kruszak Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Mam problem z repliką do CQB. Chciałem zrobić sobie miotacz laserowy, wiec kupiłem używaną replikę wstępnie skonfigurowaną pod moje zamiary Wszystko ładnie działa na singlu, jednak na auto replika pluje kulkami i lecą na 5 do 7m W zasadzie wykluczyłem problem niedobranego cylindra do długości lufy. Jest to g36(krótkie) lufa ma ok. 250mm więc zastosowany powinien być typ 3 - ten, który znajduje się w gearboxie na taki właśnie mi wygląda. Generalnie konfiguracja to: Gearbox V3 (cyma) Silnik: jakiś chiński Zęby: SHS 13:1 Cylinder: Chromowany niestockowy, wygląda na typ 3 (nie wiem czy to promyk ale wygląda tak) http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/a ... ui_AEG.htm) Głowica cylindra: wygląda na chińczyka, jednak jest strzykawka Dysza: Stock (nieszczelna, do wymiany) Prowadnica sprężyny: łożyskowana, Ulitmate Tłok: SHS niebieski lekki, z pełną szczęką metalową Głowica tłoka: SHS wentylowana, łożyskowana, lekka (tworzywo), jest szczelnie Sprężyna: m110- prawdopodobnie da za dużo FPS Dosyłacz: Stock Komora Hopup: stock + teflon Lufa: Stock Lipo 11.1 + mosfet Magicy, co może być nie tak ? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Zęby 13:1 i lipo 11.1? Możliwe że przy tej szybkostrzelności powietrze już jest wtłaczane zanim dysza zdąży się uszczelnić. Quote Link to post Share on other sites
kruszak Posted March 10, 2015 Author Report Share Posted March 10, 2015 Zęby 13:1 i lipo 11.1? Możliwe że przy tej szybkostrzelności powietrze już jest wtłaczane zanim dysza zdąży się uszczelnić. Też mi się właśnie tak wydaje. Pytanie, jak temu zaradzić. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Opóźniacz popychacza jest? Quote Link to post Share on other sites
kruszak Posted March 11, 2015 Author Report Share Posted March 11, 2015 Oczywiście, że jest. Inaczej w ogóle kulki nie byłyby podawane. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Spróbuj na jakieś wolniejszej baterii. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 To jeszcze napisz jaka gumka HU. Quote Link to post Share on other sites
kruszak Posted March 11, 2015 Author Report Share Posted March 11, 2015 ostatnie co chce robić to zmieniać baterie na 7,4. Gumka... Zielona ;) Quote Link to post Share on other sites
kruszak Posted March 12, 2015 Author Report Share Posted March 12, 2015 Nikt nie ma pomysłu, czy ja niejasno opisałem mój problem ? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Ale chodzi tylko o spróbowanie na siedem-czwórce. Jak wszystko będzie dobrze, to znaczy, że masz za szybkie zębatki. Ja bym je wymienił na 16:1. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Sprawdź na słabszej batce. Słaby zasięg sugeruje trzy rzeczy: coś blokuje kulkę (np. podwinięta gumka), nieszczelność lub kombinacja dwóch powyższych czynników. Tylko, że u Ciebie problem występuje tylko na auto. Nic się w lufie ani w komorze nie przestawia przy zmianie trybu ognia z semi na auto więc można wykluczyć pierwszą (a co za tym idzie także trzecią) możliwość. Pozostaje nieszczelność, która występuje tylko na auto. Jedyna różnica między auto, a single, która może mieć wpływ na szczelność to szybkostrzelność bo przecież komora przy zmianie trybu ognia nie odsuwa się od czoła gearboxa, gumka nie zmienia położenia itd. Najłatwiej jest zmienić szybkostrzelność podpinając inną (w Twoim przypadku słabszą) batkę. Jak już upewnimy się czy to na bank szybkostrzelność jest winna to będzie można kombinować jakieś inne niż słabsza batka rozwiązania. Możesz jeszcze zmniejszyć szybkostrzelność zmieniając zębatki, ale to większa ingerencja w replikę oraz montując mocniejszą sprężynę, ale już przy tej piszesz, że prawdopodobnie da za dużo fpsów. Quote Link to post Share on other sites
kruszak Posted March 12, 2015 Author Report Share Posted March 12, 2015 Jedyne lipo 7.4 które mam dostępne, daje mniejszą lecz niedużo szybkostrzelność. Jutro na spokojnie podłączę i sprawdzę. MarekMac - składanie i rozkładanie grearboxa nie jest problemem. Koledzy, wydaje mi się, że nie wyłapaliście jednego, ważnego kawałka postu ;) Chciałem zrobić sobie miotacz laserowy Nie jest dla mnie rozwiązaniem zmiana zębów i batki na słabszą. Najchętniej zrobiłbym rof na poziomie 35+ rps. Dam znać jutro :) Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Narazie to, co Ty chcesz nas mało interesuje. Narazie musimy postawić diagnoze. Jeśli słabsza batka rozwiąże problem to wtedy będzie można kombinować tak by osiągnąć 35rps i jednocześnie strzelać kulkami, a nie powietrzem. Narazie tylko podejrzewamy, że winna jest szybkostrzelność, ale może to nie to - może coś innego jest winne o czym narazie nie pomyśleliśmy.. Quote Link to post Share on other sites
icey33 Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 (edited) Tak z doświadczenia to powiem ze jak masz dostęp do druma albo jakiegokolwiek boxa elektrycznego to spróbuj postrzelac na nim. Jak będzie działać i siać to masz rozwiązanie - duży rof i zwykły mag nie targa. Edited March 12, 2015 by icey33 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 13:1 na Shorciku minus 4 zęby. Na SP120 i LiPo 3S robiłem ponad 27rps na zwykłym silniku. MP5K Cymy z krótkimi midami nie było problemu z podawaniem kulek. Problemem wydaje mi się popychacz. Przy tak szybkich cyklach dysza nie wysuwa się do końca by uszczelnić się z gumką. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Kolego, wyłapałem tutaj jedno stwierdzenie, że bez opóźniacza popychacz kulki w ogóle by nie latały. Ty masz chyba poprostu za długą dyszę. Mimo, że dysza i komora to stock, to w momencie gdy cały karabin był stock, łącznie z baterią to wszystko działało a teraz juz nie. Pozostaje jeszcze osiowość szkieletu gearboxa, głowicy cylindra, dyszy, komory hop up itp. Tyle można powiedzieć na odległość. Prawdopodobnie zwinny serwisant zrobi to w godzinę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.