Valor92 Posted October 27, 2021 Report Share Posted October 27, 2021 Witam. Mam pewien problem. Przy składaniu repliki do całości, replika nie strzela. Tzn. czasami zająknie, aby naciągnąć sprężynę i oddać strzał. Baterie są w pełni naładowane, więc aku odpadają. Gearbox cały skręcony na luzie strzela. Lecz wystarczy, że włożę do korpusu, to już jakby nie miało mocy. Co to może być za przyczyna? Zaznaczę, że Gieta jest składana do CQB! Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted October 27, 2021 Report Share Posted October 27, 2021 Na auto strzela normalnie? Czasem jak się źle złóż spust to na wyjętym GB wszystko jest ok, a po włożeniu są problemy. Nagraj filmik to łatwiej ocenić. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted November 2, 2021 Author Report Share Posted November 2, 2021 Proszę bardzo VID_20211102_201746.3gp VID_20211102_201820.3gp Quote Link to post Share on other sites
dwa_cztery_cztery_cztery Posted November 4, 2021 Report Share Posted November 4, 2021 Możesz podgiąć blaszki w stykach żeby wcześniej się stykały z wózkiem. Może to też przerywacz/wózek jest wyrobiony i czasami coś nie zagra. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 4, 2021 Report Share Posted November 4, 2021 Coś jest ewidentnie źle złożone jak masz auto na semi. Wydaje się że to się spust blokuje, a nie że silnik nie daje rady. Czasami nawet jak jest wszystko dobrze złożone to spust potrafi się zablokować na semi, wtedy trzeba strzelić raz na auto i wrócić do semi. Dzieje się tak zazwyczaj przy wyrobionym przerywaczu czy kostce stykowej. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted November 4, 2021 Author Report Share Posted November 4, 2021 7 godzin temu, dwa_cztery_cztery_cztery napisał: Możesz podgiąć blaszki w stykach żeby wcześniej się stykały z wózkiem. Może to też przerywacz/wózek jest wyrobiony i czasami coś nie zagra. Przyjrzę się temu, chociaż w to wątpię. 6 godzin temu, Huba_lbn napisał: Coś jest ewidentnie źle złożone jak masz auto na semi. Wydaje się że to się spust blokuje, a nie że silnik nie daje rady. Czasami nawet jak jest wszystko dobrze złożone to spust potrafi się zablokować na semi, wtedy trzeba strzelić raz na auto i wrócić do semi. Dzieje się tak zazwyczaj przy wyrobionym przerywaczu czy kostce stykowej. Auto na semi, bo płytka selektora powiedziała mi "Do widzenia!". Już prędzej przyjrzę się przerywaczowi, bo okablowanie z kostką jest świeżo założona - gotowiec od APS'a. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 18 godzin temu, Valor92 napisał: okablowanie z kostką jest świeżo założona - gotowiec od APS'a Ta APS... temu też bym się przyjrzał, lub wymienił od razu na SHS lub CYME. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted November 10, 2021 Author Report Share Posted November 10, 2021 Zaczynam grzebać w GB. Mogę już wykluczyć kostkę z kablami, silnik i zębatki. Zostało mi pneumatyka i ewentualne drobne elementy, które mogą utrudnić mi życie. Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted November 14, 2021 Report Share Posted November 14, 2021 Zębatki lepiej wypozycjionuj wyeliminuje efekt zamykania szkieletu śrubami, ma sam idealnie się zamknąć, nie masz go docisnąć. Może sprężynę zła strona włożyłeś i się tłok klinuje gdzieś w tylnej pozycji. Quote Link to post Share on other sites
Valor92 Posted November 29, 2021 Author Report Share Posted November 29, 2021 Sprawa wyjaśniona. Winna była sprężynka języka spustowego. Sprawdzałem to metodą prób i błędów. Jak do tego doszło? NIE WIEM! Można zamknąć temat. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.