Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sprężyna w replikach PJ


Recommended Posts

Witam

Mam pytanie do osób, którzy są dobrze rozeznani w temacie tuningu.

Na stronie Taiwanguna jest taka notka:

"Użycie sprężyny 140m/s i wyżej powoduje zdecydowanie szybsze zużycie mechanizmu, może doprowadzić do uszkodzenia repliki, które nie jest objęte gwarancją."

Czy faktycznie używanie takich sprężyn szybko zniszczy gearbox? Z tego co wyczytałem na forum gearbox v2 podobno szybko lubi pękać. Warto zmieniać sprężynę od razu na coś słabszego?

Link to post
Share on other sites

Ostrzegają, bo emki mają gearbox v2, który przy mocniejszych sprężynach szybko klęka. Wynika to oczywiście z jego konstrukcji. Jak chcesz mieć pancerny szkielet, to zaopatrz się w wersję z aluminium 7075, CNC.

Edited by EndeBeats
Link to post
Share on other sites

W takim razie lepiej jest zmienić sprężynę od razu na słabszą?

Duża różnica będzie między sprężyną 130 a powiedzmy 110-120, oczywiście nie licząc spadku fps.

Gearbox wytrzyma dużo dłużej na słabszej sprężynie czy taka zmiana jest nie warta zachodu?

Link to post
Share on other sites

I właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Krótko i na temat.

Miałbym jeszcze jedno pytanie, tylko nie wiem czy będziesz w stanie odpowiedzieć.

Ostatnio zauważyłem emki od gfc guns. Niby wzmocniony gearbox, lepsze zębatki, niskooporowe okablowanie itp.

Jak wiadomo chińczyk to cińczyk i nie wiadomo jak to będzie działać.

Z replik PJ i GFC, które obecenie sa lepsze? Czytałem post w wicioka w temacie o emkach to według niego, trochę lepsze sa PJ a jak sam napisał jest ocena subiektywna. Podejrzewam, że wybór między PJ i GFC to wybór między "pomarańczą a mandarynką" ale wolę się upewnić.

Link to post
Share on other sites

Zdaję sobie sprawę, że w większości GFC to JG a PJ to A&K. Tylko informacje na temat tych replik są stare. Chyba, że bez względu na generację nic się tam nie zmienia. Z samych opisów to wynika, że te repliki to prawie pierwsza klasa. Mosfet, niskooporowe okablowanie, wzmocnione gearboxy, zębatki itp :P. Ale i tak dzięki za wszelkie informacje.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...