xD Edited February 8, 2015 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 8, 2015 Author Report Share Posted February 8, 2015 Dzięki! A co to to AOE? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 Taki myk, z odpowiednim ustawieniem tłoka, żeby idealnie zgrywał się z zębatką i nie oporował niepotrzebnie. Btw, edytowałem poprzedni post jak coś, doczytaj jeszcze nową treść, bo może nie jest tak źle jak się wydaje. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 8, 2015 Author Report Share Posted February 8, 2015 Tak takim malutkim imbusikiem aż taki głupi nie jestem po prost ro tak lekko chodzi że nie jestem pewien czy tam sie cos wogóle kręci... Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 Śrubka może być wyrobiona, bo chińczyki robią je z plasteliny jakiejś. Zrób kilka obrotów, sprawdzaj po każdym,po takiej regulacji powinno już zaskoczyć. Jeśli nie to do remontu. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 8, 2015 Author Report Share Posted February 8, 2015 no to do remontu... a ma dopiero 2 miechy Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 No to siu na gwarke... Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 8, 2015 Author Report Share Posted February 8, 2015 A na gwarce oni mi wymienia na stokowe części , nie? Bo bym sobie przy okazji mógł kupić jakieś lepsze tłok i zębatki żeby ten problem się już nie powtórzył. Np.tłok bym sobie kupił od SHS ale nie wiem ile ma mieć zębów i tak samo nie ogarniam czym się różni zębatka 32:1 od 100:200. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 Na gwaracji zrobią to na odpierdol, ze szrotu po innych trupach. Lepiej znaleźć serwisanta w okolicy, zlecić poprawki o których pisałem i ewentualnie pogadać o lekkim tuningu. Stracisz gwarację, ale i tak będzie zbędna, bo replika zrobiona przez lokalnego magika będzie działać jak należy. Po naprawie gwarancyjnej będzie jedynie działać, prędzej czy później znowu padnie. Polecanych serwisantów znajdziesz w tematach o nich na forum. Możesz nawet napisać ogłoszenie w jednym z nich, tylko wtedy sprawdź opinie o zgłaszających się użytkownikach. Warto dać to do profesjonalisty, a nie gimba któremu wydaje się że po 2 rozłożeniach repliki za pomocą zestawu narzędzi z Tesco, jest już elitą serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 8, 2015 Author Report Share Posted February 8, 2015 Ale myślę tak że skora tam się już zesrały tłok i żębatki to mógłbym sobie wymienić na lepsze tylko nie wiem na jakie np. tłok 13,14 a może 15 zębów? Albo zębatki 16:1 czy 32:1? Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 9, 2015 Author Report Share Posted February 9, 2015 Wiem, że to nie temat o tuningu ale co myślicie o tłoku e&l i zębatki 18:1 Big Dragona do rk? Mam do dyspozycji 100 więc jak jest coś lepszego w tej cenie to powiedzcie. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 (edited) Po budżecie: zębatki XYT, tłok shsa Na bogato: tłok + zębatki SuperHujeSa Edited February 9, 2015 by pan kozaq Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 9, 2015 Author Report Share Posted February 9, 2015 dasz linka do zębatek z pierwszej propozycji? A tłok shs ile zębów? Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 9, 2015 Author Report Share Posted February 9, 2015 http://redberet.pl/p/150/1152229197/shs-tlok-14-stalowych-zebow-tt0050--tloki-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych.html ten podejdzie? Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 Podejdzie. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 9, 2015 Author Report Share Posted February 9, 2015 (edited) Ok czyli już wiem ze do ak podejdzie tłok z 14-stoma zębami a jakieś zębatki oprócz tych XYT bo nie mogę ich nigdzie znaleźć? A czym się będzie różnić jak dam tłok z 14 od tłoku z 15 zębami? Edited February 9, 2015 by Bartiełow Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 XYT masz w stocku, po spodkładkowaniu i nasmarowaniu dają radę. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 9, 2015 Author Report Share Posted February 9, 2015 no jakoś się teraz posrały ale to może przez mróz lub złe smarowanie... Dobra najpierw poleci na gwarke to pewnie stokowe zamontują a potem się kupi ten SHS i git. Dzięki Wam wszystkim! Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Odpuść sobie tą gwarancje.Daj ją jakiemus serwisantowi. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 10, 2015 Author Report Share Posted February 10, 2015 Problem w tym że hajsiwa brak a gwara za darmo. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Za jakiś czas znów będziesz musiał odesłać :) Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted February 10, 2015 Author Report Share Posted February 10, 2015 Jak się gwarka skończy to przyjdzie pora na tuning :) Ew. jeszcze na gwarce ale to już u Krakmanów :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.