Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A więc tak, zębatki wypodkładkowane, trochę ich poszło.

Zębatka silnikowa z obu stron ma 0,2mm grubości podkładek.

Śruby regulacyjnej silnika nie dałem w ogóle ruszyć, tak asgschop ją zakleił więc zostawiłem bo jeszcze w miarę jest ustawiony.

 

Obecnie czekam na cylinder deep fire typ 2 bo mam lufe 407mm

 

Dysza i głowica tłoka nie wykazują żadnej szczelności mimo to mam na tym 415 fps mierzone na chrono.

 

Po wsadzeniu dyszy tłoka i tłoka shsa z 14 zębami prędkość spadła do 380 fps

 

Tak więc czekam na mowy cylinder i m130 guardera.

Jak założę to napiszę co z tego wyszło.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za uwagi, sprawa jest taka że tłok z głowicą tłoka shsa ciężko chodzi w cylindrze G&P a stock wchodzi jak w masło bez żadnego wykazu szczelności.

Na koniec zrobiłem test dysz i w obu przypadkach jest szczelność chodź czasami mam wrażenie że stock sobie nie radzi.

 

Jak przyjdzie cylinder to sprawdzę jak się mają prowadnice Gb z tłokiem SHSa.

Link to post
Share on other sites

Teraz założyłem:

-dysza protecha: z fabrycznymi oringami brak szczelności, wyjąłem i wsadziłem jeden ale za to trochę grubszy.

jest szczelność

-głowica tłoka POM plastikowa i tłok SHS, AOE w normie, nic nie musiałem piłować.

-cylinder deep fire typ 2 dla lufy 407mm

-zębatki stock

-dysza cylindra stock

-wklejony sorbopad

-założony mblock

-mosfet jeftron bez AB

-bateria 7,4v lipo

- podkładkowanie

- sprężyna m130 guarder

 

Test z strzykawką wyszedł pozytywny.

Na tym zestawie mam 460-470fps.

 

 

Co do stockowego cylindra pojawiły się na nim rysy od zębów z tłoka i poszedł do wymiany chodź mógł by jeszcze posiedzieć bo na stocku wyciągał 415fps

Edited by rawilk
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dziś postanowiłem wsadzić bore up system i się mocno zdziwiłem. Chrono pokazało 430fps.

Cylinder bu systemy typ 2 ma 4 dziury, poprzedni zwykły cylinder deep fire ma tylko 3.

Przy testach z szczelnością wyniki są pozytywne.

W każdej pozycji dysza pokazuje szczelność przy wciskaniu tłoka.

Przy dołożonej komorze do gb wszystko też gra.

 

Czy to może być źle dobrany cylinder ?

Sprężyna m130 guarder.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Planuję zakup M4 od G&P, zdecydowałem się na model: http://www.asgshop.pl/produkt.php?cat=128&mid=166&sr=pa&id=5313

 

Chce dokonać jednak klika modyfikacji:

 

- potrzebuje około 420-440 fps na kulkach 0.25

- wymiana kabli na niskooporowe

- dodanie MOSFET'u (czy ten będzie odpowiedni: http://www.asgshop.pl/produkt.php?cat=214&id=5388 czy jakiś inny powinienem wybrać ?)

- wymiana gumki HU na G&G Zielona (jest sens czy stockowa jest wystarczająco dobra?)

- wymiana sprężyny na M120/M130 Guardera lub inna, ale nie SHS

- czy powinienem wymienić również cylinder, głowicę, tłok ? Jeżeli tak to na co najlepiej ?

- będzie również wymieniana lufa na precyzyjną Prometheus 6,03 (to w późniejszym terminie, po wakacjach)

- czy powinienem dokonać jakiś innych zmian?

 

Chciałbym te modyfikację, zrobić w ASGSHOP również, czy to dobry wybór?:)

 

Proszę o pomoc w dokonaniu tuningu:)

 

P.S. I przy okazji, jakie metalowe mid-capy (koło 120kulek) będą najlepszym wyborem ?

Link to post
Share on other sites

430 fps na kulkach 0,25 daje ok 480 fps dla 0,2. Replika ma w stocku ok 420 fps.

Ostatnio panuje moda na wybebeszenie repliki przed pierwszą strzelanką. Po co kupować nową replikę dobrej firmy i od razu w niej grzebać?

Kable w GP są dobrej jakości, gumka hop up stock w mojej replice sprawdza się lepiej niż czarna systema.

Ze sprężyną może lepiej poczekać aż się zbije, a cylinder i głowica stracą szczelność.

Jeśli masz za dużo pieniędzy to ok, ale najlepiej zacząć właśnie od preclufy i dobrych kulek.

Powodzenia!

Edited by Dudi28
Link to post
Share on other sites

Nie znam się zupełnie na tuningu, więc chciałem się dowiedzieć.

MOSFET chcę założyć od samego początku.

Te 420 fps jest na kulkach 0,20, na kulkach 0,23 i 0,25 spadnie sporo poniżej 400 pewnie. Stąd chce zwiększyć ilość fpsów.

Replika będzie tylko do rozgrywek leśnych. Zależy mi na dobrej precyzji, wiec kulki 0,25 raczej muszą być?

Wymiana lufy to jednak spory wydatek 350+zł dodatkowe, wiec chciałem to zrobić w późniejszym terminie.

 

Jeżeli stockowe częsci są na tyle dobre to co powinienem zmienić, żeby uzyskać te 430 fps na 0,25 ? Samą sprężynę na M130 czy 120 wystarczy ?

Link to post
Share on other sites

Te 420 fps jest na kulkach 0,20, na kulkach 0,23 i 0,25 spadnie sporo poniżej 400 pewnie. Stąd chce zwiększyć ilość fpsów.

