Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z trybem semi.


Recommended Posts

Cutoff Lever to po polsku przerywacz trybu ognia. Ale w tym przypadku nie tutaj leży problem.

Tutaj spust się blokuje. Pewnie nowy spust nie zgrywa się dobrze z kostką stykową.Trzeba zobaczyć na rozłożonym GB jak powstaje zacięcie i czy można się go w jakiś sposób pozbyć.

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Huba_lbn napisał:

Cutoff Lever to po polsku przerywacz trybu ognia. Ale w tym przypadku nie tutaj leży problem.

Tutaj spust się blokuje. Pewnie nowy spust nie zgrywa się dobrze z kostką stykową.Trzeba zobaczyć na rozłożonym GB jak powstaje zacięcie i czy można się go w jakiś sposób pozbyć.

Skoro po zmianie na auto (czyli ruszeniu przerywacza) spust normalnie działa to co ma do tego spisy

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Huba_lbn napisał:

Zazwyczaj jak jest problem z przerywaczem to można spust wciskać tylko kostka od razu odskakuje. Tutaj spust się blokuje.

Może przy strzelaniu na semi załącza się blokada spustu, a może to faktycznie przerywacz. Trzeba rozebrać i zobaczyć.

no własnie u mnie czasami na semi jest tak, że się całkiem blokuje spust. nie mam innego przerywacza, tak to bym już dawno to ogarnął, dlatego podpowiadam co może być problemem :)
chciałbym zaznaczyć, że przerywacz+spust są stockowe. problem zaczął się pojawiać po rozebraniu gb. tak samo z selektorem ognia..na stocku przed rozebraniem były trzy tryby, po rozebraniu musiałem dokleić kawałek na końcu płytki selektora, żeby przedłużyć ją na tyle, aby blokowała spust. ot, ciekawostka.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam. Podepnę się do tematu bo też mam problem z semi. Replika Sa a-03 jakiś z pierwszych modeli. Po wczorajszym długotrwałym strzelaniu wystąpił problem strzelania auto na semi w sensie takim, że albo zareaguje albo nie albo wali po 3 lub 4 razy. Najśmieszniejsze jest to, że "do góry nogami" nie ma reakcji żadnej. Nie znam sie zbytnio A mój serwisant zawalony robotą. Więc pomyślałem, że ogarnę coś na własną rękę. I z czego to zdążyłem się zorientować przyczyna  może leżeć w silniku lub/I w jego zębatce. Dodam, że po strzelaniu wszystko było gorące włącznie z mosfetem i batką.  Replika po tuningu. Z góry Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

Edited by Blink91
Link to post
Share on other sites

Skoro replika po tuningu to mało kto w ciemno powie Ci co może być przyczyną. Mogą być źle dobrane i spasowane części. Coś może być spieprzone... Najlepiej będzie jak oddasz replikę do serwisu. 

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem to przewody wymienione. Mosfet picossr.  Tłok 15 zębów shs (taki niebieski bodajże). Doszczelniona łożyskowana głowica tłoka (modify). Silnik High Torque Kwa. Batka 11,1. Komora czerwona Element bodajże. Zębatki nie wiem czy zmieniane. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...