Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wybór pierwszej repliki - pomóc w częściach


Recommended Posts

Witam serdecznie!

Niestety nie mogę wrzucić tematu na dział z osobami początkującymi, dlatego wrzucam go tutaj. Chciałbym zacząć swoją przygodę z ASG, na początku wybrałem sobie zestaw, który miał by chronić moją twarz - zdjęcie zamieszczone poniżej. Mam większy problem z wybraniem repliki, gdyż sam nie wiem czy spodoba mi się zabawa w ASG, dlatego nie chcę kupić czegoś za grube tysiące, celuje w budżet 300-400 zł, tak jak mówię, żeby spróbować. Poniżej zamieszczam link do repliki, która wpadła mi w oko, chciałbym wiedzieć czy będzie to dobra replika na początek oraz jaki ewentualnie do tego kupić akumulator i ładowarkę, gdyż z tego co widzę nie ma takowej w zestawie. Za wszystkie błędy przepraszam, lecz jestem dość zielony w temacie. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie.

Link do repliki: https://www.militaria.pl/jing_gong_jg/karabinek_aeg_jg_0512mg_jgw-01-001229_g_p7883.xml?cat=121

asg.png

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Huba_lbn napisał:

Jak nie wiesz czy Ci się spodoba to przejdź się na strzelankę, gdzie można wypożyczyć sprzęt. To chyba najlepsza opcja.
 

Dobrze gada! Polać Mu!

Zanim kupisz replikę pobiegaj chwilkę z wypożyczoną. Tylko dobierz sobie pole do strzelania się na starcie do repliki, bo jak wyjdziesz z repliką  do 1,8 J do lasu gdzie latają ludzie ze snajpami do 4 J i nie będą to chaszcze straszne to będziesz kaczuszką z stałym miejscem na respie ;)

Sporo organizatorów ma sprzęt do wypożyczenia, od ochrony paczał aż po stalkery. DObrym pomysłem jest zainwestować w jakiegoś Antyfoga bo myślę że te wypożyczane gogle / okulary to jednak zaparują.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...