kurant95 Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Witam posiadam szkielet gb od retro arms i komore od prowina i niestety czesci nie za bardzo chca ze sobą współpracować. A mianowicie po włożeniu maga komora zostaje przesunięta delikatnie do przodu co powoduje brak szczelności i zacinanie sie kulek miał ktoś już podobny problem i wie jak to rozwiązać? I jeszcze co do szkieletu to mam problem z singlem bo po włożeniu gb do lowera, spust miał za krotka drogę i wcale nie łączył więc wygiąłem styki co pomogło ale niestety osunęło całkowicie singla Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Sprężyna/oringi dociskowe na lufę. Quote Link to post Share on other sites
kurant95 Posted September 26, 2015 Author Report Share Posted September 26, 2015 niestety ale wtedy nie wchodzi magazynek jest za mała odległość pomiędzy komorą a szkieletem i komora nie wchodzi w maga :( Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Kup komorę Retro. Quote Link to post Share on other sites
kurant95 Posted September 26, 2015 Author Report Share Posted September 26, 2015 nie wiem czy to ma jaki kolwiek sens bo wydaje mi sie ze komory maja podobny wymiar kołnierza ktorenb whodzi do gb Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Albo skoro to magazynki odsuwają komorę, to poeksperymentuj z innymi magami. Quote Link to post Share on other sites
kurant95 Posted September 26, 2015 Author Report Share Posted September 26, 2015 troszke teflon fixu zmiana maga i działa jak ta lala ani jednej zacinki dzieki wielkie juz byłem tak wkurzony ze nie pomyślełem o tak prostej żeczy jak hujowy mag ....to teraz jeszcze z tym full auto ma ktos jakies pomysły przerywacz sprawny sprawdziłem w innej replice i dzaiłał a tu tylko full auto :( Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Może odegnij blaszki stylów tak jak były, a za krótką drogę spustu rozwiąż poprzez wyszlifowane dłuższego otworu przez który wychodzi spust. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.