KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted September 8, 2018 Report Share Posted September 8, 2018 Witam, mam problem. Mianowicie, wymieniłem parę części : Tłok ze stocka na 15 stalowych zębów z głowica wyciszoną cylinder na typ 1 listwe popychacza i opóźniacz głowice cylindra na 2x doszczelnioną wszystko było cacy.. lecz zaczeły się sypać zębatki ( tylko środkowe/ to już trzeci raz w ciągu 2 dni) jaka może być przyczyna, jak temu zaradzić? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted September 8, 2018 Report Share Posted September 8, 2018 Jakiej używasz sprężyny? Zębatka tłokowa dobrze się ustawia z tłokiem o 15 zębach? Wszystkie łożyska sprawne i całe? Ja bym na początek wymienił te badziewiaste stockowe łożyska i dokładnie wypodkładkował GB. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted September 8, 2018 Author Report Share Posted September 8, 2018 Chyba M140, zębatka dobrze leży z tłokiem, łożyska sprawne i całe/ replika wypodkladkowana, możliwe że poprostu badziewiaste zebatki.. Zmieniłem na inne i wydaje się lepiej, aczkolwiek boję się o. Kolejna taka akcje, jakieś pomysły ? Quote Link to post Share on other sites
szymo86 Posted September 10, 2018 Report Share Posted September 10, 2018 jak dla mnie to jednak bym się skupił na podkładkach Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted September 11, 2018 Report Share Posted September 11, 2018 Hmm... stock zębatki i M140... Kiepskie łożyska, zapewne źle spodkładkowane zębatki. Być może krzywe zębatki, łożyska lub nawet szkielet. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted September 11, 2018 Author Report Share Posted September 11, 2018 Yup wyjaśnione zebatki z wadą "wrodzoną" Quote Link to post Share on other sites
Hawk_v90 Posted April 13, 2019 Report Share Posted April 13, 2019 Pozwole odkopać oby nie zakładać nowego tematu. Postaniwilem trochę stuningować swoją replikę. Gearbox z AUG JG. Przed tuningiem działało. Po tuningu i kilku dłuższych seriach gearbig zaciął się i zębatka tłokowa zgubila 2 pierwsze zęby. Zastanawiam się co może być przyczyną. Części w środku: Silniki na Element Ultra Torquet, tłok czerwony SHS alumini z 14 stowymi zębami, głowica tloka plaska aluminiowa super shoter, Lipo 11.1, mosfet z AB, sprężyna (chyba guarder) SP120, zębatki stoc, loża metalowe ślizgowe. Co mogło by być przyczyną urwania zębów na zębatce tłokowej? Czy już ta zębatka idzie do wymiany? Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 13, 2019 Report Share Posted April 13, 2019 Wywal tłok i zamontuj plastikowy z metalowymi zębami wraz z plastikową głowicą tłoka. Nie montuje się alu bo są cieżkie, twarde i niszczą szkielet. Podobnie z dyszami, też nie montuje się metalowych. Jeśli zębatka tłokowa straciła tylko dwa zęby to nic straconego. Można to uznać za short stroke. Jednak nie wiadomo jak w tym momencie będzie wyglądać zgranie mechanizmu tj. przerywacza wraz z kostką oraz opóźniacza z popychaczem dyszy. Przy źle zrobionym short stroke mogą wystąpić problemy z uszczelnianiem się układu. Na Twoim miejscu tak czy siak wymieniłbym te zębatki i zamontował cały komplet czarnych SHS. Nie zapomnij o korekcie AOE tłoka bo prawdopodobnie przez to padły dwa pierwsze zęby. Poza tym standardowo poprawne podkładkowanie itp. Obejrzałbym także łożyska. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.