Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

jak uszczelnić cały układ SWD ?


Recommended Posts

Witam,

Chciałbym uszczelnić cały układ teflonem, czytałem o tym lecz zależałoby mi by zobaczyć jak to się robi w konkretnych elementach repliki. Wolę zobaczyć jak coś ma wyglądać, niż zrobić jakąś głupotę. Zielony w rozbieraniu replik nie jestem ale prosiłbym o opis czynności 'jak i w których miejscach' oraz zdjęcie ukazujące końcowy efekt przed złożeniem.

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Pisałem gdzieś kiedyś.

 

"Eh trudno to będzie wytłumaczyć... ale spróbuję :icon_wink:

 

1) wsuń gumkę na lufę ale nie do końca, tak żeby docisk nie wchodził w otwór jeszcze.

2) owiń mocno naciągając w miejscu na które nasunie się gumka maksymalnie 3 razy, najlepiej 2 razy mocno (żeby gumka nie podniosła się)

3) nasuń gumkę do końca i owiń miejsce łączenia gumki z lufą i najedź trochę na gumkę (na tyle na ile można, każda komora jest inna)

 

To rozwiązanie nie ma minusów jeżeli chodzi o szczelność a daje dużo... Gumka będzie lepiej przylegać bo będzie ściśnięta i kołnierz dojdzie do samej lufy, do tego lufa będzie mniej podatna na wszelkie obroty wewnątrz.

 

Jeżeli podczas nasuwania gumki pomiędzy 2>3 zsunie się jedna warstwa taśmy to nie ma problemu, byle się nie podnosiło :icon_wink:

 

Ja używam taśmy 12mmx10mx0,076mm

 

 

Ps. Pisząc warstwa mam na myśli pełen okrąg, 2 warstwy to 2 pełne itd. bez dzielenia."

Edited by B3Lf öÖö (LastSniper)
Link to post
Share on other sites

Rozchodzi mi się właśnie o to co przytoczył Last Sniper (dzięki, pozdrawiam). Doszukalem się jeszcze teflon fix-u pod uszczelką głowicy cylindra (nie jestem pewien jak to dokładnie wykonać i czy sprawdza się w tej replice). Ogólnie chodzi mi o zastosowanie teflonu na odcinku głowica tłoka-cylinder-głowica cylindra + hop up. Gloomer, miałem już okazję zapoznać się z calym działem, dla pewności wczoraj przekopałem dział o tuningu jeszcze raz. Nie znalazłem tego co chciałem albo znowu przeoczyłem. Tak czy inaczej dobrą metodą jest podrzucanie tego artykułu nowym posiadaczom.

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

To SWD jest sprężynowe czy AEG?

Jeśli sprężynowe to chyba jedynym miejscem dla teflonu jest komora hopka. Głównym miejscem nieszczelności jest styk kołnierza gumki z dyszą cylindra. Np. wystarczy wziąć dowolną gumkę hop-up i już mamy nieszczelność. Na stockowych elementach mi udało się uzyskać szczelność jedynie na fabrycznej gumce i na falconie dedykowanym do SWD. Tutaj poprawić można tylko przez instalację dyszy np. od Barta.

Edited by mareq
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...