Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
pietrasss

Zęby pod M150

Recommended Posts

Cześć, 

Z racji tego, że praktycznie nie ma w czym przebierać, a sprawdzone promyki ponoć też pękaja, ultimate też ponoć średniej jakość.... Pytanie, ktoś ma jakieś ciche, dobrze wykonane i sprawdzone zęby o przełożeniach 16:1/18:1 lub coś koło tego ? Spring M150.

 

Jeżeli nic nie znajdę w PL to zostanie sprowadzenie Siegeteka. 

 

Z góry dzięki :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, pietrasss napisał:

Cześć, 

Z racji tego, że praktycznie nie ma w czym przebierać, a sprawdzone promyki ponoć też pękaja, ultimate też ponoć średniej jakość.... Pytanie, ktoś ma jakieś ciche, dobrze wykonane i sprawdzone zęby o przełożeniach 16:1/18:1 lub coś koło tego ? Spring M150.

 

Jeżeli nic nie znajdę w PL to zostanie sprowadzenie Siegeteka. 

 

Z góry dzięki :) 

Nie szukaj żadnych cudaków za nie wiadomo ile kasy. Kup komplet zębatek o przełożeniu jakie Ci odpowiada od Specna Arms. I się zdziwisz jak cicho pracują. Są tanie i jest mało opinii o nich. Ale sam zobaczysz, usłyszysz. A raczej nie usłyszysz jak cicho pracują. Normalnie szok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, pietrasss napisał:

Jak z modify o takich przełożeniach i pod takiego springa ? Ew. High Speed stalowe Guardera ? 

 

 

Guardery odradzam, są bardzo problematyczne. Mają nieco szersze ośki niż inne zębatki przez co ciężko wchodzą w łożyska. Dodatkowo zębatka tłokowa ma nieco wyższe i grubsze zęby przez co często jest problem z zazębianiem się zębatki z tłokiem.

Zębatki Specna Arms to rebrand Big Dragon/Arma-Tech, ogólnie syf. SHS czarne są lepsze. Czarne SHS to także czarne E&L, tyle że E&L mają lepszą kontrolę i po prostu są proste. W przypadku shs'ów czasem jest tak, że zębatka środkowa jest krzywa i podczas kręcenia się faluje robiąc ósemkę.

Co do przełożenia... jest bardzo istotne. Oczywiście dużo zależy od Twoich wymagań i reszty podzespołów, ale źle dobrane przełożenie może spowodować albo zbyt mocne obciążenie silnika albo zbyt niski rof. M150 też nie jest równy innej M150 i do końca nie wiem o jakim springu mowa. Jedna da 480-490, inna 550, a jeszcze inny spring blisko 600fps. Skonkretyzuj o jakiego springa chodzi - zalecam kupowanie markowych. O markowych springach jest więcej informacji dlatego, że ludzie je polecają i testują więc wyniki poszczególnych konfiguracji i wynik fps często znajdziesz w internecie.

Edited by wallop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setup:

Retro Split v.2 qsc 9mm + hu

Titan v.2 advanced

BU Modify 

M150 Guarder lub Modify 

Tłok Retro 14.5 lub Modify Titanium

Silnik Modify 22tpi 

 

To z grubsza. Jeszcze 3 lata temu założył bym zęby promyka lub stu systemy ale widze moda sie zmienila, jak i caly rynek został zalany chińczykiem.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od siebie mogę polecić łożyskowne zęby 100:200 oraz 100:300, od shs lub jeszcze lepiej supershooter. Czarne shs też są ok, ale zdarzyły mi się 3 wadliwe komplety - krzywe lub zbyt grube ośki. Przy czym, bywają szkielety w których te zęby nie bardzo chcą się mieścić między łożyskami (za wysokie), nawet bez podkładek, np. w m249, wtedy trzeba kombinować z pogłębianiem wnęk na łożyska.

Montowałem tego kilkanaście kompletów w klamkach parawyborowych i wsparcia, nikomu z użyszkodników tych replik nie udało ich się zarżnąć nawet na m160/m170.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katowałem i katuje SHS 13:1 na SP170, SP150, SP130, SP90... od 350 do 650fps... full auto, semi z ab... miliony zacinek, rozwalone tłoki, pęknięte szkielety, pęknięte łożyska, pęknięte prowadnice spręzyny, zakleszczone sprężyny.... Tych zębatek nic nie zabije. Są wciąż proste i kręcą się niezwykle cicho. Polecam każdemu, wydatek nie jest duży, wybór przełożeń w pełnym zakresie od DSG po 32:1. Jedynie nie polecam wersji SR25 bo mają nieco inną konstrukcję i talerze zębatki tłokowej lubią się rozdzielić (pękają śruby). Da się to ogarnąć poprzez sklejenie obu talerzy mocnym klejem i wymianę śrub na mocniejsze, grubsze M3, a w przypadku mosfetów optycznych można nawet od spodu dać nakrętkę.

Łożyskowanych natomiast nie polecam. Ośki mają luz na łozysku i te łożyska lubią się wyrobić i złapać jeszcze większy luz. Nie polecam również kompletu w którym zębatka tłokowa ma trzy wycięcia w kształcie "trójkątu". Tam gdzie znajduje się brak materiału, grzbiet zębatki (zęby) lubią się wyłamać - to newralgiczne miejsce. 

Nigdy nie widziałem uszkodzonych czernych zębatek SHS'a poza SR25.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...