Krzysztof124 Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 Witam, Chciałbym uszczelnić cały układ teflonem, czytałem o tym lecz zależałoby mi by zobaczyć jak to się robi w konkretnych elementach repliki. Wolę zobaczyć jak coś ma wyglądać, niż zrobić jakąś głupotę. Zielony w rozbieraniu replik nie jestem ale prosiłbym o opis czynności 'jak i w których miejscach' oraz zdjęcie ukazujące końcowy efekt przed złożeniem. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 1 post. Miłej lektury. http://forum.wmasg.pl/topic/71098-oficjalny-swd-dragunow-ak/ Quote Link to post Share on other sites
Krzysztof124 Posted May 31, 2015 Author Report Share Posted May 31, 2015 Niestety nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Chodzi mi konkretnie o teflonowanie, inne patenty na szczelność juz posiadam. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Interesujące, jakoś w tym temacie ja uzyskałem wszystkie odpowiedzi na temat tuningu i uszczelniania SWD. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Teflonowanie? A co to patelnia jest :icon_lol: W linku przesłanym przez gloomera masz wszystko wyjaśnione. Naprawdę więcej nie potrzeba. Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 (edited) Pisałem gdzieś kiedyś. "Eh trudno to będzie wytłumaczyć... ale spróbuję :icon_wink: 1) wsuń gumkę na lufę ale nie do końca, tak żeby docisk nie wchodził w otwór jeszcze. 2) owiń mocno naciągając w miejscu na które nasunie się gumka maksymalnie 3 razy, najlepiej 2 razy mocno (żeby gumka nie podniosła się) 3) nasuń gumkę do końca i owiń miejsce łączenia gumki z lufą i najedź trochę na gumkę (na tyle na ile można, każda komora jest inna) To rozwiązanie nie ma minusów jeżeli chodzi o szczelność a daje dużo... Gumka będzie lepiej przylegać bo będzie ściśnięta i kołnierz dojdzie do samej lufy, do tego lufa będzie mniej podatna na wszelkie obroty wewnątrz. Jeżeli podczas nasuwania gumki pomiędzy 2>3 zsunie się jedna warstwa taśmy to nie ma problemu, byle się nie podnosiło :icon_wink: Ja używam taśmy 12mmx10mx0,076mm Ps. Pisząc warstwa mam na myśli pełen okrąg, 2 warstwy to 2 pełne itd. bez dzielenia." Edited May 31, 2015 by B3Lf öÖö (LastSniper) Quote Link to post Share on other sites
Krzysztof124 Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 Rozchodzi mi się właśnie o to co przytoczył Last Sniper (dzięki, pozdrawiam). Doszukalem się jeszcze teflon fix-u pod uszczelką głowicy cylindra (nie jestem pewien jak to dokładnie wykonać i czy sprawdza się w tej replice). Ogólnie chodzi mi o zastosowanie teflonu na odcinku głowica tłoka-cylinder-głowica cylindra + hop up. Gloomer, miałem już okazję zapoznać się z calym działem, dla pewności wczoraj przekopałem dział o tuningu jeszcze raz. Nie znalazłem tego co chciałem albo znowu przeoczyłem. Tak czy inaczej dobrą metodą jest podrzucanie tego artykułu nowym posiadaczom. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Krzysztof124 Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 Tak przy okazji-czy można zastąpić taśmę teflonową streatch-em? (Nie mogłem edytować poprzedniego postu, proszę moda o posklejanie) Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 (edited) To SWD jest sprężynowe czy AEG? Jeśli sprężynowe to chyba jedynym miejscem dla teflonu jest komora hopka. Głównym miejscem nieszczelności jest styk kołnierza gumki z dyszą cylindra. Np. wystarczy wziąć dowolną gumkę hop-up i już mamy nieszczelność. Na stockowych elementach mi udało się uzyskać szczelność jedynie na fabrycznej gumce i na falconie dedykowanym do SWD. Tutaj poprawić można tylko przez instalację dyszy np. od Barta. Edited June 1, 2015 by mareq Quote Link to post Share on other sites
Krzysztof124 Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 (edited) SWD jest sprężynowe, nie ma więc sensu uszczelniać reszty poza komorą hop-up? Dysza wraz z cylindrem są już wymienione. Edited June 1, 2015 by Krzysztof124 Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Cylinder miałeś porysowany? Jak tłok nieszczelny to do wymiany oring za grosze. Replika prosta jak budowa cepa i do tego wszystko świetnie opisane już na forum. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Tak przy okazji-czy można zastąpić taśmę teflonową streatch-em? (Nie mogłem edytować poprzedniego postu, proszę moda o posklejanie) Nie no litoooości. Jak ty Streatchem chcesz uszczelniać. Tylko taśma teflonowa. Quote Link to post Share on other sites
Krzysztof124 Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 Cylinder nie był porysowany, oring jest sprawny, chodzi mi tylko o uszczelnienie teflonem dlatego założyłem nowy temat. O stretcha pytam bo ktoś rzucił gdzieś taką myśl i chciałem to zweryfikować. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.