Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36 [JG] odległość komory hop-up od gb


Recommended Posts

Witajcie, mam problem ze swoją Gietą.

Otóż identycznie jak w linku niżej:

 

http://i73.photobucket.com/albums/i211/joelq/IMG_6297-cropped.jpg

 

pękło mi mocowanie komory. Czy ktoś może mi powiedzieć czy cała komora hop-up ściśle przylega do Gearbox'a czy też jest między tymi częściami jakiś odstęp? Jeżeli jest to możliwe to proszę o zdjęcia.

Link to post
Share on other sites

Opłaca się, bo jak wsadzisz to tak jak powinno być, to potem nawiercasz dziury, zakręcasz śrubami(czyli drobnymi śrubkami "skręcasz" razem komorę HU z blokiem gazowym) i masz spokój. U mnie ten patent zadziałał i właściwie dobrze go wykonać zanim jeszcze zespół komora HU i blok gazowy są w stanie nienaruszonym.

 

Popytaj jakiegoś kolegę, żeby pożyczył Ci połowę bloku gazowego do tej repliki, zamknij to na jednym zębie a z drugiej strony nawierć otwory i wkręć śruby. Potem analogicznie z drugiej strony tylko już ze swoją połową i bez włożonej sprężyny dociskającej.

 

Z podkładkowaniem komory względem GB możesz powalczyć, ale umęczysz się niemiłosiernie zanim to dopasujesz.

Link to post
Share on other sites

Opłaca się, bo jak wsadzisz to tak jak powinno być, to potem nawiercasz dziury, zakręcasz śrubami(czyli drobnymi śrubkami "skręcasz" razem komorę HU z blokiem gazowym) i masz spokój. U mnie ten patent zadziałał i właściwie dobrze go wykonać zanim jeszcze zespół komora HU i blok gazowy są w stanie nienaruszonym.

No ok, a jakie ma to zalety w porównaniu do opierania komory o GB?

Link to post
Share on other sites

No ok, a jakie ma to zalety w porównaniu do opierania komory o GB?

 

Moim zdaniem jest szybciej no i można tę metodę zastosować prewencyjnie, zanim się komora z blokiem rozlecą. W dopasowywanie tak ja wyżej napisałeś również się bawiłem i niby było ok, ale miałem wątpliwości co do szczelności takiego rozwiązania, więc zastosowałem metodę jaką opisałem powyżej. Na uszczelnionej dyszy do G36 JG, flat hopie, promyku i przy ok 430-450 fps niosło kuleczki bardzo ładnie i bardzo daleko, dlatego też jestem za wkręcaniem śrub zanim stanie się coś złego, albo przeszczepem komory lub bloku gazowego, niż szlifowaniem podkładek.

 

Swoją drogą nie wiem czy nie zadziałałaby również metoda z wymianą dyszy. Czyli zamiast stockowej dyszy dajemy dyszę uszczelnioną shsa, która jest krótsza, a komorę HU opieramy o GB bez żadnych podkładek. (No z tym, że w tym wypadku trzeba już grzebać w GB)

 

Według mnie żadne. Czy prędzej czy później się to posypie, opieranie się o GB według mnie jest lepszym rozwiązaniem.

 

Jak skręcisz komorę czterema śrubami z każdej strony to możesz wywalić sprężynę dociskającą i wtedy nie ma już co się posypać.

Edited by gattling
Link to post
Share on other sites

Jak skręcisz komorę czterema śrubami z każdej strony to możesz wywalić sprężynę dociskającą i wtedy nie ma już co się posypać.

 

W sumie racje, rozsypuje się to właśnie przez sprężynę. U mnie krótsza dysza nic by nie dała, kulki blokowała właśnie komora hop-up, po delikatnym zdystansowaniu jej względem GB wszystko wróciło do normy.

Co do spadku fps-ów, sprawdzę w "polu", zakładając, że będzie nieszczelność to tak naprawdę nie będzie ona dla mnie za bardzo odczuwalna przy takich strzelaniach.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...