Belfer Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Witam Co jest wartego do kupienia w obecnych czasach, AKM lub AKMs? Dekadę temu, był dosyć prosty wybór, TM, G&G, G&P, CA. Obecnie mam zagwozdkę, LCT, E&L i ......coś jeszcze wartego uwagi? Nie lubię grzebać w replikach, o E&L przeczytałem cały wątek i mam wątpliwości. LCT? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Z topowych replik AK jest tylko LCT i E&L. Zewnętrznie obie są fajne, choć moim zdaniem LCT minimalnie prowadzi jakością oksydy. Wewnętrznie zależy - Jeżeli trafi Ci się LCT z nowym gearboxem na łożyskach 9mm, to będzie odstał od EL tylko silnikiem. Co do silnika to warto dodać, że E&L ma neodymowy, to lepiej sobie poradzi z tunningiem pod 500 i więcej fps. Żadna z nich nie ma w standardzie mosfeta, więc warto kupić jakiś w sklepie z repliką żeby zamontowali i nie stracić przy tym gwarancji. Pamiętaj, że AKM od LCT i E&L to są replikami AKM, a nie AKMN jak cyma. Nie będziesz miał szyny bocznej pod optykę. Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted February 3, 2019 Author Report Share Posted February 3, 2019 Optyki nie planuję, zależy mi na "świętym spokoju" w stockowej opcji, nie będę tuningował jeśli obie mają te stabilne 410-420fps Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 LCT jest lepiej wykonane zewnętrznie i ma o wiele lepszą kontrolę jakości. E&L jest zewnętrznie toporne, kontrola jakości kuleje, trafiają się felerne egzemplarze, więc trzeba dokładnie replikę obejrzeć i sprawdzić po zakupie i jak coś jest nie tak to odsyłać. E&L Nadrabia trochę częściami wewnętrznymi - GB z szybką wymianą sprężyny, dysza z uszczelką, mocny silnik. Ale tłok z miejsca do wymiany, wszystkim leci, mi wytrzymał może 2k kulek. Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted February 4, 2019 Author Report Share Posted February 4, 2019 Dzięki , jeśli zdecyduję się na I klasę będzie to LCT. Quote Link to post Share on other sites
Mendzio Posted February 4, 2019 Report Share Posted February 4, 2019 Serio z tym E&L jest tak średnio ?? Mam podobny problem jak kolega albo E&L Albo LCT . Założyłem już sobie że przy kupnie E&L wymianiłbym tłok/głowice cylindra i tłoka . Dla mnie osobiście nie ocenionym atutem jest QSC bo będzie to moja jedyna replika więc opcja dostosowania jej do limitów jest kluczowa. Myślę ze jakbym wymienił te części to chyba nic innego by mnie nieszczęśliwego nie spotkało ;) Czy jeszcze jakieś rzucające się w oczy minusy E&L'a są ? Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted February 4, 2019 Author Report Share Posted February 4, 2019 Wg.mnie, bulić 1400 zl, na coś co trzeba "na dzień dobry" przerabiać? Dla mnie to chore... jeśli powtarzalność i kontrola jakości jest lepsza w LCT to wolę dopłacić. W innej sytuacji kupił bym chyba cm048m :) Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted February 6, 2019 Report Share Posted February 6, 2019 Mendzio To że E&L jest gorszy od LCT nie oznacza od razu, że jest średni. Średnia to jest cyma, boyi i reszta ZnAlowych ulepów. Nie ma tragedii z E&L a wpadki zdarzają. BTW To QSC to raczej słaby atut, bo żeby zmienić spręzyne, to i tak trzeba wyjąc gearbox z repliki. Belfer A zapomniałeś już jak kilkanaście lat temu stockowe M15 od CA potrafiły zrobić kuku po wystrzeleniu 1 hi-capa? :) W zasadzie to nie ma replik AK w których nie trzeba nic poprawiać od początku. Marui takie było, jeśli ktoś chce plastikowe AK z 280 fps na pokładzie. I nawet długo miałem tekiego. Nawet żeby podstawowy mosfet był stocku, co by styki się nie paliły, to nie ma i trzeba samemu coś organizować. Jednak high end to tylko w Emkach jest, jeakieś mikroprocesory itd, a AK to dalej okablowanie jak 15 lat temu. Quote Link to post Share on other sites
Mendzio Posted February 6, 2019 Report Share Posted February 6, 2019 No z qsc masz rację ale wiesz zawsze w ciągu tygodnia jest ta opcja żeby wymienić i być przygotowanym pod dany teren|limity. Rozmawiałem ze sklepem na G i mówią że kupując replikę i części to zamontują je za free. Dodając do tego kod rabatowy -12. To za E&l wyjdzie z 1150 zł Więc można dokupic tłok głowice cylindra/tłoka i za 1,300 mamy w miarę mocy zestaw Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted February 6, 2019 Author Report Share Posted February 6, 2019 2 godziny temu, Zachar napisał: Belfer A zapomniałeś już jak kilkanaście lat temu stockowe M15 od CA potrafiły zrobić kuku po wystrzeleniu 1 hi-capa? :) Szczerze?Nie znałem takowego przypadku, aczkolwiek bebechy do tuningu nie miały dobrego. Sam rozwaliłem M4 marujca ale to ostrą glebę zaliczyła . Do dzisiaj mam Mp5 od CA jeszcze z plombą Krakmana, gdy mieli markowe, działa i wszystko z nią ok Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.