BITAS86 Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Witam, mam pytanie, zakupiłem replikę M4 - dokładniej Specna Arms A01 na sprężynie M130 i fabrycznie wmontowanym systemem ASCU gen 4. Replika przyszła, wszystko ok. Bateria stockowa - nimh 9.6 ... po pełnym naładowaniu wytrzymuje ok 15 min pracy po czym podwójny sygnał z ascu i batke odłącza... No ale ok, w ruch idzie temat zakupu baterii li-po ... tylko teraz pytanie... kumpel siedzący w asg jest zdania że w replice w zupełności wystarczy batka 7,4... z kolei serwis sklepu po rozmowie przysłał mi pisemną opinię że przy względnie mocnej sprężynie m130 plus systemie ascu (w stocku ok 435 fps na kulkach 0,2)... 7,4 się nie sprawdzi i zdecydowanie zalecają użycie 11.1. Dostałem pismo że jeśli nawet zdarzyłaby się jakaś usterka w gb to w zwiazku z tak mocna bateria nie stracę gwarancji i serwis podejmie się pełnej naprawy ewentualnych szkód do których wogole nie powinno dojść ale dla mojego spokoju mi to przysłali... Niestety wiadomo jak to jest z gwarancjami... a przy 11.1 jednak gb obrywa porządnie a do tego z tego co widzę po filmikach to szybkostrzelność + dźwięk repliki bardziej przypomina podkręcony młynek do kawy a nie prace repliki karabinu... dlatego przed ostateczna decyzja i zakupem baterii postanowiłem poprosić o radę czy ta batka 7,4 jednak powinna spokojnie uciągnąć czy faktycznie iść w kierunku 11.1 ... od razu uprzedzam pytanie czemu nie pożyczę baterii i nie sprawdzę... kumpel ma w batkach wejście t conncect a ja mam małą tamya ... a nie chce na dzień dobry zmieniać wtyczek... będę wdzięczny za rady. pozdro Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Protip: >bierzesz 2 kable >obcinasz izolację na końcach >wsadzasz we wtyczkę w replice >drugie końce wsadzasz we wtyczkę w baterii pamiętając o polaryzacji >sprawdzasz jak działa Quote Link to post Share on other sites
m1xer Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Zajrzyj do tematu o tuningu tych replik --> http://forum.wmasg.pl/topic/162223-emki-sa-specna-arms/page__st__980 jest tam sporo o bateriach ;) Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 (edited) Kup 11.1 o dużej wydajności prądowej. Nikt nie każe ci walić cały czas full auto, a za to będziesz miał natychiastową reakcję na spust. 7.4 przy tej sprężynie będzie mułowate, a przez duże spadki napięcia przy strzelaniu ascu będzie świrowało i odcinało zasilanie. Jeżeli serwis/ producent zaleca 11.1, i nie tracisz przez to gwarancji to nie ma się nad czym zastanawiać. Edited January 25, 2017 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Tak jak piszą koledzy bierz 11.1 i nawet się nie zastanawiaj. Stockowy silnik specny to nie potwór, żeby na 11.1 mieć kosmiczny rof. Ps. akurat zmiana wtyczek na t-deans to dobry pomysł. Quote Link to post Share on other sites
kukunamuniu Posted January 26, 2017 Report Share Posted January 26, 2017 Zmiana wtyczek nie powinna naruszyć gwarancji. Ale mam inne pytanie, do ogółu - skoro plomba jest na GB, to czy użycie baterii 11.1V może w ogóle być podstawą do nieuznania przez sklep gwarancji? Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted January 27, 2017 Report Share Posted January 27, 2017 Nie może. Jeśli przemilczysz ten fakt to jakby się dowiedzieli? Wróżenie z gb? Albo inaczej; jaka różnica im wyjdzie jeśli zniszczenie czegoś w gearboxie nastąpi od wysokiego roofu albo od felernej już od nowości danej części? Żadna. Teoretycznie można stwierdzić jakie są najczęstsze skutki dużego roofu, ale nikt nie będzie miał 100% pewności. A jak jeszcze potwierdzili ci to na "piśmie" to nawet i na 14v możesz śmigać :] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.