Mrozoso Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 Czym dokręcić pierścień prowadnicy kolby w M4? Chodzi o tę część zaznaczoną czerwona kropką, ma na około takie wycięcia ale nie mam takiego klucza, jak sobie z tym poradzić?http:// Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 (edited) Do tego są specjalne klucze. Ale zakrzywione kombinerki też dają radę, tylko pierścień może się trochę porysować. Wpisz w google ar15 tool czy delta ring key. Edited February 16, 2015 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
Mrozoso Posted February 16, 2015 Author Report Share Posted February 16, 2015 (edited) Do tego są specjalne klucze. Ale zakrzywione kombinerki też dają radę, tylko pierścień może się trochę porysować. Wpisz w google ar15 tool czy delta ring key. Dzięki za info :icon_smile: O jakich kombinerkach mówisz? Wpływa to negatywnie na coś że ten pierścień się luzuje, prócz tego że irytuje? Edited February 16, 2015 by Mrozoso Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 (edited) https://www.google.p...ed=0CAYQ_AUoAQ :icon_wink: Ten pierścień trzyma uchwyt do zawieszenia, ale ty akurat go nie masz. Na przykład takie: Edited February 16, 2015 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 (edited) najłatwiej odkręcić trochę samą prowadnicę, delikatnie wykręcić pierścień i dokręcić prowadnicę :icon_razz: inna sprawa, że kupił bym najpierw "zaślepkę" lub uchwyt zawieszenia bo może sie gwint na prowadnicy skończyć a i tak będzie luźna Edited February 17, 2015 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Osobiście odkręcałem to przy użyciu klucza francuskiego ;) Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 (edited) Nie zdziwiłbym się jakby taki przypasował... http://allegro.pl/kl...5075704913.html Ale sam jeszcze nie próbowałem to nie potwierdzę... W specszop'ku były po 27 zyków klucze do delt i butstoków ale im wyszły... A za gramanicą po 23$ te na wypasie ze zdjęć powyżej kolegów.Aaaa... I ten pierścień co trzyma uchwyt zawieszenia, Huba-lbn pokazał, Działa jak podkładka i pierścień nie powinien się tak łatwo i szybko odkręcać po jego dokręceniu... Edited February 17, 2015 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Mrozoso Posted February 17, 2015 Author Report Share Posted February 17, 2015 (edited) To nie moja fota, mam uchwyt do zawieszenia, moja replika to KWA ERG i w stocku takowy się znajduje :icon_smile: Dzięki za info :icon_smile: Edited February 17, 2015 by Mrozoso Quote Link to post Share on other sites
wojtekk8 Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Stare klucze rowerowe pasują do nakrętki "buffer tube'a" - sprawdzone na MMR 223 (H&K 416). Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 śrubokręt i młotek tęż pewnie by zadziałał:) tylko delikatnie:) Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 chodzi o DOkręcenie a nie ODkręcenie, czizas...tak jak napisał mike88, odkręć luźno pierścień, dokręć na maksa prowadnicę i pierścień dokręć nawet ręką. Jak masz problem że się luzuje to pociśnij coś na gwint, np lakier do paznokci. Quote Link to post Share on other sites
Mrozoso Posted February 18, 2015 Author Report Share Posted February 18, 2015 Ok dzięki za rady, coś pomyślę :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.