Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, chcę przesiąść się z wiatrówki na ASG/AEG, strzelam sobie rekreacyjnie, poszukuję gotowego lub do tuningu(ale jaka baza?) karabinu snajperskiego, jedyne co mnie interesuje to FPS i nie przekroczyć 17J. Sprzęt jaki mnie interesuje to przy wadze kulki 0.2 1200fps+ lub waga kulki 0.5, 850fps+. Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Dlaczego chcesz się przesiąść na ASG?
ASG służy do zabawy z innymi graczami. Maksymalnie jakie snajperki są dopuszczane przez organizatorów to zazwyczaj max 600 fps na 0.2 ~3,3J
Najcięższych kulek jakich się używa to chyba 0.5g,a wtedy 3,3J to jest ~380 fps na tych kulkach.
Nie znam się na snajperkach, ale złożenie dobrej to raczej koszt 2000 zł w górę, a naprawdę dobrej to nawet 4000 zł.

Do strzelania tarczowego o niebo lepsza i tańsza jest wiatrówka, a jak 17J za mało, to zawsze można kupić/zrobić mocniejszą i zarejestrować.

Link to post
Share on other sites

Kolega napisał, że chce strzelać rekreacyjnie, więc niekoniecznie do tarczy ;)

Nigdzie nie jest nakazane, że repliki ASG służą wyłącznie do zabawy z innymi graczami.

Sam od kilku lat używam replik ASG do rekreacyjnego "puszkobicia", a tych lepszych do strącania kapselków na 10 m :)

Wcześniej strzelałem z wiatrówek, dobrych wiatrówek, nawet w zawodach HFT i wcale nie musi to być tańszy wybór, dobra wiatrówka kosztuje ładnych parę tysi, a nawet kilkanaście.

Natomiast trochę dziwi mnie to szukanie przez Kolegę tych wielkich ilości fps'ów.

Repliki ASG to konstrukcyjnie nie to samo co wiatrówki, gładka lufa i kuleczka nigdy nie dadzą takiej precyzji strzału, a do puszkobicia na 20-30 m wystarczy ok. 400 fps.

No chyba że chodzi o demolkę, to wtedy tak, szmoc jest ważna ;)

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.