Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AUG A2 Replika nie strzela po naciśnięciu spustu - gearbox pracuje


Recommended Posts

Dzień dobry

 

Jak pewnie wiecie bądź nie AUG po naciśnięciu spustu strzela raz, a po jego przyciśnięciu powinien walić full auto.... problem mam taki że replika strzela tylko na full auto natomiast nie chce strzelać raz pomimo że słychać pracę silnika.... ktoś jest mi w stanie pomóc ?

Link to post
Share on other sites

Koledze wyżej chodzi chyba o to, że w AUG masz 2stopniowy spust

Częściowe ściągnięcie spustu powoduje oddanie pojedynczego strzału, natomiast pełne ściągnięcie pozwala nam prowadzić ogień ciągły.

Z tego co zrozumiałem, problem polega na tym, że replika nie oddaje strzału w momencie częściowego ściągnięcia spustu, mimo iż słychać pracę silnika, ale za to działa poprawnie po wciśnięciu spustu do końca, kiedy strzela ogniem ciągłym.

 

Jeśli dobrze zrozumiałem, jest to bardzo dziwny przypadek

Spust powoduje jedynie zwarcie obwodu. Za oddanie jednego strzału odpowiada przerywacz który rozwiera styki i otwiera obwód przez co silnik przestaje pracować.

Przy ogniu ciągłym jedyna różnica jest w tym że przerywacz nie rozwiera styków, przez co obwód jest rozwierany dopiero w momencie puszczenia spustu.

Skoro jednak po połowicznym ściągnięciu spustu silnik pracuje, powinien strzał oddać o.O

Silnik jest stale sprzężony z przekładnią zębatą naciągającą sprężynę, selektor ognia nie ma na to żadnego wpływu

Nic nie przychodzi mi do głowy

Link to post
Share on other sites

Jeśli dobrze zrozumiałem, jest to bardzo dziwny przypadek

Spust powoduje jedynie zwarcie obwodu. Za oddanie jednego strzału odpowiada przerywacz który rozwiera styki i otwiera obwód przez co silnik przestaje pracować.

Przy ogniu ciągłym jedyna różnica jest w tym że przerywacz nie rozwiera styków, przez co obwód jest rozwierany dopiero w momencie puszczenia spustu.

Tak jest mój drogi w zwykłym AEGu z płytką selektora, ale nie w AUGu. W AUGu przerywacz i kostka stykowa są używane tylko przy strzelaniu na semi. Na auto kable są zwierane w ogóle poza gearboxem:

http://wmasg.pl/var/images/691096/691110/main.jpeg

http://wmasg.pl/var/images/691096/691127/main.jpeg

 

Wniosek jest prosty - coś ze stykami lub przerywaczem. Pewnie "wózek" wskutek zużycia za szybko spada z dźwigienki (zanim podniesie go przerywacz) i przez to silnik nie zdąży wykonać pełnego cyklu.

Link to post
Share on other sites

Z tego co kolega napisał wywnioskowałem, że słychać pracę silnika po połowicznym naciśnięciu spustu. Tylko pytanie czy pracę chwilową czy ciągła?

Poza tym nawet kiedy uszkodzony jest wózek lub przerywacz, skoro słuchać pracę silnika to tłok zostaje w pozycji tylnej (naciagnieta sprężyna) a więc ponowne nacisniecie spustu powinno albo wywołać wystrzał, albo nie spowodować absolutnie żadnej rekakcji silnika

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...