Szymeone Posted July 31, 2016 Report Share Posted July 31, 2016 Jestem nowy w świecie ASG. Przeczytałem wiele wątków na wmasg'u, lecz dalej nie jestem pewien co do pierwszego zakupu. Opadają kałaszki - po prostu mi się nie podobają. Jestem za m4'kami, ale w tym budżecie nie są najlepszym wyborem. Dobrze, by replika była dość lekka, do około 3 kilogramów wagi i dobrze wykonana. Zainteresowałem się repliką mp5 JG z rozkładaną kolbą. Niepokoi mnie jednak gb v2. Co myślicie o tym PM'ie? Z góry dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam, Szymon Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted July 31, 2016 Report Share Posted July 31, 2016 Jaki masz budżet? Quote Link to post Share on other sites
Szymeone Posted July 31, 2016 Author Report Share Posted July 31, 2016 Sorki, zapomniałem napisać. 550 złotych. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted July 31, 2016 Report Share Posted July 31, 2016 Szukaj MP5 cymy. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 Podobają ci się M-ki a tam też jest GB V2. Dobre V2 nie jest złe. MP5 JG daje radę o ile nie odstrasza cię plastikowe body (chociaż jest wersja K w metalowym body). Nie miałem w rękach Cymy ale czytałem, że ostatnie partie to nie to samo co wcześniej. Po szczegóły odsyłam do osób, które rzuciły się na mega promocję, która jakiś czas temu była na GF. Quote Link to post Share on other sites
Szymeone Posted August 1, 2016 Author Report Share Posted August 1, 2016 Plastikowe body mnie nie odstrasza, można powiedzieć, że to zaleta jeśli chodzi o wagę broni. Nie mam zamiaru używać jej jako tarana :D Co do cymy to muszę się zastanowić. Jestem jednak dalej za JG. Mp5'tki mają jakieś szczegolne problemy? Jak jest z ich awaryjnością? Quote Link to post Share on other sites