GoracyApostol Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Witam, chce zacząć zabawę z ASG wybrałem sobie taki "zestaw" jestem jeszcze zielony i chciałbym zapytać czy powinienem coś wymienić/zmienić lub dodać: Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Lepiej wziąć rękawiczki z pełnymi palcami. Chińskie kamzy- tylko chest riggi z zintegrowanymi ładownicami (ok 80zł) polecam kupna worka zrzutowego na puste magi. Okulary lepiej przeźroczyste, bo w ciemne dni będzie... ciemno. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Okularki kup z przezroczystą szybką - przyciemniana potrafi mocno przeszkadzać gdy robi się ciemniej (pochmurny dzień, ciemny budynek). Kamizelkę narazie odpuść - masz co w niej nosić? W dodatku, patrząc na cenę to pewnie jakiś chinol więc nie będzie to najwyższa jakość. Kulki ok, replika może być. Nakolanniki pewnie będą się zsuwać z kolan. Quote Link to post Share on other sites
Piledriver Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Replika dobra (sam miałem i bardzo sobie chwalę), ale 900zł za Specnę to wg. mnie o 200 za dużo, przemyślałbym zakup innej, markowej repliki, a zamiast kamizelki kupić jakieś Li-Po+ładowarka, które przyda się dużo bardziej niż kamizelka na początku. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Dokładnie, 900 zł to troche dużo za chińską emke.Odpuść sobie to zawieszenie, lubi zaczep pękać. Bierz FMA http://gunfire.pl/product-pol-1152206448-Pas-nosny-jedno-dwupunktowy-FS3-olive-drab.html sam używam i polecam mimo, że klamry z "plastiku" to i tak o wiele wytrzymalsze od tego metalopodobnego coś tam. Kamizelke też możesz odpuścić, póki co nie masz co w niej nosić. Idź na strzelanke, pomacaj, przymierz wtedy zobaczysz co Ci spasi. Quote Link to post Share on other sites