drlecter Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Witam. Postanowiłem zmienić sprężynę wmim gr16 na m130... zmieniłem. Teraz po naciśnięciu spustu A i S wypadaja dwie kulki lub wcale. Pisząc wypadają , ma na myśli zasieg 1m . Trajektoria lotu opadająca od wylotu lufy do tego jednego metra :icon_smile: Nie wiem w czym tkwi problem. Spotkał się ktoś z czymś takim? Szukałem i nie znalazłem takiego problemu Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Z dyszy bije mocno powietrzem? Popychacz założony? Quote Link to post Share on other sites
Arek935 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Sprawdź czy ruch dyszy jest prawidłowy. Nie zapomniałeś o sprężynce popychacza składając GB ? Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Sprężyny założyłem. .. A jak wygląda normalny ruch dyszy? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Do przodu i do tyłu. Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Nie chodzi przód- tył :( Co może być przyczyną ? Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Wspomniany wcześniej brak spreżynki lub złamany popychacz. Raczej sprężyna. Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Dzięki. :maniak_OK: Po powrocie ze spaceru z psem biorę się za otwieranie. Dodam że w temacie elektryków jestem zielony. Do tej pory zajmowalem sie wiatrowkami :) Szlag mnie wczoraj trafil. Pojechalem na strzelankę z dwoma karabinkami i obydwa nie nadawaly się do gry. W cm.041 padl magazynek a m4 nie sprawdzilem z kulkami po wymianie sprężyny. Przesunął mi się piatek 13-ego na sobote :) Zeby bylo zabawniej, chwilę wcześniej wymieniłem silnik. Oryginalny hihi-torque ( opisywany przez producenta jako hiper super ) nie dal rady spreżynie. Cale bebechy opisywane jako wzmocnione nadajace się do tuningu, a tu taki zonk. Faktem jest że reszta wyglada porządnie ( moze tylko tlok słabiej, bo tylko 1 zab jest metalowy ). Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Zwróć uwagę żeby założyć sprężynkę popychacza a sam popychacz włożyć dobrze w ten rowek w dyszy. Quote Link to post Share on other sites
Arek935 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Silnik może nie dał rady przez złe podkładkowanie, przez co są opory ? może kable, wtyczki masz stockowe ? może akumulator za słaby/zużyty ? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 A jaki to silnik kupiłeś? Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Kable oryganalne i te wymienię. Silnik Shs . Ten http://gunfire.pl/product-pol-1152195389-Silnik-dlugi-high-torque-SHS.html A sprawdzalem wczesniej na silniku c cm.041 i na tym dawał radę. Bateria 11.1v. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Ten sam silnik naciągał mi m150 bez zająknięcia. Gdzieś masz jakieś opory. Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Ten mam teraz i dziala :) Nie dogadaliśmy sie . Oryginalny hi-torque nie dawal rady. Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Widze że problem jest przy zamykaniu gearboxa. Wtedy coś blokuje dyszę. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 15, 2015 Report Share Posted February 15, 2015 Coś źle złożyłeś. Rozłóż i złóż jeszcze raz. Pooglądaj filmiki na ytube na przykład ten: Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted February 15, 2015 Author Report Share Posted February 15, 2015 Zrobione. Działa Za pierwszym i drugim razem rowek w dyszy nie byl zgrany z popychaczem. Za ostatnim razem trzpień na zębatce napinającej tlok byl pod napinaczem :icon_smile: Dzięki, parę rzeczy mam ogarnietych w gearboxie i już jestem żółty zamiast zielonego. Teraz zostaly mi kable... Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted May 9, 2015 Author Report Share Posted May 9, 2015 Ciąg dalszy nastąpił Ciąg dalszy nastąpił Po wymianie wszystkiego w Gearboxie pojawił się następny problem. Wymieniłem także gumkę hopup na zieloną GG. Teraz każdy strzał idzie w górę niczym na max ustawieniu hopupa. Komora hopa działa dobrze. Może to być spowodowane zbyt dużą mocą? Ostatnio miałem 118m/s na 0.28. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Wina gumki, GG często nadmiernie kręcą, nawet na zerowym ustawieniu. Teraz słyszy się o tym praktycznie na okrągło, po prostu albo do obiegu trafiły podróbki, albo skiepścili produkcję. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 W górę? To sprawdź dystanser bo jest za duży lub krzywo włożony. Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted May 9, 2015 Author Report Share Posted May 9, 2015 Dystanse? Który to? Sorki za pytanie... Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Gumowy wałek stykający się z gumką. Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted May 9, 2015 Author Report Share Posted May 9, 2015 (edited) Ten mały w środku zwiększający lub zmniejszający prześwit otworu i podkrecajacy kulkę? Edited May 9, 2015 by drlecter Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Jeśli mówisz o tym co widzisz w lufie to nie. Dystanser to jak mówił Kopcik gumowy wałek, zobaczysz go po wyjęciu gumki i lufy z komory. Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted May 9, 2015 Author Report Share Posted May 9, 2015 (edited) Za cholerę nie wiem o czym mowisz Za cholerę nie wiem o czym mowisz Jeśli mówisz o tym co widzisz w lufie to nie. Dystanser to jak mówił Kopcik gumowy wałek, zobaczysz go po wyjęciu gumki i lufy z komory. Edited May 9, 2015 by drlecter Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.