mike2156 Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 (edited) Mi po oględzinach swojej puchy wydaję się, że jest git :-F PEQ od VFC uchodzi z jedną z najlepiej wykonanych. Ja tam swojej i tak nie mam zamiaru używać, wolę kolbę :D Na razie wymieniłem tylko sprężynę na M120s Hurricane'a, zobaczymy ile pociągną stockowe bebechy 8-) Edited July 3, 2007 by mike2156 Quote Link to post Share on other sites
Dyger Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 A czy magazynki się gibają na boki w gnieździe? Quote Link to post Share on other sites
mike2156 Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Hicap VFC sie chybota, ale magazynki MAGa siedzą znacznie lepiej. Quote Link to post Share on other sites
Dyger Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Czyli na tym zdjęciu to są mid-capy? myślałem, że real... Quote Link to post Share on other sites
AKS-74 Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 (edited) Mam pytanie do mike'a. W jaki sposób zamontowałeś kolbę SF? Dużo trzeba modyfikować korpus aby ją zamontować? Jak z okablowaniem? I pytanie odnośnie samej kolby Hurricane, Czy można usunąć z niej tą tylną gumowaną? część? Pozdrawiam Edited July 26, 2007 by AKS-74 Quote Link to post Share on other sites
mike2156 Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 416stka to mój pierwszy AEG i dlatego sam wolałem nie próbować nic zmieniać, więc oddałem ją do znajomego. Ponoć trzeba było lekko upiłować końcówkę body, żeby spasowało porządnie. Kable są stockowe, tylko przełożone na tył karabinu. Kolba. Gumowa część z tyłu jest zdejmowana. Trzeba w końcu jakoś baterię wkładać :-P Ale jeśli chodzi Ci o usunięcie jej na stałe, to raczej nie da rady, bo część baterii(ta najkrótsza, dwuogniwowa) siedzi właśnie w tej gumowej części. Quote Link to post Share on other sites
AKS-74 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Podobno magazynki MAG'a siedzą w gnieździe solidnie. Jak jest z real-capami Star? Używa ich ktoś w tym modelu VFC? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Stoigniew Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 Na razie wymieniłem tylko sprężynę na M120s Hurricane'a, zobaczymy ile pociągną stockowe bebechy 8-) I co możesz powiedzieć o bebechach po ponad dwu miechach, wyrabiają sie przy tej sprężynie Hurricane'a ?? I jeszcze jedno, czyli co, od razu przy zakupie najlepiej gumkę z dystanserem wymienić? Coś jeszcze ? Quote Link to post Share on other sites
mike2156 Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 I co możesz powiedzieć o bebechach po ponad dwu miechach, wyrabiają sie przy tej sprężynie Hurricane'a ?? I jeszcze jedno, czyli co, od razu przy zakupie najlepiej gumkę z dystanserem wymienić? Coś jeszcze ? GB rozbierać nie będę, bo się na tym nie znam, ale wszystko działa, strzela bardzo dobrze, nic się jeszcze nie sypie, więc jest git. ROF świetny na batce 9.6V :mrgreen: Ja oprócz sprężyny nie zmieniałem nic. Hop trzyma i działa, ale możesz zmienić, na pewno to 416stce nie zaszkodzi. Planuje za to wymienić łożyska, bo są plastikowe. A tak to pojeżdżę jeszcze na stockowych bebechach, potem oddam guna na przegląd i zobaczy się co by pasowało wymienić. Quote Link to post Share on other sites
Dyger Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 Ja od razu oddalem swoje HK do tuningu. Wymienili łożyska, głowicę cylindra, głowicę tłoka, sprężynę i gumkę hop up, i jest git. ROF na 9.6 rzeczywiście dobry, aż za dobry bo już dwa razy mi sie postanowił skubaniec zbuntowac i zaczął strzelac bez mojej ingerencji ogniem ciągłym, dopóki nie pomachałem przełącznikiem ognia w te i wewte... Co do wymiany lufy (DX :D) to jest to banalnie proste. Co prawda nie na polu walki, i trzeba miec imadło i kombinerki żeby odkręcic lufe zewnętrzną i tłumik płomienia (uwaga - lewy gwint) ale potem jest z górki. Ważne jest jeszcze tylko zeby przeprowadzic później kable taką wąską dziurką w tej części uper reciever+lufa zewnętrzna pod lufą! Mam jeszcze zastrzeżenia odnośnie śrubek w przyżądach celowniczych na RIS - są beznadziejne, najlepiej od razu zastąpi je innymi, żeby później nie okazało się, że nie możecie odkręcic muszki, bo właśnie pokruszyła się śruba (sic!) Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 moglby ktos napisac jakie sa tam lozyska?? Poza tym ze sa plasticzane?? Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Dobra juz wiem Odpowiadam na wlasne pytanie dla potomnych sa to lozyska 7mm i mam zapytanie zamierzam zainstalowac zestaw Hurricanea m120 i nie wiem czy zebatki to wytrzymaja... jakby ktos cokolwiek widzial cokolwiek wiedzial prosze o odp A apropos To bron jest super wykonana :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Na Twoim miejscu trzymałbym się z dala od hurricane'a. Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Dlaczego wiele osob ktore znam chwalio sobie wlasnie hurricanea!! Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Bo może innych części nie używała i nie miała porównania. Hurricane ma części średniej jakości. Co najwyżej. Quote Link to post Share on other sites
mike2156 Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Mi tam działa i nie narzekam :P Quote Link to post Share on other sites
kydrys Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 A jak jest z awaryjnością repliki? Czy są jakieś wadliwe części, które warto na początku wymienić? Wykonanie jest zachwalane, ale może coś jednak się psuje? Jak z tym jest? :) Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Hurricane: miałem 2zesatwy i stycznośc jeszcze z 3. Za gruba podkładka w prowadnicy, spręzyny źle ponazywane i za długie wg mnie, z cylindra złaził chrom, głowica cylindra mosiężna, a nie aluminiowa, albo stalowa (najlepsza), głowica tłoka - niezła. Łożyska, jak łożyska. Generalnie - chyba wolę dać 20, 30 zeta więcej i mieć borka Guardera z dokupioną prowadnicą CA za 15 zeta. Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 powiem po jakims czasie bron sie dotarla co do zestawu Hurricanea nie zalozylem cylindra poniewaz byl minimalnie za krotki a stock VFC byl duzo lepszy. Co do wymiany mysle ze jak pod upg to sporo bo np prowadnica lozyska glowice sa z plastiku ja wsadzilem TUK hurricane lozyska 7mm CA i ladnie smiga!! tlok wykonany z przeroczystego plastiku ale wytrzymaly bardzo :D Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 No cóż...a propos właśnie Tłoka....leży u mnie na blacie prawie zmasakrowany, po pół roku używania na stock'u. Co prawda nie mój, ale właśnie znajomego z Hk od VFC, pierwsze co po pół roku, no może trochę dłużej poszło, to właśnie ten tłok. Dodam, że replika nie była męczona na FA etc. Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 U mnie poszło jakieś 20k bbs na 150PDI i spoko loko - nic sie nie dzieje. ALe uczulę was na jeden problem - shitplastik chwytu - niestety nie jest zbrojony żadnym włóknem i po walnięciu w niego otwartą dłonią połamał się i zawisł na kablach. Quote Link to post Share on other sites
wally Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Niedawno stałem się posiadaczem tej repliki. Replika posiada mnóstwo zalet ale też i wady ( z mojego punktu widzenia). Postaram się porównać ją z G&G GR16R4C. Więc na początek zalety: - wykonanie części metalowych - po prostu miodzio!, nawet w porównaniu go do metalowego body Guardera. - precyzja odwzorowania części - również rewelacja, I na tym kończą się wg. mnie zalety tej repliki. Wadą są: - plastiki - nie dość że można je zarysować paznokciem, to jeszcze sprawiają wrażenie, że przy byle stuknięciu rozpadną się lub wyszczerbią. - okablowanie - nie dość, że przewody są o małym przekroju to jeszcze bardzo sztywne, taka łyżka dziegciu w beczce miodu. - chwyt pistoletowy - jest mniej pękaty niż w G&G ale odnoszę wrażenie jakby silnik w środku latał przy każdym strzale tzn. jakby miał dosyć dużą możliwość okręcenia się wokół własnej osi. Nie miałem niestety możliwości przetestowania jej w boju więc to są pierwsze spostrzeżenia. Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 musisz miec jakies felerne te plastiki. U mnie nie wystepuje "latanie" silnika w chwycie a replika sprawuje sie bardzo dobrze. Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 U mnie plastiki wszystko elegancko. Mam natomiast jeden problem. Czasami spust się w dziwny sposób zablokuje - prawdopodobnie kwestia źle ułożonej albo za słabej sprężynki, muszę go otworzyć i zobaczyć. Wtedy strzela cały czas na auto. Wystarczy powachlować trochę selektorem i sytuacja wraca do normy. Ciężko mi stwierdzić czy to problem związany ze zbyt częstym lub mocnym ściskaniem spustu. Quote Link to post Share on other sites
Haron666 Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Mi sie takie cos nie zdarzyło moze dla tego ze mam ralcapy :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.