Gerrard8 Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 Witam. Problem mam następujący... Kupilem używane boyi rk-05. Wszystko było ładnie pięknie strzelalo smigało iwgl.. gdy pierwszy raz rozladowala sie bateria i naładowałem ją na nowo tak jak pisało w instrukcji słychać ze karabin próbuje ale nie może strzelić. Saprawdziłem tez na innej batce od kolegi (700mah 8.4v, moja miala 1200mah 1.2v) i dzieje sie to samo słychać ,ze bateria dziala bo jak naciskam spust to "syczy" Jesli ktos wie co moze byc tego przyczyną to był bym wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 http://forum.wmasg.pl/topic/143155-faq-problem-nowego-ze-strzelaniem-z-repliki/ Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Wlasnie czytałem i nic z tego nie rozwiazuje mojego problemu dlatego założyłem nowy temat :/ Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 (edited) Wykręć koszyk z silniczkiem i zakręć nim (gdy nie jest przykręcony do GB). Złóż wszystko z powrotem. Powinno działać. Jakiś czas. Problem będzie się powtarzać. Replikę należy oddać do serwisanta, wstawić sprężynę ze szlifowanymi czołami i spodkładkować ładnie zębatki. Chyba że potrafisz, to próbuj sam. Kiczowata sprężyna jest w tym modelu często powodem takich niespodzianek. Chyba że... Coś w GB strzeliło i się zacięło przez urwaną część/ brak zębów na zębatce. Też oddaj serwisantowi :icon_smile: Edited January 2, 2016 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Dzięki wielkie zaraz sie za to zabiorę! Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Zdjalem silniczek i on dziala normalnie ale jak wloze go spowrotem w gniazdo to nie ma sily ruszyć zębatki.... nie wiem czy tak ma być ale nawet śrubokrętem jest ja ciężko ruszyć :/ Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Może pomoże dokręcenie/odkręcenie śruby imbusowej dociskającej silnik. Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Nic to niestety nie daje... silnik wyjęty kreci a w gniezcie wgl nie daje rady obrócić zębatki :/ Daje zdjecie jeśli moze to cos pomóc http://zapodaj.net/ca19ef0981ff4.jpg.html Chyba ze to sprężyna w tylnym położeniu. .tylko nie mam pojecia jak tu wyjąć gb Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 (edited) Na zdjęciu wszystko wygląda w porządku. Według mnie albo coś w gearboxie się "zmieniło" albo może być źle podłączony silnik (czarny kabel do czerwonej kropki na silniku). Jeśli silnik jest źle podłączony to kręci w drugą stronę - anti reversal blokuje zębatkę silnikową, kable i bateria się grzeją ale nie ma strzału. Jednak jeśli piszesz że replika nie strzela po naładowaniu akumulatora, to ja z 25 postami nie wiem co się mogło stać :icon_neutral2: Edited January 2, 2016 by Polishman213 Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Ale jesli wszystko bylo podpięte tak samo jak teraz i strzelalo to możliwe ze teraz nagle kable sa zle zapięte? :/ Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 (edited) Może daj film jak wciskasz spust i daj zbliżenia na zębatkę tłokową (widoczna po zdjęciu osłony zębatek między chwytem pistoletowym a osłoną spustu). Poprzedni właściciel wymieniał sprężynę na mocniejszą? Wtedy 8,4v mogłoby jej wtedy nie naciągnąć. Jeśli masz multimetr/miernik napięcia to zmierz napięcie w 9,6 żeby upewnić się że nie padła. Jeśli nie masz miernika to sprawdź na replice kolegi czy strzela. Kable nie mogły się źle zapiąć po rozładowaniu baterii :D założyłem ze gdy replika ci nie strzelała to mogłeś zrobić wszystko, włącznie z odłączeniem i podłączeniem (niekoniecznie poprawnym) kabli :D Edited January 3, 2016 by Polishman213 Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 W stockowym rk-01 był problem ze sprężyną zacinającą się na prowadnicy blokując tym samym GB . Może u ciebie jest to samo. Poczytaj wątek o rk01 tam było rozwiązanie. Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 3, 2016 Author Report Share Posted January 3, 2016 Właśnie czytam i nigdzie nie widze jak ta sprężynę cofnąć :/ Właśnie czytam i nigdzie nie widze jak ta sprężynę cofnąć :/ Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Z linku od Pana Rogasia: 3. Replika chwile postrzelała i padła, tłok został w tyle z naciągniętą sprężyną, co robić?-Od kolegi pożyczasz mocniejsza baterie i "przepychasz" tłok dalej, aż replika odda strzał. -Dla bardziej zaawansowanych: zwalniasz (przy pomocy głowy, umiejętności manualnych i małego klucza imbusowego) zapadkę przeciwpowrotną znajdującą się na zębatce silnikowej, następuje zwolnienie sprężyny i strzał. Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 3, 2016 Author Report Share Posted January 3, 2016 Problem jest taki, ze ze srodka gb wypadlo takie mini cos http://zapodaj.net/8dfd43bb000fc.jpg.html Nie mam pojecia co to... i wiem tez tyle ze jedna zebatka wyskoczyla jedną stroną z gniazda i nie mogę jej wstawic na miejsce...wiec chyba serwis albo nowy gear box... nie wiem co wyjdzie taniej.:/ Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Serwis, nie słychać aby coś w GB skakało? Dla mnie prawdopodobne jest, że złamał się anti-reversal. Koszt części nie powinien być większy niż 8zł. Jeżeli replika jest stockowa, to warto wypodkładkować zębatki i zmienić smary na nowe. Wpłynie to bardzo pozytywnie na jej żywotność. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Ta część to sprężynka do AR. AR jest przy zębatce silnikowej. Jak nie ogarniasz to tylko serwis. Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 3, 2016 Author Report Share Posted January 3, 2016 Ile moze kosztować naprawa (czyli wstawienie zebatki i AR na miejsce) plus podkładkowanie? I czy znacie panowie jakis serwis w Sosnowcu/Dąbrowie Górniczej lub w pobliżu? Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 3, 2016 Author Report Share Posted January 3, 2016 Plus poszukuje zdjecia poprawnie złożonego GB ....w sensie bez polowy szkieletu zwbym wszystko mogl zobaczyć bo zębatke juz udalo sie wstawić Quote Link to post Share on other sites
ANTEK21 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Tutaj zdjęcia szkieletu bez anti reversala (zdjęcie robione chyba w wakacje) : http://zapodaj.net/7...b50424.jpg.html http://zapodaj.net/8...dbec24.jpg.html http://zapodaj.net/4...86bb54.jpg.html http://zapodaj.net/4...b0fbf3.jpg.html A tutaj sam Anti Reversal: Jeśli wszystkie flaki masz na lewym szkielecie to włóż anti reversal w tą dziurkę po lewej stronie zębatki tłokowej tą częścią "trzpienia"na której jest sprężynka. Quote Link to post Share on other sites
Gerrard8 Posted January 3, 2016 Author Report Share Posted January 3, 2016 Rozłożyłem i złożyłem poszedl jeden strzal i znów sprężyna sie zablokowała Quote Link to post Share on other sites
Gr4b4rz Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 sama z siebie sprężynka AR nie wypadła. Poszukaj w okolicy serwisanta ;p obstawiam godzinę i Ci to zrobi jeżeli GB jest cały. Dziwi mnie tylko to że sprężynka AR wypadła, nigdy nie trafiłem na taki przypadek. ps. pamiętaj o ułożeniu zębatki tłokowej poprawnie, bo te ze zdjęć wyżej są źle ułożone. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Dlatego posądzam AR o złamanie się. Quote Link to post Share on other sites
Gr4b4rz Posted January 8, 2016 Report Share Posted January 8, 2016 Jezeli jest to złamany AR to mozliwe ze element wpadł w zęby i je zablokował. Oby zębatki byly całe bo jeżeli wlasciciel przemielił je to będzie jeszcze większy problem. Poza tym wymiana samego AR załatwi sprawe. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.