MrSkaterVV Posted October 30, 2016 Report Share Posted October 30, 2016 Witam. Wyczytałem gdzieś na forum że nie które stokowe GB mogą uciągnąć sprężynę M150, jednak u mnie tak się nie stało. Zębatki naciągnęły tłok i gdy już był naciągnięty, sprężyna nie zdołały go puścić, najwyraźniej coś niema tu wystarczającej mocy. I teraz nie wiem co powinno iść na odstrzał zębatki czy silnik ? Jakie są wasze rady ? Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted October 30, 2016 Report Share Posted October 30, 2016 Baterie jaką masz? Zębatki jeśli są//były źle wypodkładkowane to możliwe że gdzieś poszły. Quote Link to post Share on other sites
MrSkaterVV Posted October 30, 2016 Author Report Share Posted October 30, 2016 (edited) To wygląda tak. Gdy tłok był naciągnięty odkręciłem silnik i śrubokrętem poluzowałem zatrzask przeciw powrotny. Wszystkie zębatki zaczęły się obracać powrotną stronie wracając do pozycji startowej. Po czym znów naciąłem spust i ta sama sytuacja. Później włożyłem z powrotem stokową m125 i jest wszystko git. Ps. Bateria Stokowa 8.4V nimh Edited October 30, 2016 by MrSkaterVV Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Na takiej baterii nie ma bata, nie pociagnie 150. Quote Link to post Share on other sites
MrSkaterVV Posted November 1, 2016 Author Report Share Posted November 1, 2016 Na takiej baterii nie ma bata, nie pociagnie 150. Czyli chodzi ci o volty ? Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 Podłącz 11.1 lipo i będzie śmigać. Jeśli masz stockowy tłok to zmień go na taki ze stalowymi zębami, bo m150 zje plastik szybko Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Opcjonalnie możesz pozbyć się też łożyskowania na prowadnicy sprężyny i/lub głowicy tłoka (jeśli takowe posiadasz). Możliwe że sprężyna ma zbyt mało miejsca i osiąga długość zblokowania przed wykonaniem pełnego cyklu. Przed podpięciem lipo 11.1 upewnij się że wszystko chodzi gładko i bez zbędnych oporów bo przy tym momencie obrotowym zęby na tłoku lub zębatkach pourywają się w ciągu pierwszego magazynka. Polecam też zgłębić wiedzę na temat poprawnego ustawiania AOE. No i jeśli wszystkie bebechy masz stockowe, a faktycznie chcesz działać na tej sprężynie, nie daj Boże strzelać full auto, to już zacznij zbierać kasę na nowe zębatki, tłok, głowice i silnik bo za moment coś się zmieli albo będziesz miał reakcje szachisty na spust. Idąc dalej tym tropem w końcu dojdziesz do tego że na cholere komu sprężyna 150 skoro szczelności nie ma i fps o 50 skaczą, więc dorzucisz do tematu nową dyszę i komorę HU. Jak już fpsy się uspokoją i uzyskasz ten zwiększony zasięg itd. to okaże się że warto by wymienić jeszcze lufę na coś porządnego bo z celnością krucho. Absolutnie Cię nie zniechęcam ale bądź na to wszystko przygotowany, efektem może być bardzo mocny i fajny karabin, ale dupa po drodze może zaboleć :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
MrSkaterVV Posted November 5, 2016 Author Report Share Posted November 5, 2016 Próbuję właśnie rozkręcić prowadnicę sprężyny i za cholerę nie mogę odkręcić tej śrubki z wierzchu. Ktoś ma jakieś rady ? Ps. Dzięki za tak duża ilość informacji progressive, na pewno skorzystam :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
MrSkaterVV Posted November 7, 2016 Author Report Share Posted November 7, 2016 Wracając do szczelności, jaka komora hop-up miała by ta idealną szczelność ? i czy wgl stokowa komora rożni się od tych najdroższych? Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Spróbuj najpierw doszczelnić stocka, wymienić dyszę i gumkę. Jeśli komora będzie trzymać ustawienia i uda się ją doszczelnić, nie ma sensu jej wymieniać. Quote Link to post Share on other sites
MrSkaterVV Posted November 7, 2016 Author Report Share Posted November 7, 2016 (edited) Spróbuj najpierw doszczelnić stocka, wymienić dyszę i gumkę. Jeśli komora będzie trzymać ustawienia i uda się ją doszczelnić, nie ma sensu jej wymieniać. Gumkę i dysze już mam wymienioną, ale co to znaczy że trzyma ustawienia ? Edited November 7, 2016 by MrSkaterVV Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.