Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zlot Misja Afganistan 2016 [ 7-10.07.2016 ]


Recommended Posts

logo_small.jpeg

 

 

 

Termin: 7-10 lipca 2016

Miejsce spotkania: Kamieniołom w okolicy wsi Szaniec, woj. Świętokrzyskie, Polska.

Namiary GPS: 50.530426, 20.684663

Opłaty: http://misjaafganistan.com.pl/regulamin/oplaty

Harmonogram zlotu:

W przygotowaniu!

Start rejestracji uczestników na zlot: 1 grudnia 2015 godzina 21.00

Limit uczestników: 500

 

Ograniczenia dotyczące replik:

 

Ograniczenia mocy replik:

(pomiar fps na kulkach 0,2 g przy hop-upie ustawionym na „0”)

(pomiar na kulkach 0,2 g dostarczonych przez organizatora)

W odległościach 0-10 m niezależnie od klasy broni (budynki, okopy, gęste krzaki) – do 350 fps

  • Broń boczna – maksymalnie 350 fps (pistolet, pistolet maszynowy)
  • Broń szturmowa – do 450 fps
  • Zespołowa broń wsparcia – do 500 fps (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego z taśmy, boxa lub druma)
  • Broń snajperska – do 600 fps (wymagana replika karabinu snajperskiego)
    (Każdy snajper musi obowiązkowo posiadać broń boczną)

Dozwolony tryb ognia dla poszczególnych typów magazynków:

Hi-capy: ZAKAZ UŻYWANIA (Dopuszczone do gry w szczególnych, indywidualnych przypadkach po wcześniejszym kontakcie i pozwoleniu organizatora)

Mid-capy: ogień pojedynczy

Low-capy: ogień pojedynczy / ogień ciągły

Real-capy: ogień pojedynczy / ogień ciągły

Boxy i drumy: ogień pojedynczy / ogień ciągły

 

Zasady Piro:

- Całkowity zakaz używania w terenie zalesionym (będą wyjątki)

– Siła petard użytych w ładunkach max 1,5 gr mieszanki prochowej w terenie otwartym, do 1 gr w bazach i wsiach.

– Atestowane ładunki: miny, granaty, świece dymne wchodzą do gry bez testów.

– Ładunki wykonane przez uczestników będą sprawdzane.

 

 

Od piątku do godziny 2.00 w sobotę na terenie gry obowiązuje całkowita prohibicja!

 

Więcej informacji na stronie: http://misjaafganistan.com.pl

Najwięcej aktualnych wiadomości znajdziecie na naszym profilu facebookowym: https://www.facebook...misjaafganistan

Edited by LARPMisjaAfganistan
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Teoretycznie na imprezę mogły zostać wpuszczone osoby, które posiadały konta na forum zlotu założone przed 21:00 1 grudnia 2015r. W praktyce, osoby, które założyły konta po tej dacie, zostały wpuszczone na imprezę. Sprawa dotyczy ponad 50 osób. Teoretycznie weterani imprez mieli mieć jako takie "pierwszeństwo" w rejestracji/ dostaniu się z listy rezerwowej przed całkiem nowymi osobami na zlocie. Podczepianie się ludzi pod inne drużyny, itd.

Link to post
Share on other sites

Niestety nie można edytować postów, więc bardzo przepraszam za dwa posty pod rząd. Aby nie być gołosłowny przedstawie "dowody":

 

Informacja na stronie w zakładce zapisy: http://misjaafganistan.com.pl/regulamin/rejestracja-zapisy

 

1) Uwzględniane będą tylko te zgłoszenia w których wpisany będzie nick pod którym zarejestrowani jesteście na forum zlotowym ( http://misjaafganistan.com.pl/forum/).

 

 

Ponadto na forum organizator umieścił informację http://misjaafganistan.com.pl/forum/viewtopic.php?f=65&t=578

 

"W tym roku wprowadzamy obowiązek zarejestrowania się na forum zlotowym wszystkich graczy. Dzięki temu uczestnicy będą uzyskiwać odgórnie dostęp do zamkniętych działów zlotowych po opłaceniu wejściówek i nie trzeba będzie dodatkowych formalności. Brak konta na forum spowoduje odrzucenie rejestracji zlotowej."

