olostg Posted January 7, 2020 Report Share Posted January 7, 2020 Witam serdecznie, Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem repliki od G&G a mianowicie TR16 MBR 556WH. Chciałbym podejść repliką pod 500 fps. Być może któryś z forumowiczów miał okazję przeprowadzać modyfikację w w/w replice? Na początek chciałbym zmienić cylinder na typ "0", gumkę oraz sprężynę aczkolwiek nie wiem na jakich komponentach to robić, jeżeli ktoś jest w stanie podesłać mi swojego seta tej repliki, która generuje ok 500 fps to będę wdzięczny! Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted January 7, 2020 Report Share Posted January 7, 2020 Na pewno zębatka tłokowa do wymiany, bo jest zrobiony short stroke na bodajże 3 zęby i powoduje to redukcję energii do około jednego levelu sprężyny w dół. Quote Link to post Share on other sites
olostg Posted January 8, 2020 Author Report Share Posted January 8, 2020 16 godzin temu, gratek napisał: Na pewno zębatka tłokowa do wymiany, bo jest zrobiony short stroke na bodajże 3 zęby i powoduje to redukcję energii do około jednego levelu sprężyny w dół. Wybacz, jestem stosunkowo zielony w jakichkolwiek modyfikacjach, jesteś w stanie polecić jakąś dobrą zębatkę? Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted January 10, 2020 Report Share Posted January 10, 2020 (edited) Wystarczy zamontować mocniejszą sprężynę. Wymiana zębatki wiąże się z kupnem całego nowego kompletu bądź ściąganie oryginalnej tłokowej G&G zza granicy. Zebatki GG są dość dobre i jeśli nie planujemy jakiegoś kosmicznego tuningu to bym je zostawił i tylko poprawnie spodkładkował. S130+ Modify przy shortstroke 3 zęby daje około 1,8J na kulkach 0,32g i cylindrze typ2 Tornado przy lufie 469mm 6,01mm. Lepiej wymienić głowicę tłoka i ewentualnie zamontować Upgrade ETU Peruna. Można także skusić się na wymianę cylindra na stalowy. Do tego korekta AOE, sorbo i nowe dedykowane smary. Jak budżet pozwala to także lufa precyzyjna oraz flathop. Edited January 10, 2020 by hadesiak1 Quote Link to post Share on other sites
Trybik152 Posted February 2, 2020 Report Share Posted February 2, 2020 W przypadku mojego TR16 556WH ze sprężyną modify s130+, cyl typ 1 i s-hop wychodzi prawie 2.2j na 0.32 BLS. Lufa lambda 6.01 455mm. Zasięg wychodzi 80 metrów. Ostatnio zaskoczył mnie gościu bo miał zasięg na szturmie do mnie 90 metrów spokojnie a ja nie mogłem do niego dolecieć :/ będę planował coś pogrzebać jeszcze aby zwiększyć zasięg. W sumie nie zależy mi na fullauto. Strzelam z tej repliki tylko i wyłącznie w lesie + pole (taki teren rozgrywki) dosyć duże odległości. Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted February 3, 2020 Report Share Posted February 3, 2020 S130+ nominalnie daje około 2,3-2,4J. Typ1 pod taki set i kulki 0,32g jest zbyt pojemny. Ewentualnie sprawdz J na cięższych kulkach bo przy typ1 masz nadmiar powietrza przy 0,32g. Dodatkowo powiększ okno i zrób flata na dystanserze Prometheus Bridge. Przy 2,3-2,4J powinmo da się uzyskać około 90m. Quote Link to post Share on other sites
Trybik152 Posted February 3, 2020 Report Share Posted February 3, 2020 Właśnie ostatnio uszkodzili chrono, którego używałem i czekamy aż przyjdzie nowe.... zębatki mam stockowe, dystansera używam z zestawu maxx model, ten mniejszy. Testowałem kulki 0.36 teraz w weekend, zasięg bez zmian (bynajmniej nie zauważalny) skupienie się poprawia jedynie. Niestety nie miałem jak przechronować ze względu na uszkodzone chrono. Po podkręceniu hopka na 0.36 trochę mocniej aby uzyskać trochę zasięgu już nosi kulki pod koniec lotu. Plan też był taki, żeby wrzucić mocniejszego springa + blokada auto i próbować na cięższych kulkach 0.4 - 0.43 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.