miedziak Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Hej. Dzisiaj przyjechała do mnie owa replika (nowa). Zaraz ją zapakowałem do auta i pojechałem na działkę wypróbować. Poszedłem na pole, które jest za działką i oddałem, dosłownie 5 strzałów. Kiedy zbierałem się do następnego na linii strzału pojawił się jakiś zabłąkany kundel. Co żeby nie zrobić piśnie krzywdy od razu zwolniłem spust. Niestety mechanizm zareagował ale tak jakby nie do końca bo strzał nie padł. Kiedy pieska pogoniłem chciałem dalej postrzelać ale replika odmówiła posłuszeństwa. Po naciśnięciu spustu słychać było tylko jakieś cyknięcie. I teraz pytanie: czy przez to, że trzymałem spust za krótko mogło się coś zablokować, czy to zbieg okoliczności i po prostu rozładowała się bateria? W replice czysty stock. Kulki, których używałem od Guardera 0,25g. Quote Link to post Share on other sites
RadPod Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Też tak miałem. Owszem to zacinka ale u mnie pomagało przełączenie na auto i oddanie strzału. Quote Link to post Share on other sites
jarekfn Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Tłok stanął ci w tylnym położeniu i bateria stokowa która dodają do tej repliki prawdopodobnie już tego nie dociągnie. Wywal batkę stoka i zainwestuj w pakiet lipo on rozwiąże twój problem. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 (edited) Nic nie wymieniaj na razie. Skoro z marszu ruszyłeś na strzelanie, to bateria była prawie zdechła. Nie ma tak dobrze, że wszystko nabite i z kolorowa wstążką przyjeżdzą :D Spompowana bateria i napięty mechanizm to połączenie-skała. Naładuj baterię, chociażby przez godzinę i pociągnij za spust na automacie. Ruszy i będzie chodzić zdrowo. Potem pełny strzał na semi i gotowe. Edited August 7, 2015 by Emcet Quote Link to post Share on other sites
miedziak Posted August 7, 2015 Author Report Share Posted August 7, 2015 Tak też zrobię z tym, że poczekam aż bateria w pełni się naładuje. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 Jak Ci się tłok zatrzymał w tylnym położeniu z naciągniętą sprężyną i będzie w takim położeniu, to stracisz fpsy. Ogólnie takie cyknięcie słychać gdy silnik nie ma sił naciągnąć tłoka ( co najczęściej spowodowane jest właśnie nienaładowaną/słabą baterią) Quote Link to post Share on other sites
miedziak Posted August 9, 2015 Author Report Share Posted August 9, 2015 Emcet miałeś rację. Gdy naładowałem baterie, gb bez najmniejszego problemu ruszył. A w ogóle to ze mnie pała jest, bo przecież w FAQ wszystko jest napisane i wytłumaczone dla takich jak ja, nic niewiedzących. Dzięki, że nikt mnie nie zjechał. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.