Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PILNE - awaria gearboxa na strzelance


Recommended Posts

Wcześniej miałem też problem z semi:

http://forum.wmasg.pl/topic/160243-problem-z-ogniem-poj-cm011-g36c/

Może te prblemy są powiązane?

 

Dodam jeszcze, że na początku karabin przestał strzelać na semi, zaczynał po krótkiej serii, ale później znowu przestawał - tym razem nie wystarczyło jedno przełączenie, potrzeba było dwóch. Później odłożyłem replikę na trawę. Gdy ją znowu podniosłem, nie strzelała.

Link to post
Share on other sites

A mógł by ktoś wytłumaczyć (tak trochę łopatologicznie :) ) gdzie jest ten antireversal?

 

Dopiero zaczynam z asg i jeszcze się tak dobrze nie znam.

 

I jeszcze jedno: trzeba do tego rozbierać gearbox? Nie chcę stracić gwarancji.

Link to post
Share on other sites

Nie, nie trzeba. Patrząc od strony otworu na zębatkę silnika powinieneś zobaczyć zębatkę silnikową i zaparty o niej z boku anti-reversal. Na Youtubie i różnych blogach masz pełno instruktaży, jak otworzyć GB itp. Powinno też być tam pokazane, jak zwolnić anti-reversal.

 

Ja to robię tak: biorę płaski śrubokręt i staram się choć trochę ruszyć zębatkę silnikową, żeby nie blokowała AR, po czym jakimś małym śrubokrętem (a najlepiej małym imbusem, bo jest zagięty i łatwiej go zaczepić o AR), odciągam AR do siebie. Po czym następuje zwolnienie blokady... ;)

Link to post
Share on other sites

W v3 w cm.011 niestety nie ma tej możliwości. Jedynie może zdjąć osłonkę za spustem, pod którą kryje się zębatka tłokowa. Ale przełożenie na niej jest tak duże, że niemożliwe jest ruszenie jej :/

 

Jak napisałeś, tylko niektóre GB tak mają i raczej są to GB v2.

Link to post
Share on other sites

Nie, nie trzeba. Patrząc od strony otworu na zębatkę silnika powinieneś zobaczyć zębatkę silnikową i zaparty o niej z boku anti-reversal.

Niestety chyba nie zobaczę, bo na śrubkach trzymających silnik jest zaschnięta czerwona maź - prawdopodobnie uszkodzenie jej spowoduje utratę gwarancji.

 

Jest to chyba taka plomba gwarancyjna.

Link to post
Share on other sites

Nawet jeśli, to bardzo głupie. Wystarczy zasyfić z powrotem :D Zazwyczaj daje się plomby z papierka, które jak przerwiesz to ewidentnie to widać. Poza tym co za sklep dawałby plombowanie na koszyk silnika, skoro to nie część gearboxa i można to dowolnie wymieniać?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...