Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Mi po oględzinach swojej puchy wydaję się, że jest git :-F PEQ od VFC uchodzi z jedną z najlepiej wykonanych. Ja tam swojej i tak nie mam zamiaru używać, wolę kolbę :D

 

002581186.jpg

 

Na razie wymieniłem tylko sprężynę na M120s Hurricane'a, zobaczymy ile pociągną stockowe bebechy 8-)

Edited by mike2156
Link to post
Share on other sites
  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Mam pytanie do mike'a. W jaki sposób zamontowałeś kolbę SF? Dużo trzeba modyfikować korpus aby ją zamontować? Jak z okablowaniem?

I pytanie odnośnie samej kolby Hurricane, Czy można usunąć z niej tą tylną gumowaną? część?

Pozdrawiam

Edited by AKS-74
Link to post
Share on other sites

416stka to mój pierwszy AEG i dlatego sam wolałem nie próbować nic zmieniać, więc oddałem ją do znajomego. Ponoć trzeba było lekko upiłować końcówkę body, żeby spasowało porządnie.

 

Kable są stockowe, tylko przełożone na tył karabinu.

 

Kolba. Gumowa część z tyłu jest zdejmowana. Trzeba w końcu jakoś baterię wkładać :-P Ale jeśli chodzi Ci o usunięcie jej na stałe, to raczej nie da rady, bo część baterii(ta najkrótsza, dwuogniwowa) siedzi właśnie w tej gumowej części.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

 

Na razie wymieniłem tylko sprężynę na M120s Hurricane'a, zobaczymy ile pociągną stockowe bebechy 8-)

 

 

I co możesz powiedzieć o bebechach po ponad dwu miechach, wyrabiają sie przy tej sprężynie Hurricane'a ??

 

I jeszcze jedno, czyli co, od razu przy zakupie najlepiej gumkę z dystanserem wymienić? Coś jeszcze ?

Link to post
Share on other sites

I co możesz powiedzieć o bebechach po ponad dwu miechach, wyrabiają sie przy tej sprężynie Hurricane'a ??

 

I jeszcze jedno, czyli co, od razu przy zakupie najlepiej gumkę z dystanserem wymienić? Coś jeszcze ?

 

 

GB rozbierać nie będę, bo się na tym nie znam, ale wszystko działa, strzela bardzo dobrze, nic się jeszcze nie sypie, więc jest git. ROF świetny na batce 9.6V :mrgreen:

 

Ja oprócz sprężyny nie zmieniałem nic. Hop trzyma i działa, ale możesz zmienić, na pewno to 416stce nie zaszkodzi. Planuje za to wymienić łożyska, bo są plastikowe. A tak to pojeżdżę jeszcze na stockowych bebechach, potem oddam guna na przegląd i zobaczy się co by pasowało wymienić.

Link to post
Share on other sites

Ja od razu oddalem swoje HK do tuningu. Wymienili łożyska, głowicę cylindra, głowicę tłoka, sprężynę i gumkę hop up, i jest git. ROF na 9.6 rzeczywiście dobry, aż za dobry bo już dwa razy mi sie postanowił skubaniec zbuntowac i zaczął strzelac bez mojej ingerencji ogniem ciągłym, dopóki nie pomachałem przełącznikiem ognia w te i wewte... Co do wymiany lufy (DX :D) to jest to banalnie proste. Co prawda nie na polu walki, i trzeba miec imadło i kombinerki żeby odkręcic lufe zewnętrzną i tłumik płomienia (uwaga - lewy gwint) ale potem jest z górki. Ważne jest jeszcze tylko zeby przeprowadzic później kable taką wąską dziurką w tej części uper reciever+lufa zewnętrzna pod lufą! Mam jeszcze zastrzeżenia odnośnie śrubek w przyżądach celowniczych na RIS - są beznadziejne, najlepiej od razu zastąpi je innymi, żeby później nie okazało się, że nie możecie odkręcic muszki, bo właśnie pokruszyła się śruba (sic!)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Dobra juz wiem Odpowiadam na wlasne pytanie dla potomnych sa to lozyska 7mm

i mam zapytanie zamierzam zainstalowac zestaw Hurricanea m120 i nie wiem czy zebatki to wytrzymaja... jakby ktos cokolwiek widzial cokolwiek wiedzial prosze o odp

A apropos To bron jest super wykonana :uśmiech:

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Hurricane: miałem 2zesatwy i stycznośc jeszcze z 3. Za gruba podkładka w prowadnicy, spręzyny źle ponazywane i za długie wg mnie, z cylindra złaził chrom, głowica cylindra mosiężna, a nie aluminiowa, albo stalowa (najlepsza), głowica tłoka - niezła. Łożyska, jak łożyska. Generalnie - chyba wolę dać 20, 30 zeta więcej i mieć borka Guardera z dokupioną prowadnicą CA za 15 zeta.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

powiem po jakims czasie bron sie dotarla co do zestawu Hurricanea nie zalozylem cylindra poniewaz byl minimalnie za krotki a stock VFC byl duzo lepszy. Co do wymiany mysle ze jak pod upg to sporo bo np prowadnica lozyska glowice sa z plastiku ja wsadzilem TUK hurricane lozyska 7mm CA i ladnie smiga!! tlok wykonany z przeroczystego plastiku ale wytrzymaly bardzo :D

Link to post
Share on other sites

No cóż...a propos właśnie Tłoka....leży u mnie na blacie prawie zmasakrowany, po pół roku używania na stock'u. Co prawda nie mój, ale właśnie znajomego z Hk od VFC, pierwsze co po pół roku, no może trochę dłużej poszło, to właśnie ten tłok. Dodam, że replika nie była męczona na FA etc.

Link to post
Share on other sites

U mnie poszło jakieś 20k bbs na 150PDI i spoko loko - nic sie nie dzieje. ALe uczulę was na jeden problem - shitplastik chwytu - niestety nie jest zbrojony żadnym włóknem i po walnięciu w niego otwartą dłonią połamał się i zawisł na kablach.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Niedawno stałem się posiadaczem tej repliki.

Replika posiada mnóstwo zalet ale też i wady ( z mojego punktu widzenia).

Postaram się porównać ją z G&G GR16R4C.

Więc na początek zalety:

- wykonanie części metalowych - po prostu miodzio!, nawet w porównaniu go do metalowego body Guardera.

- precyzja odwzorowania części - również rewelacja,

 

I na tym kończą się wg. mnie zalety tej repliki.

Wadą są:

- plastiki - nie dość że można je zarysować paznokciem, to jeszcze sprawiają wrażenie, że przy byle stuknięciu rozpadną się lub wyszczerbią.

- okablowanie - nie dość, że przewody są o małym przekroju to jeszcze bardzo sztywne, taka łyżka dziegciu w beczce miodu.

- chwyt pistoletowy - jest mniej pękaty niż w G&G ale odnoszę wrażenie jakby silnik w środku latał przy każdym strzale tzn. jakby miał dosyć dużą możliwość okręcenia się wokół własnej osi.

 

Nie miałem niestety możliwości przetestowania jej w boju więc to są pierwsze spostrzeżenia.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

U mnie plastiki wszystko elegancko. Mam natomiast jeden problem. Czasami spust się w dziwny sposób zablokuje - prawdopodobnie kwestia źle ułożonej albo za słabej sprężynki, muszę go otworzyć i zobaczyć. Wtedy strzela cały czas na auto. Wystarczy powachlować trochę selektorem i sytuacja wraca do normy. Ciężko mi stwierdzić czy to problem związany ze zbyt częstym lub mocnym ściskaniem spustu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...