UnTiTleD Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Witam, właśnie jestem na strzelance i zaciął mi się karabin. Wyciągnąłem gearbox - tlok się zaciął w tylnej pozycji. Ma ktoś szybki sposób na pozbycie się problemu? Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Użyj lipo 11,1 lub innego mocnego zasilania (gniazdko odpada) Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 Wcześniej miałem też problem z semi: http://forum.wmasg.pl/topic/160243-problem-z-ogniem-poj-cm011-g36c/ Może te prblemy są powiązane? Dodam jeszcze, że na początku karabin przestał strzelać na semi, zaczynał po krótkiej serii, ale później znowu przestawał - tym razem nie wystarczyło jedno przełączenie, potrzeba było dwóch. Później odłożyłem replikę na trawę. Gdy ją znowu podniosłem, nie strzelała. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Jak tłok został z tyłu i masz wyjęty GB to cinkim śrubokrętem dasz radę odblokować antireversal. Odnośnie twoich problemów: może kostka stykowa dokonuje żywota? Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 (edited) Skoro masz wyciągnięty gearbox, możesz posiłować się ze zwolnieniem zapadki przeciwpowrotnej (aka anti-reversal). Edit. Mareq mnie ubiegł :) Edited July 1, 2016 by PiterTKD Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 A mógł by ktoś wytłumaczyć (tak trochę łopatologicznie :) ) gdzie jest ten antireversal? Dopiero zaczynam z asg i jeszcze się tak dobrze nie znam. I jeszcze jedno: trzeba do tego rozbierać gearbox? Nie chcę stracić gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Nie, nie trzeba. Patrząc od strony otworu na zębatkę silnika powinieneś zobaczyć zębatkę silnikową i zaparty o niej z boku anti-reversal. Na Youtubie i różnych blogach masz pełno instruktaży, jak otworzyć GB itp. Powinno też być tam pokazane, jak zwolnić anti-reversal. Ja to robię tak: biorę płaski śrubokręt i staram się choć trochę ruszyć zębatkę silnikową, żeby nie blokowała AR, po czym jakimś małym śrubokrętem (a najlepiej małym imbusem, bo jest zagięty i łatwiej go zaczepić o AR), odciągam AR do siebie. Po czym następuje zwolnienie blokady... ;) Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Nie wiem jak to wygląda u ciebie ale niektóre GB mają z boku mały otwór. Tam można włożyć śrubokręt i podważyć. To jest najwygodniejsza metoda. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 W v3 w cm.011 niestety nie ma tej możliwości. Jedynie może zdjąć osłonkę za spustem, pod którą kryje się zębatka tłokowa. Ale przełożenie na niej jest tak duże, że niemożliwe jest ruszenie jej :/ Jak napisałeś, tylko niektóre GB tak mają i raczej są to GB v2. Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 Nie, nie trzeba. Patrząc od strony otworu na zębatkę silnika powinieneś zobaczyć zębatkę silnikową i zaparty o niej z boku anti-reversal. Niestety chyba nie zobaczę, bo na śrubkach trzymających silnik jest zaschnięta czerwona maź - prawdopodobnie uszkodzenie jej spowoduje utratę gwarancji. Jest to chyba taka plomba gwarancyjna. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 1. Chiński towot to nie gwarancja. 2. Chińskiego towotu nie da się uszkodzić :P Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 (edited) To na pewno nie rodzaj zabezpieczenia gwarancyjnego? https://imageshack.com/i/pouNpdGWj Edited July 1, 2016 by UnTiTleD Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted July 1, 2016 Report Share Posted July 1, 2016 Nawet jeśli, to bardzo głupie. Wystarczy zasyfić z powrotem :D Zazwyczaj daje się plomby z papierka, które jak przerwiesz to ewidentnie to widać. Poza tym co za sklep dawałby plombowanie na koszyk silnika, skoro to nie część gearboxa i można to dowolnie wymieniać? Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 Ok, dzięki za odpowiedź. No to ja się zabieram do pracy :) Quote Link to post Share on other sites
UnTiTleD Posted July 1, 2016 Author Report Share Posted July 1, 2016 Naprawdę dzięki wszystkim za odpowiedź. Wystarczyło 5 minut i działa! A ja już chciałem na gwarancji odsyłać :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.