Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning spartaca SRT-20(tania ale mocna:D)


Recommended Posts

Czołem wszytkim. :icon_biggrin:

 

Jakiś kawałek czasu temu miałem problem z uciągnięciem springa guardera sp150 ale w końcu się udało,z tym że wymagana była wymiana batki z 9,6 na 11,1.Aktualnie radzi sobie z nią bez problemu ale chciałbym odciążyć trochę baterię albo silnik więc kieruję do was pytanie co by korzystnie wpłynęło na mniejsze zużycie?(zębatki/silnik).

Zastanawiam się też nad wymianą lufy ze stokowej na precke,czy jest sens i czy da widoczny przyrost mocy.Dodam że spartacz jest na bore-up'ie,siedzi w nim aluminiowy tłok z łożyskowaną głowicą,prowadnica springa również łożyskowana a gdzieś tam mi się obiło o uszy że aluminiowy tłok nie idzie w parze z mocnym springiem.Wielu z was może się zdziwić bo tuning repliki za 4 stówki z plastikowym body jest przesadą ale oto i mam po gruntownym tuningu stałe 520fps :smile:

Czekam na wasze propzycje.Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Po co ci w szturmówce 520fps???

Lufa precyzyjna ma przede wszystkim poprawić celność, przyrost fps nie jest duży.

A po to aby zrobić z tego taką para snajperkę :icon_wink: Na celności również mi zależy bo jak ma mieć moc to fajnie będzie to szło w parze z precyzją.Lufa i komora hop-up(plastikowa) są standardowe od nowości i widzę,że ściąga trochę kulki,na tyle że trafienie w słupek 6cm grubości z ok 35-40m wymaga oddania co najmniej 2/3 strzałów z poprawką.

Edited by mroczek55
Link to post
Share on other sites

Tłok powinien być maksymalnie odchudzony. Cięższy tłok - szczególnie aluminiowy - powoduje wzrost masy modułu tłoka, a w konsekwencji spadek fps, przy jednoczesnym wzroście ryzyka zniszczenia szkieletu gearboxa.

 

A co do skupienia to nie ma co się rozwodzić.

 

Ta replika mówiąc wprost nie nadaje się pod taki tuning, gdyż same drgania gearboxa przy m150 spowodują szybkie uszkodzenie / rozjechanie body. Precyzyjnie wykonane body to podstawa przy uzyskiwaniu dobrej celności nawet jeśli wymienisz wszystkie elementy wewnętrzne repliki, chyba, że wrzucisz szkielet ze zintegrowaną komorą hop-up (iirc 900zł). Ba, nawet lufa odpowiednia dla DMR przewyższy koszt tej repliki.

 

Rozumiem, że kolega zakupił też już replikę boczną, czy będzie łupał z 500+ fps z nimimalnej odległości, gdy ktoś mu wyskoczy zza drzewa?

 

A swoją drogą to dodam na marginesie, że elektryczne mp7 Tokyo Marui też wyciąga 35-40m celnego zasięgu, ale przy pierwszym strzale.

Na 230 fps.

 

Ps.

Najpierw wymienia się gumkę hop-up.

Potem lufę.

Potem resztę - zależnie od tego co oferuje konkretna replika.

Dzięki za przydatne wskazówki :icon_wink:.Co do samej mocy giwerki nie zamierzałem strzelać tym do kogoś tylko gdzieś na strzelnicy żeby postrzelać do tarczy albo gdzieś koło domu,od potyczek mam standardową m120 czy 125 jakoś tak.Na krótki dystans mam gaziaka P99 także luzik :icon_smile:

 

Więcej dystansu... I tak za kilka dni autorowi tematu pęknie szkielet.

Jeśli pęknie to podzielę się tym na forum ale myślę,że przy moim powolnym strzelaniu semi trochę potrzyma :icon_wink:.GB jest ponoć od CYMY co wielu sobie chwali jak na tak tanią pukawkę więc zdaję się na opinie,że wytrzyma :icon_smile:

 

Tymi 500fpsów to można body przestrzelić w spartacu XD Jeśli chodzi o tuning to takie porównanie: nie montuje się w cinquecento silników V8 :icon_wink:

Jednak są wyjątki

Do malucha upchnęli v8 :icon_biggrin:,tak poza tematem jeszcze dodam,że mam znajomego w trójmieście co to do opla corsy włożył 3.2 v6 i ma z tego ogromną satysfakcję :icon_wink:

Edited by mroczek55
Link to post
Share on other sites

Ople Corsa C juz wieki temu (ledwo weszly do sprzedazy) to po cyrku Disneyowskim w Paryzu smigaly na silnikach od Hayabusy. Powiedzmy ze lataly.

na springu 150 i 520fps? Takie wyniki to na Giecie ze sprezyna 130 od SHS'a robilem...ale. Lufa KH, komora SHS alu CNC.

Chcesz odciazyc gearbox? Zamien tlok alu na porzadny plastikowy z metalowa szczeka, odchudz go jeszcze (swiss cheese) , zdejmij lozysko z glowicy tloka (wystarczy na prowadnicy ) nie dosc ze springa lzejszego bedziesz mogl zalozyc to i masa ruchoma tloka sie zmniejszy-skoczy lekko ROF. Koniecznie poszukaj ucieczek powietrza. Zderzak z Sorbo tez by krzywdy nie zrobil. Przy tym AoE by poprawil (nie wiem w jakim jest teraz stanie). Ustabilizuj lufe oringami -moze rozrzut Ci sie zmniejszy. Ja zamieniam tez sprezyne dociskowa komory hopa na pare oringow na lufie wewnetrznej - lepiej tlumi drgania i docisk do gearboxa lepszy...itd, itp.

A potem, jak juz ja jeszcze mocniej doinwestujesz, na jakiejs lesnej polanie bedzie sobie odpoczywala na trawie i jakis gamon zrzuci na nia plecak i ja polamie ( z zycia wziete).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...