Soshi Posted May 1, 2021 Report Share Posted May 1, 2021 (edited) Wie ktoś gdzie leży problem? Podpiąłem magazynek, wystrzelałem cały i nagle taki jazgot XDD CM 096 video-1619876487.mp4 Edited May 1, 2021 by Soshi Quote Link to post Share on other sites
Soshi Posted May 1, 2021 Author Report Share Posted May 1, 2021 Wiem gdzie leży problem, nie dociska wystarczająco dobrze zębatki silnika do zębatki gearboxa. Wyciągnąłem silnik, sprawdziłem zębatke (jest okej), wsadziłem znów i przestrzeliło 3-4 razy normalnie ale znów problem się powtórzył Quote Link to post Share on other sites
Soshi Posted May 1, 2021 Author Report Share Posted May 1, 2021 Mam wrażenie, że to nie dociska wystarczająco silnika i go rozłącza. Zmieniłem troche ustawienie kabli, podłączyłem ponownie i przestrzeliło pół magazynka ale problem się powtórzył Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 1, 2021 Report Share Posted May 1, 2021 Słabo słychać, jednak skoro mówisz, że zębatki są całe - to faktycznie silnik może opadać i nie dochodzi do zębatki w GB. Wyjmij GB, rozkręć i zdejmij sprężyne (chyba że ma opcje wymiennej sprężyny to po prostu wyjmij sprężynę). Bez założonej sprężyny dokręcaj silnik - od zewnątrz będzie zapewne mały imbus do dokręcania. Quote Link to post Share on other sites
Elco Posted May 1, 2021 Report Share Posted May 1, 2021 Ja bym sprawdził wszystkie zębatki, po dźwięku od razu kojarzy się ze zjedzoną zębatką w GB. Quote Link to post Share on other sites
Soshi Posted May 2, 2021 Author Report Share Posted May 2, 2021 (edited) 9 godzin temu, szmerglu napisał: Słabo słychać, jednak skoro mówisz, że zębatki są całe - to faktycznie silnik może opadać i nie dochodzi do zębatki w GB. Wyjmij GB, rozkręć i zdejmij sprężyne (chyba że ma opcje wymiennej sprężyny to po prostu wyjmij sprężynę). Bez założonej sprężyny dokręcaj silnik - od zewnątrz będzie zapewne mały imbus do dokręcania. Z tego co na pierwszy rzut oka widziałem to całe, silnik na pewno, gb tam widze dwie po kawałku. GB nie chce rozkręcać bo mam gwarancję, spróbuję jeszcze przestrzelić magazynek dociskając ręcznie i z tą sprężyną Edit/ Problem chyba rozwiązany, później przestrzelę ją mocniej, bo teraz nie chce nikogo budzić XDD Gdyby ktoś miał podobny problem oto jest rozwiązanie Edited May 2, 2021 by Soshi Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Problemem zawsze jeszcze może być nieodpowiednie ustawienie zębatki silnika do samej zębatki silnikowej, to znaczy że zęby są od siebie za daleko. Może występować jeśli wypodkładkowanie zaczyna się od środkowej a nie od silnikowej i się nie sprawdzi jak zęby na siebie zachodzą. Najwięcej zgrzytów w AEGach własnie następuje na punkcie zębatka silnika i zębatka GB silnikowa. Jeśli Szkielet posiada okna do podglądu wypodkładkowania to po wyjęciu szkieletu z repliki (i wyjęciu sprężyny o ile się da) przykręć silnik w rączce do niego i zerknij jak to wygląda. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.