 

 

Jak widać wszystko jest jasne i klarowne. Jak to wygląda w praktyce? Ano tak - przypominam, że zapisy były o 21.00 dnia 01.12.2015:

 

1. ANP - 2 osoby (jedna załozyła konta 02.12 a druga 03.12)

2. ISAF - 24 osoby, które załozyły konto po zapisach.

3. Sojusz Północny/Cywile - 7 osób

4. Talibowie - 14 osób

 

razem daje nam to 47 osób, których nie powinno być, ponieważ wg tego co pisał sam organizator - w chwili zapisów nie posiadały konta na forum i z automatu zgłoszenia powinny być odrzucane. Jak sprawdziłem to? na forum jak się kliknie na odpowiednia grupę można posortować listę wg daty rejestracji.

 

porobiłem screeny - tak dla bezpieczeństwa.

Link to post
Share on other sites

Daj bezpośredni link do wpisu że uczestnik przed rejestracją już ma mieć konto na forum.

 

http://misjaafganist...estracja-zapisy <=== wmasg skraca linki, ale link prowadzi do strony.

 

Punkt 1. Jest u mnie w poście. Pogrubiony. Przytocze go jeszcze raz:

 

1) Uwzględniane będą tylko te zgłoszenia w których wpisany będzie nick pod którym zarejestrowani jesteście na forum zlotowym

Edited by Pituch
Link to post
Share on other sites

Widzę, że panowie z Lublina nie mogą przeżyć tego, że się nie dostali na zlot i robią burzę w szklance wody.

 

Wyjaśniam ponownie po co była rejestracja na forum: Żeby ułatwić nam robotę przy dodawaniu osób do zamkniętych grup na forum, po tym jak otrzymamy płatność.

 

Pierwsza weryfikacja nadesłanych formularzy = wylatują wszystkie osoby, które nie wypełniły wymaganych punktów = np. brak wpisu z pytaniem o nick na forum, wylatujesz.

 

Druga weryfikacja - ekipy które były / ekipy nowe - pisałem wielokrotnie wcześniej o 80% miejsc dla starych 20% dla nowych - by dać szansę nowym graczom i ich pomysłom na imprezę.

 

Trzecia weryfikacja - uśrednione czasy logów dla ekip

 

Patrzyliśmy też na zachowanie ekip na poprzednich zlotach, zaangażowanie, nastawienie do zakazu spożycia alkoholu na terenie gry itd...

 

Nie mówię, że taka forma zapisów jest idealna. Spróbowaliśmy czegoś nowego, czy się sprawdziło - dowiemy się na zlocie.

Zlot na chwilę obecną nie może się zbytnio rozrosnąć, więc było oczywiste że dużo osób się nie załapie, "weteranów" również.

 

Odnośnie późniejszych rejestracji niż 21.00 1go grudnia:

Jak widać wszystko jest jasne i klarowne. Jak to wygląda w praktyce? Ano tak - przypominam, że zapisy były o 21.00 dnia 01.12.2015:

 

1. ANP - 2 osoby (jedna załozyła konta 02.12 a druga 03.12)

2. ISAF - 24 osoby, które załozyły konto po zapisach.

3. Sojusz Północny/Cywile - 7 osób

4. Talibowie - 14 osób

 

razem daje nam to 47 osób, których nie powinno być, ponieważ wg tego co pisał sam organizator - w chwili zapisów nie posiadały konta na forum i z automatu zgłoszenia powinny być odrzucane. Jak sprawdziłem to? na forum jak się kliknie na odpowiednia grupę można posortować listę wg daty rejestracji.

 

porobiłem screeny - tak dla bezpieczeństwa.

 

ANP - Zapisy do frakcji zamkniętych z tego co pamiętam są nadal otwarte :)

Sojusz Północny/Cywile - Zapisy jak wyżej

 

ISAF i Talibowie - tu muszę przyznać, że nie weryfikowałem na formularzu poprawności i istnienia każdego z ponad 1500 nicków na forum. Jedynie co sprawdzałem przy umieszczaniu na listach to czy jakiś nick był podany na formularzu. Dopiero teraz wychodzi po dodaniu do grup, że część osób ma podany niepoprawny nick na formularzu i różni się od tego na forum (np. brak kropki itd...) lub też najpierw wypełnili formularz a dopiero potem zarejestrowali się na forum.