 

Przecież te 420 na 0,25 = 480 na 0,20. Na strzelankach i tak wszystko przeliczane jest na fpsy na kulkach 0,2. Jak już chcesz mieć pierdyliard fpsów, to używaj kulek 0,1, tylko co to da? :icon_eek:

Link to post
Share on other sites

Nic nie rób, kup i ciesz się repliką! Zaoszczędzoną kasę wydasz na dobre gogle i inny szpej.

Dam ci mój przykład mam replikę GP z 380fps i KWA ok. 440 fps. Różnica w zasięgu jest znikoma jeśli w ogóle jest. Częściej biegam z GP ze względu na to ze jest mniejsza i lżejsza od KWA. Więcej fps to większy ból dla twoich kumpli a nie o to chodzi w airsofcie.

I nie przeliczaj tych fps na kulki 0,25 itd bo standard podawania fps jest dla kulek 0,2.

Mosfeta sam sobie założysz po jakimś czasie.

Nie otwieraj gearboxa dopóki wszystko ładnie śmiga.

Pamiętaj że wiele imprez ma limit 450fps na las.

Jak zrezygnujesz z tych wszystkich ulepszeń jakie chcesz zrobić to akurat zostanie na preclufe. A lufę wymienisz samodzielnie.

Link to post
Share on other sites

I nie przeliczaj tych fps na kulki 0,25 itd bo standard podawania fps jest dla kulek 0,2.

 

OK dzięki za wyjaśnienie tutaj brak doinformowania z mojej strony :)

 

Mosfeta sam sobie założysz po jakimś czasie.

 

Nie lepiej od razu założyć? Sklep oferuje darmowy montaż części jeżeli replika i części zostały zakupione w sklepie.

Chyba, że to prosto samemu zrobić ?

 

 

Jak zrezygnujesz z tych wszystkich ulepszeń jakie chcesz zrobić to akurat zostanie na preclufe. A lufę wymienisz samodzielnie.

 

Odnośnie lufy:

 

http://www.asgshop.pl/produkt.php?cat=291&mid=111&id=757

 

Czy rzeczywiście jest odczuwalna różnica w stosunku do stockowej od G&P?

Bo może lepiej jednak zainwestować w lepszą lufę? Czy przy ewentualnej wymianie lufy będę również potrzebował wymienić komorę HU i gumkę czy będą nadal wystarczające ?

Link to post
Share on other sites

Osobiście latam kolejny rok na stockowych bebechach, u siebie wymieniłem tylko gumkę hopa, preckę oraz wstawiłem mosfet. Niczego więcej do takiej replik nie trzeba.

 

- 420fps to dużo. Niech nikt nie robi sobie jaj. Tylko u nas w Polsce panuje mentalność "WINCYYYJ EFPEEESÓW" (no tak... lepiej zwiększyć bezmyślnie moc zamiast zadbać o jakość repliki :icon_razz: a potem zrobić komuś krzywdę).

- Stockowe bebechy G&P są dobre i wytrzymają M120 bez problemu.

- Wstawienie dobrej precki (EDGI, PDI, Laylax/Prometheus) i gumki (Systema Czarna - ASGSHOP je ma) znacząco zwiększy zasięg i skupienie

- Mosfet zwiększy ROF, reakcję na spust oraz zabezpieczy styki.

Edited by reaper666
Link to post
Share on other sites

Kable w gp sa slabe patrzac na to ile $$$ wykladasz na stol, warto je zmienic i wstawic mosfet. Pomijajac to nic nie trzeba robic, moze precke wstawic dobra, ale na poczatek bym zobaczyl jak wali na stocku.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Zamówienie złożone, będzie wymiana kabli + mosfet. Z reszta się wstrzymuję, po wakacjach może będzie zmiana lufy w zależności czy stockowa będzie spełniała wymagania :) Teraz i tak jeszcze potrzebuje kupić kamizelkę taktyczną więc już mam wydatki zaplanowane.

 

Dzięki z pomoc.

Link to post
Share on other sites

Wyjaśnisz mi po co zmieniać gumkę w nowym G&P?

M.in. nie radzi sobie w zimę (z autopsji). Lepsze osiągi z precką niż stockowa + precka. Tak czy owak warto wymienić zakładając np. preckę.

 

Horn pamiętaj o kapryśności G&P jeżeli chodzi o magi gdybyś je kupował :P

Link to post
Share on other sites

M.in. nie radzi sobie w zimę (z autopsji). Lepsze osiągi z precką niż stockowa + precka. Tak czy owak warto wymienić zakładając np. preckę.

 

Horn pamiętaj o kapryśności G&P jeżeli chodzi o magi gdybyś je kupował :icon_razz:

 

Z metalowymi Mid-Capami od G&P chyba nie powinno być problemu?

 

http://www.asgshop.pl/produkt.php?cat=257&mid=166&id=5000

Link to post
Share on other sites

Mid-caly G&P pasują świetnie i podają bez problemu.

Czasami jednak kulki potrafią się zablokować w środku (dwie kulki naraz, mini double-feed).

 

Dobre są jeszcze tanie low-capy od BOYI, ale tutaj czasami trzeba je doklejać ponieważ troszkę latają i czasami nie podają (trzeba je docisnąć).

Link to post
Share on other sites

 

Horn pamiętaj o kapryśności G&P jeżeli chodzi o magi gdybyś je kupował :icon_razz:

Plastikowe aresy, metalowe classici, pmagi bety, emagi magpul/star (green label), metalowe midy boya... no kapryśna w cholerę ;).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...