arthem Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Cześć. Mam dwa problemy związane z moją repliką którą są dosyć denerwujące: 1. Mam luz na łączeniu głównego body z lufą zewnętrzną/ris'em, wczoraj rozebrałem lekko body i nie zauważyłem żadnego mocowania czy śrubek. W jaki sposób można ewentualnie te luzy skasować? To jest w jakiś sposób skręcane, czy było to połączenie stałe które musiało zostać uszkodzone? Chodzi o miejsce zaznaczone na zdjęciu. 2. Drugi temat to selektor ognia. Safe i semi działa prawidłowo a w przypadku auto jest trochę loteria. Po ściągnięciu spustu replika w losowy sposób zaczyna strzelać ogniem ciągłym lub pojedynczym, nie widzę żadnej zależności, kiedy problem występuje a kiedy nie. Spotkaliście się kiedyś z takim problemem? Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Z punktem 1. Ci nie pomogę. Jeśli chodzi o 2., to ja bym sprawdził styki w kostce stykowej i działanie przerywacza. To oznacza otwarcie gearbox'a. Jeśli masz nową replikę, to lepiej odesłać do serwisu na gwarancję. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Lufę możesz wyjąć, a jej element, który wchodzi w body, okleić taśmą teflonową. Następnie zmontować. Luz samego RISa najłatwiej zniwelować szyną łączącą górny korpus z zespołem szyn. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Być może przerywacz ognia/ząb przerywający na zębatce tłokowej jest już zjechany. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.