Gawron10001 Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Dzień dobry Jak pewnie wiecie bądź nie AUG po naciśnięciu spustu strzela raz, a po jego przyciśnięciu powinien walić full auto.... problem mam taki że replika strzela tylko na full auto natomiast nie chce strzelać raz pomimo że słychać pracę silnika.... ktoś jest mi w stanie pomóc ? Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Weź to jakoś napisz sensownie. Jak wciszkasz do połowy spust nic się nie dzieje? Czy kręci kawałek i się zatrzymuje przed strzałem? Quote Link to post Share on other sites
mowe22 Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 Koledze wyżej chodzi chyba o to, że w AUG masz 2stopniowy spust Częściowe ściągnięcie spustu powoduje oddanie pojedynczego strzału, natomiast pełne ściągnięcie pozwala nam prowadzić ogień ciągły. Z tego co zrozumiałem, problem polega na tym, że replika nie oddaje strzału w momencie częściowego ściągnięcia spustu, mimo iż słychać pracę silnika, ale za to działa poprawnie po wciśnięciu spustu do końca, kiedy strzela ogniem ciągłym. Jeśli dobrze zrozumiałem, jest to bardzo dziwny przypadek Spust powoduje jedynie zwarcie obwodu. Za oddanie jednego strzału odpowiada przerywacz który rozwiera styki i otwiera obwód przez co silnik przestaje pracować. Przy ogniu ciągłym jedyna różnica jest w tym że przerywacz nie rozwiera styków, przez co obwód jest rozwierany dopiero w momencie puszczenia spustu. Skoro jednak po połowicznym ściągnięciu spustu silnik pracuje, powinien strzał oddać o.O Silnik jest stale sprzężony z przekładnią zębatą naciągającą sprężynę, selektor ognia nie ma na to żadnego wpływu Nic nie przychodzi mi do głowy Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 Jeśli dobrze zrozumiałem, jest to bardzo dziwny przypadek Spust powoduje jedynie zwarcie obwodu. Za oddanie jednego strzału odpowiada przerywacz który rozwiera styki i otwiera obwód przez co silnik przestaje pracować. Przy ogniu ciągłym jedyna różnica jest w tym że przerywacz nie rozwiera styków, przez co obwód jest rozwierany dopiero w momencie puszczenia spustu. Tak jest mój drogi w zwykłym AEGu z płytką selektora, ale nie w AUGu. W AUGu przerywacz i kostka stykowa są używane tylko przy strzelaniu na semi. Na auto kable są zwierane w ogóle poza gearboxem: http://wmasg.pl/var/images/691096/691110/main.jpeg http://wmasg.pl/var/images/691096/691127/main.jpeg Wniosek jest prosty - coś ze stykami lub przerywaczem. Pewnie "wózek" wskutek zużycia za szybko spada z dźwigienki (zanim podniesie go przerywacz) i przez to silnik nie zdąży wykonać pełnego cyklu. Quote Link to post Share on other sites
mowe22 Posted April 27, 2016 Report Share Posted April 27, 2016 Z tego co kolega napisał wywnioskowałem, że słychać pracę silnika po połowicznym naciśnięciu spustu. Tylko pytanie czy pracę chwilową czy ciągła? Poza tym nawet kiedy uszkodzony jest wózek lub przerywacz, skoro słuchać pracę silnika to tłok zostaje w pozycji tylnej (naciagnieta sprężyna) a więc ponowne nacisniecie spustu powinno albo wywołać wystrzał, albo nie spowodować absolutnie żadnej rekakcji silnika Quote Link to post Share on other sites
Gawron10001 Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 Sorry za niedokładny opis - rozwiązany problem, po odkrecenu silnika w zebatkach znalazłem podkładkę która blokowała bo później silnik w ogóle nie naciągał sprężyny Quote Link to post Share on other sites
Spirol Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 A na auto strzelała?... Dziwne... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.