Padre0604 Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 witam mam problem z moją repliką szukalem na interenecie i zadna odpowiedz mi nie pomogła tłok cofa się do tylu i nie wiem w czym leży wina Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Masa tematów na ten temat :) Przyczyną może być chociażby badziewna bateria :) Ale jak jeszcze chwilę poszukasz to na pewno znajdziesz ;) Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Przyczyną może być chociażby badziewna bateria :icon_smile: ^XD A do autora: Wywróżenie z kryształowej kuli firmy, modelu repliki i akumulatora będzie Cię sporo kosztować. Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Jeśli się cofa do tyłu to chyba dobrze. Jeśli potem nie wraca do przodu to tak jak napisał a5d4f1 - słaba bateria (mogła się baaardzo rozładować albo całkowicie zdechnąć jak to chinole). Podłącz działającą mocniejszą baterię, powinno przepchnąć. Rogaś też pisał od odchylaniu anti reversala przez "dziurę na silnik" w gearboxie, lecz jeśli bateria zdechła (tak bardzo) to i tak lipa i bateria do wymiany. Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Z tym AR to czasem lepiej nie kombinować, bo może się coś sypnąć. Jak nie batka, to coś powoduje duży opór w bebechach: Smar Podkładkowanie Lewy szkielet Części wew. Itd itd Powodów może być masa. Najczęściej sprawa baterii, jednak kilka razy trafił do mnie na stół, źle odlany szkielet i zębatka tłokowa nie mogła się swobodnie poruszać. Ale dopóki nie ma się problemu fizycznie w łapie, to można sypać tylko podejrzeniami. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 A może ma eLkę od Army albo G&G... I wtedy to zjawisko jak najbardziej porządane. ;-) Albo zastosował ten kontroler z mosftem z funkcją pre-cocking... Kto to może zgadnąć, no kto....? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Dalej nie wiadomo jaka to replika. Quote Link to post Share on other sites
Padre0604 Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 Jesli chodzi o replike to samo body z AGM a gearbox to całkowicie co innego ale tak to co jest w środku Gearbox wzmacniany cylinder typu 0 z głowica classic army tłok deep fire titanium sprężyna m120 prowadnica łożyskowa zębatki a&K silnik długi ak a batka nimh 9,6 nówka i dzieje mi się tak odkąd wymieniłem zębatke od tłoka bo zęby wyrwało ale kupiłem taka sama Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Zacznij używać lipo. Tak w ogóle masz mocny silnik. Jak się zatrzymuje w tylnym położeniu, to wystarczy lekko ściągnąć spust. Quote Link to post Share on other sites
Padre0604 Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 tylko lipo 7,4 czy 11,1 jak myślisz ? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Padre0604, napisz jeszcze dokładniej co się dzieje. Dla mnie dalej nie jest to jasne. Tłok powinien się cofać, to normalne. Ale co się dzieje dalej? Tłok nie wraca? Zatrzymuje się w tylnym położ.eniu? Quote Link to post Share on other sites
Padre0604 Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 tak cofa sie i nie moze wrócić tak jakby coś go blokowało i probuje naciskac spust to tylko silnik stuka i zero reakcji Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 ,,dzieje mi się tak odkąd wymieniłem zębatke od tłoka bo zęby wyrwało ale kupiłem taka sama" sam sobie odpowiedziałeś. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Problemu zacząłbym szukać od tego dlaczego wyrwało zęby ze starej zębatki. Coś musi być źle spasowane i nie szukałbym tu problemu w za słabej baterii, jest to tylko sprężyna M120, oczywiście zawsze należy sprawdzić na pewnej baterii i baterie lipo są lepsze od nimh. Choć może to być po prostu padnięta bateria lub silnik, ale raczej nie skoro miał siłę wyrwać ząb ze starej zębatki. Taka sytuacja kiedy blokuje się tłok może być spowodowana też przez kilka innych rzeczy. Częsta jest sytuacja kiedy mamy łożyskowanie w tłoku i na prowadnicy. Może się wtedy zdarzyć że jest za mało miejsca, aby sprężyna całkowicie się ścisnęła w tłoku. Może też być za długa sprężyna. Sprawdź na początek ręcznie czy cała sprężyna, razem z prowadnicą mieści się tłoku. Quote Link to post Share on other sites
GuloGulo Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Padre, stawiałbym, że nowa zębatka tłokowa ma jeden ząb więcej niż poprzednia. W grę wchodzi też za grube łożysko w prowadnicy (sprężyna nie ma miejsca żeby się złożyć). Quote Link to post Share on other sites
Padre0604 Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 zębatka jest taka sama też z a&k i rzeczywiście spręzyna nie może się zmieścić z prowadnicą w tłoku , kolega mówi zeby ja zamienić na bez łożyskową czy ma racje ? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Możesz wyjąć łożyskowanie z głowicy tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 (edited) Wyjąć łożyskowanie albo z tłoka, albo z prowadnicy, albo krótsza sprężyna. Ja osobiście lubię mieć podwójne łożyskowanie. nie wiem czy to ma sens, ale chyba tak. Trzeba tylko znaleźć sprężynę która się mieści. Polecam Guardery, dużo osób używa i można zobaczyć czy wynik na sprężynie jest odpowiedni. Edited January 23, 2016 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
Padre0604 Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 (edited) Prowadnica ma stałe łożyska wiec pozostaje jedynie w tłoku. Edited January 24, 2016 by Buniek92 Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 (edited) Wyciągnij z głowicy tłoka-przy okazji odciążysz ten szybko poruszający się element, szkielet odpocznie- może nawet minimalnie skoczy ROF. Ja od siebie zasugeruję spring SHS. 120 I 130 są tanie jak barszcz I świetnie sobie radzą.Nie bież pośrednich (np 125) bo to jakis inny garaż chyba gnie I już nie są takie dobre... Edited January 24, 2016 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.