 

Moim błędem było, że nie sprawdziłem wszystkiego, ale na swoją obronę powiem, że nie byłem w stanie zrobić tego w tak krótkim czasie i odbierając co chwila telefony z pytaniami.

 

Tym bardziej, że było wcześniej proszone, żeby z orgami i w sprawach istotnych dowódcy, jako jedyni kontaktowali się z wierchuszką.
Numer miał do mnie każdy, a kontakt do dowódcy potrzebny jest po to by wystarczył przy przekazywaniu informacji 1 telefon a nie 10. Jak ktoś dzwoni to lepiej by jedna kompetentna osoba wypowiadała się za całą grupę, na studiach nie byłeś?

 

porobiłem screeny - tak dla bezpieczeństwa.

Z niczym się nie kryjemy, odpowiadamy na pytania i oskarżenia - jeśli takowe się pojawiają. Jako organizatorzy nie usuwamy wpisów bo nie ma to sensu. Liczymy na konstruktywną krytykę bo pomaga rozwijać imprezę.

 

Niestety impreza spalona. Kolesiostwo.
Kolesiostwem by było jakbyśmy brali np. osoby które piły na terenie in-game po znajomości, bo funfle i olewamy zgłoszenia od uczestników którzy zgłaszaliby nam ten fakt.

 

Cieszę się, że impreza ma problem z nadmiarem chętnych a nie ich niedoborem :)

 

Pozdrawiam

Daniel

Link to post
Share on other sites

http://misjaafganist...stracja-zapisy<=== wmasg skraca linki, ale link prowadzi do strony.

 

Punkt 1. Jest u mnie w poście. Pogrubiony. Przytocze go jeszcze raz:

 

1) Uwzględniane będą tylko te zgłoszenia w których wpisany będzie nick pod którym zarejestrowani jesteście na forum zlotowym

 

Nadal ten wpis nie świadczy o tym że miało być konto założone przed rejestracją.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

impreza z dupy (zadnej odpowiedzi na maile, zgloszenie etc) Dzieki Wiem ze pis rzadzi i jest burdel ale nie sadzilem ze rowniez tu

 

Zarejestrowałeś się 2 stycznia, nie byłeś na wcześniejszych edycjach, czego oczekiwałeś? Wiadomości dotyczące rejestracji na bieżąco pojawiały się na facebooku i forum, wystarczyło się zapoznać. Chcesz żeby wokół Ciebie skakano, byś tylko wpłacił kasę - polecamy konkurencję.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nadal ten wpis nie świadczy o tym że miało być konto założone przed rejestracją.

 

Bartku - Twój cytat świadczy wybitnie, iż w momencie wysyłania zgłoszenia na MA2016 osoba MUSI posiadać konto na forum zlotowym.(mówi o tym fragment JESTEŚCIE ZAREJSTROWANI).

Czyli łopatologicznie - wysyłasz zgłoszenie nie mając konta na forum zlotowym - nie masz sznas na pomyślną rejestrację.

 

Dla mnie to tak brzmi. Ale mogę się mylić.

Link to post
Share on other sites

Zarejestrowałeś się 2 stycznia, nie byłeś na wcześniejszych edycjach, czego oczekiwałeś? Wiadomości dotyczące rejestracji na bieżąco pojawiały się na facebooku i forum, wystarczyło się zapoznać. Chcesz żeby wokół Ciebie skakano, byś tylko wpłacił kasę - polecamy konkurencję.

 

Czysta przyzwoitość i dobre wychowanie wymaga tego aby na maila odpisać ale kultury w dzień się nie nauczysz

Link to post
Share on other sites

Czysta przyzwoitość i dobre wychowanie wymaga tego aby na maila odpisać ale kultury w dzień się nie nauczysz

 

A wyobrażasz sobie że takich osób było np: 200 i każdemu trzeba by "wylizać wora" i przeprosić że się nie dostali?

Powiedz szczerze odpisywałbyś każdemu będąc orgiem?

 

Chyba sprawę załatwiają w tej sytuacji oficjalne komunikaty na stronie zlotu.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...