HARRIER13 Posted April 3, 2018 Report Share Posted April 3, 2018 Czołem. Od pewnego czasu mam na stanie fajnego AK od boyia. Wszystko z nim było dobrze przez pewien czas. Musiałem w nim wymienić zębatki selektora ognia bo w jednej poszedł ząb ale to już przeszłość. Teraz problem jest gorszy. Kiedy naciskam na spust silnik kręci a przy tym jest szczękający metaliczny dźwięk natomiast zębatki zachowują się jak gdyby zębatka silnika nie zazębiała się z nimi. Wygląda jakby padł docisk silnika ale się nie znam (ogólnie to niezależnie od dokręcenia śruby docisku jest ten sam efekt) Jeżeli ktoś wie jak to naprawić to proszę o kontakt bo nie będę tego wysyłał do serwisu (nie stać mnie). Proszę o pomoc i pozdrawiam. PS. Replika w większości nie jest stockowa. Silnik też. Napęd daje niebieski silnik cymy. Całą rozpiskę części można znaleźć na moim profilu wmasg. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 3, 2018 Report Share Posted April 3, 2018 Z opisu wydaje się że poszła któraś zębatka, trzeba wyjąć GB i sprawdzić. Przy diagnostyce "online" bardzo przydatne są filmiki i zdjęcia ;) Na początku wyjmij GB z repliki, odkręć kosz silnika i powiedz co widać bez rozkręcania GB. Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted April 15, 2018 Author Report Share Posted April 15, 2018 No więc rozebrałem i... To jest tłok... Wyłamał się pierwszy ząb tłoka. Dotychczasowy to WZMOCNIONY TŁOK Z 14 STALOWYMI ZĘBAMI [POINT] (taiwangun.com) jednak on nie jest już w sprzedaży czy ktoś może mi dolecieć jakiś inny nawet ciut droższy (limit 50zł) ale ze stalowymi zębami i kompatybilny z moim gb? Quote Link to post Share on other sites
Driver2503 Posted April 15, 2018 Report Share Posted April 15, 2018 No więc rozebrałem i... To jest tłok... Wyłamał się pierwszy ząb tłoka. Dotychczasowy to WZMOCNIONY TŁOK Z 14 STALOWYMI ZĘBAMI [POINT] (taiwangun.com) jednak on nie jest już w sprzedaży czy ktoś może mi dolecieć jakiś inny nawet ciut droższy (limit 50zł) ale ze stalowymi zębami i kompatybilny z moim gb? 1. JG piston 2. Fioletowy tłok shs albo Niebieski tłok z aluminiową głowicą tłoka niebieski 14 zębów Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted April 16, 2018 Author Report Share Posted April 16, 2018 To ten tłok? --> (SHS) http://tacticalfrog.pl/aluminiowy-tlok-z-14-stalowymi-zebami Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 16, 2018 Report Share Posted April 16, 2018 Nie. Nie kupuj aluminiowego tłoka. Prawie każdy plastikowy ze stalową szczęką będzie dobry, 14 lub 15 zębów. Jak w szczęce co ma 15 zębów, drugi (lub przedostatni, zależy od której strony patrzeć) ząb będzie przeszkadzać to można go spiłować, choć i tak zazwyczaj ma on połowę wysokości. SHS, Arma Tech, JG, ACM, to zazwyczaj to samo. http://azteko.pl/tloki-c-28_39.html Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted April 16, 2018 Author Report Share Posted April 16, 2018 (edited) Jak sądzisz czy przy sprężynie Gauder 130 ten będzie dobry? : http://azteko.pl/shs...bow-p-1816.html I tak z ciekawości, czemu nie amelinoiwy? Edited April 16, 2018 by HARRIER13 Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 17, 2018 Report Share Posted April 17, 2018 (edited) Nie będzie dobry, szybko Ci padnie. Driver2503 powiedział w sumie wszystko. Fioletowy tłok SHS lub niebieski BEZ WYCIĘĆ. Są wersje z aluminiową głowicą tłoka. Sam je kupuję, ale nie montuję głowic. Po pierwsze są aluminiowe i ciężkie, a po drugie głowica jest kiepsko wykonana i słabo się uszczelnia. http://azteko.pl/shs...ow-p-15722.html Kup ten i po krzyku, tylko nie montuj głowicy z zestawu. Na GF'ie jest chyba po 39zł, gdzieś widziałem po 35zł. Edited April 17, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted April 18, 2018 Author Report Share Posted April 18, 2018 A ten nadprogramowy ząb mam spiłować czy co z nim zrobić? Moja replika chodziła na 14 zębach a ten tłok ma 15. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 Mam w swoim G&P niebieski tłok SHS 14 zębów z wycięciami. Przemienił kilkadziesiąt tysięcy kulek i jest jak nowy, nawet oksyda z zębów się nie starła. Jedyne co z nim zrobiłem to przed montażem wkleiłem listwę i zrobiłem AOE. Fakt, że to stara partia kupiona kilka lat temu, podobno teraz się pogorszyły jakościowo. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 Przemienił kilkadziesiąt tysięcy kulek i jest jak nowy, nawet oksyda z zębów się nie starła. Tia... A ten nadprogramowy ząb mam spiłować czy co z nim zrobić? Moja replika chodziła na 14 zębach a ten tłok ma 15. Drugi ząb spiłuj cały, a trzeci zależnie od ustawienia tłoka. Musisz sprawdzić jak tłok zazębia się z zębatką tłokową - chodzi o zazębianie się pierwszego zęba. Ja z reguły usuwam cały 2 ząb i połowę trzeciego. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 Tia... Dokładnie tak, na zębach jest czarna oksyda, która jest na czóbkach zębów lekko wybłyszczona. Gearbox otwierany ostatnio w grudniu podczas montażu Titana i wymiany smarów. Wszystkie części zostały wtedy wymyte w celu oceny stanu zużycia. Tłok kupiłem chyba w 2014 roku jeszcze do Specny, którą wtedy miałem. Specna poszła w swiat ze stockowym tlokiem, którego włożyłem spowrotem przy sprzedaży. Tłok poszedł do G&P i od tamtej pory działa bezawaryjnie. Ale zaznaczam, to jest stary wypust tego tłoka z pierwszych partii. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.