Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z podawaniem kulek.


Recommended Posts

Witam wszystkich!

 

Na samym wstępie pragnę zaznaczyć, że dopiero rozpoczynam przygodę z ASG, a co za tym idzie jestem całkowicie zielony we wszystkich technicznych kwestiach dotyczących karabinków, nie mniej jednak postaram się jak najdokładniej opisać mój problem.

Proszę wybaczyć mi ewentualny brak fachowego słownictwa dotyczącego replik.

A zatem:

 

Nie tak dawno ( dokładnie 24 godziny temu ) stałem się właścicielem repliki karabinka G36C ( GFG14 ).

Po wystrzeleniu około 1000 kulek rozpoczęła się niewłaściwa praca karabinku.

Mianowicie, jak zapewne każdy dobrze wie, kulki wprowadzone do magazynka należy hmm... nabić poprzez kilkukrotny obrót zębatki znajdujący się pod magazynkiem ( magazynek Hi- Cap ).

Po załadowaniu kulek kilkanaście z nich normalnie zostaje wystrzelonych, zarówno w trybie ognia Semi jak i auto.

Jednakże w pewnych momentach kulki przestają wylatywać.

Aby znów to zrobiły muszę jakoby "nabić" magazynek poprzez obrót zębatki znajdującej się pod nim- pragnę zaznaczyć że kulki w nim już są i jest "nabity".

 

Uprzedzę pytanie i od razu odpowiem: tak, opanowałem sztukę ładowania magazynka i wiem, że wsypanie do niego kulek to nie wszystko.

Kilka strzałów i historia się powtarza.

Po wyjęciu magazynka z repliki kilka z nich luzem wypada.

 

A więc streszczając: strzał, przestają lecieć, nabić magazynek zębatką mimo że jest naładowany, kilka strzałów, przestają lecieć i tak w kółko.

 

Gdyby to zdarzało się co kilkadziesiąt kulek to jeszcze przymknąłbym oko, ale co kilka, ciągłe nabijanie magazynka staje się irytujące i rozprasza moją uwagę.

 

Pragnę również dodać dla jasności, że w replice niz nie grzebałem, ani nie zmieniałem ustawień fabrycznych, gdyż nie znam się na tym a jedyne czego mi potrzeba do szczęścia to w pełni działający model.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Nats.