Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tłok w tylnym położeniu


Recommended Posts

Jeśli się cofa do tyłu to chyba dobrze.

Jeśli potem nie wraca do przodu to tak jak napisał a5d4f1 - słaba bateria (mogła się baaardzo rozładować albo całkowicie zdechnąć jak to chinole). Podłącz działającą mocniejszą baterię, powinno przepchnąć. Rogaś też pisał od odchylaniu anti reversala przez "dziurę na silnik" w gearboxie, lecz jeśli bateria zdechła (tak bardzo) to i tak lipa i bateria do wymiany.

Link to post
Share on other sites

Z tym AR to czasem lepiej nie kombinować, bo może się coś sypnąć. Jak nie batka, to coś powoduje duży opór w bebechach:

Smar

Podkładkowanie

Lewy szkielet

Części wew. Itd itd

Powodów może być masa. Najczęściej sprawa baterii, jednak kilka razy trafił do mnie na stół, źle odlany szkielet i zębatka tłokowa nie mogła się swobodnie poruszać. Ale dopóki nie ma się problemu fizycznie w łapie, to można sypać tylko podejrzeniami.

Link to post
Share on other sites

Jesli chodzi o replike to samo body z AGM a gearbox to całkowicie co innego ale tak to co jest w środku

Gearbox wzmacniany

cylinder typu 0 z głowica classic army

tłok deep fire titanium

sprężyna m120

prowadnica łożyskowa

zębatki a&K

silnik długi ak

a batka nimh 9,6 nówka

i dzieje mi się tak odkąd wymieniłem zębatke od tłoka bo zęby wyrwało ale kupiłem taka sama

Link to post
Share on other sites

Problemu zacząłbym szukać od tego dlaczego wyrwało zęby ze starej zębatki.

Coś musi być źle spasowane i nie szukałbym tu problemu w za słabej baterii, jest to tylko sprężyna M120, oczywiście zawsze należy sprawdzić na pewnej baterii i baterie lipo są lepsze od nimh. Choć może to być po prostu padnięta bateria lub silnik, ale raczej nie skoro miał siłę wyrwać ząb ze starej zębatki.

Taka sytuacja kiedy blokuje się tłok może być spowodowana też przez kilka innych rzeczy.

Częsta jest sytuacja kiedy mamy łożyskowanie w tłoku i na prowadnicy. Może się wtedy zdarzyć że jest za mało miejsca, aby sprężyna całkowicie się ścisnęła w tłoku. Może też być za długa sprężyna.

 

Sprawdź na początek ręcznie czy cała sprężyna, razem z prowadnicą mieści się tłoku.

Link to post
Share on other sites

Wyjąć łożyskowanie albo z tłoka, albo z prowadnicy, albo krótsza sprężyna.

 

Ja osobiście lubię mieć podwójne łożyskowanie. nie wiem czy to ma sens, ale chyba tak.

Trzeba tylko znaleźć sprężynę która się mieści. Polecam Guardery, dużo osób używa i można zobaczyć czy wynik na sprężynie jest odpowiedni.

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites

Wyciągnij z głowicy tłoka-przy okazji odciążysz ten szybko poruszający się element, szkielet odpocznie- może nawet minimalnie skoczy ROF.

Ja od siebie zasugeruję spring SHS. 120 I 130 są tanie jak barszcz I świetnie sobie radzą.Nie bież pośrednich (np 125) bo to jakis inny garaż chyba gnie I już nie są takie dobre...

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...