Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36 pluje kulkami na AUTO (cyma/jg)


Recommended Posts

Mam problem z repliką do CQB. Chciałem zrobić sobie miotacz laserowy, wiec kupiłem używaną replikę wstępnie skonfigurowaną pod moje zamiary icon_e_ugeek.gif

 

Wszystko ładnie działa na singlu, jednak na auto replika pluje kulkami i lecą na 5 do 7m

W zasadzie wykluczyłem problem niedobranego cylindra do długości lufy. Jest to g36(krótkie) lufa ma ok. 250mm więc zastosowany powinien być typ 3 - ten, który znajduje się w gearboxie na taki właśnie mi wygląda.

 

Generalnie konfiguracja to:

 

Gearbox V3 (cyma)

Silnik: jakiś chiński

Zęby: SHS 13:1

Cylinder: Chromowany niestockowy, wygląda na typ 3 (nie wiem czy to promyk ale wygląda tak)

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/a ... ui_AEG.htm)

Głowica cylindra: wygląda na chińczyka, jednak jest strzykawka

Dysza: Stock (nieszczelna, do wymiany)

Prowadnica sprężyny: łożyskowana, Ulitmate

Tłok: SHS niebieski lekki, z pełną szczęką metalową

Głowica tłoka: SHS wentylowana, łożyskowana, lekka (tworzywo), jest szczelnie

Sprężyna: m110- prawdopodobnie da za dużo FPS

Dosyłacz: Stock

Komora Hopup: stock + teflon

Lufa: Stock

 

Lipo 11.1 + mosfet

 

Magicy, co może być nie tak ?

Link to post
Share on other sites

Sprawdź na słabszej batce. Słaby zasięg sugeruje trzy rzeczy: coś blokuje kulkę (np. podwinięta gumka), nieszczelność lub kombinacja dwóch powyższych czynników. Tylko, że u Ciebie problem występuje tylko na auto. Nic się w lufie ani w komorze nie przestawia przy zmianie trybu ognia z semi na auto więc można wykluczyć pierwszą (a co za tym idzie także trzecią) możliwość. Pozostaje nieszczelność, która występuje tylko na auto. Jedyna różnica między auto, a single, która może mieć wpływ na szczelność to szybkostrzelność bo przecież komora przy zmianie trybu ognia nie odsuwa się od czoła gearboxa, gumka nie zmienia położenia itd. Najłatwiej jest zmienić szybkostrzelność podpinając inną (w Twoim przypadku słabszą) batkę. Jak już upewnimy się czy to na bank szybkostrzelność jest winna to będzie można kombinować jakieś inne niż słabsza batka rozwiązania.

Możesz jeszcze zmniejszyć szybkostrzelność zmieniając zębatki, ale to większa ingerencja w replikę oraz montując mocniejszą sprężynę, ale już przy tej piszesz, że prawdopodobnie da za dużo fpsów.

Link to post
Share on other sites

Jedyne lipo 7.4 które mam dostępne, daje mniejszą lecz niedużo szybkostrzelność. Jutro na spokojnie podłączę i sprawdzę.

MarekMac - składanie i rozkładanie grearboxa nie jest problemem.

 

Koledzy, wydaje mi się, że nie wyłapaliście jednego, ważnego kawałka postu ;)

Chciałem zrobić sobie miotacz laserowy

 

Nie jest dla mnie rozwiązaniem zmiana zębów i batki na słabszą. Najchętniej zrobiłbym rof na poziomie 35+ rps.

 

Dam znać jutro :)

Link to post
Share on other sites

Narazie to, co Ty chcesz nas mało interesuje. Narazie musimy postawić diagnoze. Jeśli słabsza batka rozwiąże problem to wtedy będzie można kombinować tak by osiągnąć 35rps i jednocześnie strzelać kulkami, a nie powietrzem. Narazie tylko podejrzewamy, że winna jest szybkostrzelność, ale może to nie to - może coś innego jest winne o czym narazie nie pomyśleliśmy..

Link to post
Share on other sites

Tak z doświadczenia to powiem ze jak masz dostęp do druma albo jakiegokolwiek boxa elektrycznego to spróbuj postrzelac na nim. Jak będzie działać i siać to masz rozwiązanie - duży rof i zwykły mag nie targa.

Edited by icey33
Link to post
Share on other sites

13:1 na Shorciku minus 4 zęby. Na SP120 i LiPo 3S robiłem ponad 27rps na zwykłym silniku. MP5K Cymy z krótkimi midami nie było problemu z podawaniem kulek. Problemem wydaje mi się popychacz. Przy tak szybkich cyklach dysza nie wysuwa się do końca by uszczelnić się z gumką.

Link to post
Share on other sites

Kolego, wyłapałem tutaj jedno stwierdzenie, że bez opóźniacza popychacz kulki w ogóle by nie latały. Ty masz chyba poprostu za długą dyszę. Mimo, że dysza i komora to stock, to w momencie gdy cały karabin był stock, łącznie z baterią to wszystko działało a teraz juz nie.

 

Pozostaje jeszcze osiowość szkieletu gearboxa, głowicy cylindra, dyszy, komory hop up itp.

 

Tyle można powiedzieć na odległość. Prawdopodobnie zwinny serwisant zrobi to w godzinę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...