labson Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 (edited) Cześć, na wstępie powiem, że jestem świeżakiem w asg. Niedawno kupiłem używaną replikę colta 1911 kjw. Ostatnio zacząłem ją używać i zauważyłem, że magazynek green gazu starcza na około 12 kulek (spotkałem się z opinią, że to normalne). Pierwszym kulką towarzyszy chmura gazu wylatująca z repliki, natomiast reszta leci ewidentnie wolniej niż powinna. Często wraz z ostatnim strzałem wylatuje w małej chmurze końcówka gazu, a magazynek jest cały zimny. Używam gazu firmy protech, taki polecił mi wcześniejszy właściciel repliki. Poniżej wrzucam linka do filmiku z działaniem mojej repliki i zdj magazynka, który ma zawór jakby przekręcony w bok. Proszę o komentarz czy to wszystko działa tak jak powinno i czy ten magazynek powinien tak wyglądać. Dziękuję za odp i pozdrawiam. https://drive.google...X29?usp=sharing Edited April 19, 2018 by labson Quote Link to post Share on other sites
NoWay Posted April 20, 2018 Report Share Posted April 20, 2018 Napewno dobrze ładujesz magazynek gazem? Tzn magazynek poniżej butli, butla od góry, najlepiej wcześniej wstrząśnięta. Zawór - po naładowaniu magazynka gazem przyłóż go do ucha i sprawdź, czy gaz nie ucieka, tzn czy magazynek nie syczy. Jeśli nie syczy, to jest w tym miejscu raczej ok. Quote Link to post Share on other sites
labson Posted April 20, 2018 Author Report Share Posted April 20, 2018 NoWay dzięki za odp. Załadowałem magazynek dokładniej niż wcześniej (wcześniej przy ładowaniu, na boki uciekało troszkę gazu, teraz praktycznie nie), magazynek nie syczy (czyli chyba szczelny). Ilość strzałów wzrosła do około 16, ale po początkowych 5-6 mocnych strzałach, reszta ewidentnie zużywa mniej gazu oraz nie strzela kulkami, wylatuje sam gaz. Spowodowane to jest chyba tym, że gdy zamek się cofa, to przy tych "pustych strzałach" ten czerwony tłoczek wewnątrz repliki się nie cofa. Widziałem na filmiku, że przy tłoczku jest taka sprężynka (to chyba ona odpowiada za jego cofanie się). Macie jakiś pomysł co z tym zrobić? No i jeszcze pytanie czy to, że po ostatnim strzale końcówka gazu nagle ulatuje i magazynek robi się zimny jest normalne? Quote Link to post Share on other sites
NoWay Posted April 20, 2018 Report Share Posted April 20, 2018 To, że magazynek staje się zimny jest normalne - tak działa GG. Co do cylinderka - ten sam problem miał znajomy niedawno w kp-07 (też colt od KJW) - kupił komplet sprężynek do TM Hicapa 5.1 bodajże i przynajmniej ta sprężynka pasowała. Wymiana jest banalna. Quote Link to post Share on other sites
labson Posted April 20, 2018 Author Report Share Posted April 20, 2018 Ok, czyli muszę kupić coś takiego https://www.specshop.pl/product-pol-7506-Element-Sprezyny-150-do-Hi-Capa-5-1.html lub https://www.specshop.pl/product-pol-6125-Element-Zestaw-Sprezyn-do-Hi-Capa.html ? No i to powinno załatwić sprawę powrotu zamka? Quote Link to post Share on other sites
NoWay Posted April 23, 2018 Report Share Posted April 23, 2018 To drugie. Nie koniecznie - mówię tylko, że w przypadku znajomego pomógł. ;) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 23, 2018 Report Share Posted April 23, 2018 Po pierwsze ty masz colta 1911, a części podajesz od Hi-capy, a to są dwa inne systemy. Zacznijmy od podstaw. Faktycznie magazynek na GG do klasycznej 1911 jest mały i gazu jest tam malutko, więc wiadome, że ostatnie strzały będą coraz słabsze. Zweryfikuj czy cylinderek nie jest pęknięty bo, mój cylinderek w 1911 KJW z magami co2 pynkł przez co replika pożerała gaz. Wyjęcie cylinderka to dosłownie 3-4 minutki z youtubem. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted April 23, 2018 Report Share Posted April 23, 2018 Po pierwsze ty masz colta 1911, a części podajesz od Hi-capy, a to są dwa inne systemy. W zamku Colta 1911 siedzą te same części co w zamku do Hi-Capy (pomijając dłuższą żerdź sprężyny powrotnej w zamku do Hi-Capy). I to do tego stopnia, że zamki można stosować zamiennie. Części systemu gazowego (cylinderek, zaworki, sprężynki itp.) są takie same. Reszta się zgadza. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 A to pardon, mój błąd ;). Ogólnie słaba wydajność klamki często jest spowodowana uszkodzonym cylinderkiem. Zacznij od tej strony. Quote Link to post Share on other sites
labson Posted April 24, 2018 Author Report Share Posted April 24, 2018 Ok, sprawdzę to w najbliższym czasie. Dzięki za kolejne odp w temacie. Quote Link to post Share on other sites
Krecikvacbanned Posted April 25, 2018 Report Share Posted April 25, 2018 Możliwe że spuchnęła ci głowica tłoka (piston head) spróbuj psiknąć ją olejkiem sykikonowym z nową częścią może być kłopot Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.