Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Upgrade TR16 MBR 555WH od G&G


Recommended Posts

Witam serdecznie,

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem repliki od G&G a mianowicie TR16 MBR 556WH. Chciałbym podejść repliką pod 500 fps. Być może któryś z forumowiczów miał okazję przeprowadzać modyfikację w w/w replice? Na początek chciałbym zmienić cylinder na typ "0", gumkę oraz sprężynę aczkolwiek nie wiem na jakich komponentach to robić, jeżeli ktoś jest w stanie podesłać mi swojego seta tej repliki, która generuje ok 500 fps to będę wdzięczny! Pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, gratek napisał:

Na pewno zębatka tłokowa do wymiany, bo jest zrobiony short stroke na bodajże 3 zęby i powoduje to redukcję energii do około jednego levelu sprężyny w dół.

Wybacz, jestem stosunkowo zielony w jakichkolwiek modyfikacjach, jesteś w stanie polecić jakąś dobrą zębatkę?

Link to post
Share on other sites

Wystarczy zamontować mocniejszą sprężynę. Wymiana zębatki wiąże się z kupnem całego nowego kompletu bądź ściąganie oryginalnej tłokowej G&G zza granicy. Zebatki GG są dość dobre i jeśli nie planujemy jakiegoś kosmicznego tuningu to bym je zostawił i tylko poprawnie spodkładkował.

S130+ Modify przy shortstroke 3 zęby daje około 1,8J na kulkach 0,32g i cylindrze typ2 Tornado przy lufie 469mm 6,01mm.

Lepiej wymienić głowicę tłoka i ewentualnie zamontować Upgrade ETU Peruna. Można także skusić się na wymianę cylindra na stalowy. Do tego korekta AOE, sorbo i nowe dedykowane smary. Jak budżet pozwala to także lufa precyzyjna oraz flathop.

 

Edited by hadesiak1
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...