Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z CM 028 A


Recommended Posts

Witam

 

Posiadam replikę ak47 CM 028 A firmy CYMA.

 

Broń ma problemy z separacją ognia. Przy włączeniu na semi albo wcale nie rusza gearboxem, albo strzeli raz i zapada się spust. Ogień ciągły działa, ale też zdarza się mu działać wybiórczo, spust się nie zapada. Wyciągałem gearbox i podłączałem silnik bezpośrednio do baterii i działał. Zauważyłem, że po wyjęciu z obudowy, broń działała trochę lepiej. Często przy naciśnięciu spustu słychać jakby silnik chciał poruszać gearboxem, ale nie daje rady. Geraboxa nie rozbierałem, bo się na tym nie znam i trochę obawiam się przed grzebaniem w środku. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu, chcę wiedzieć czy opłaca się replikę naprawić i czy jestem w stanie zrobić to we własnym zakresie.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Może na początek napisz jaką masz baterię oraz ładowarkę - z pudełka z repliką? Opisane przez ciebie problemy wskazują na zbyt słabe napięcie akumulatora co może być związane z samym aku lub też trefną ładowarką.

 

Czy przy naciągnięciu spustu słychać, że silnik stara się naciągnąć sprężynę?

Edited by YodaSan
Link to post
Share on other sites

Selektor ustawia jeden tryb. Nawet jeśli przestawi tryb to nadal jakiś będzie (zablokowany, pojedynczy, ciągły). Więc jeżeli możesz wcisnąć spust to znaczy, że nie jest zablokowany i replika powinna strzelić raz lub wiele razy. Jeżeli silnik próbuje działać, ale nie może to na pewno nie jest to wina selektora, bo on albo blokuje albo nie.

Link to post
Share on other sites

Nie musisz wyciągać silnika, zdejmij sam chwyt, silnik będzie w takiej obudowie - koszyku. I tam imbusem możesz wyregulować docisk :icon_smile:

 

Niestety nie wiem o którą śrubę chodzi, nie widzę nigdzie żadnej na imbusa. Może przysłałbyś jakiegos screena poglądowego?:)

Link to post
Share on other sites

 

Niestety nie wiem o którą śrubę chodzi, nie widzę nigdzie żadnej na imbusa. Może przysłałbyś jakiegos screena poglądowego?:)

Jest ona schowana w jedynej "dziurze" jak patrzysz od spodu. W to miejsce wkręca się śruba od samego chwytu. Musisz mieć nieco dłuższy imbus żeby dosięgnąć. Sama śrubka jest bardzo mała.

Edited by a5d4f1
Link to post
Share on other sites

Witam

 

W miejscu gdzie powinna być śruba regulacyjna znajduje się okrągła blaszka, nie ma tam nawet miejsca na imbus. Wyciągnąłem silnik i podłączyłem "na cucho" do baterii. Na trybie ognia ciągłego silnik przerywa pracę i zaczyna z niego lekko śmierdzieć, w trybie semi nie działa wcale. Broń przez długi czas nie była w moich rękach, czy jest możliwe, że przez strzelanie z broni bez kulek silnik się zatarł? Broń odkupiłem z drugiej ręki sprawną. Jak wyciągnąłem silnik zauważyłem, że prawdopodobnie ktoś go otwierał. Domyślam się, że wymiana silnika załatwi sprawę, ale pytam was ekspertów o radę :icon_smile:

 

Pozdrawiam

Edited by Dziobak90
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...