Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Podobnych tematów/pytan było już pare(naście) i zawsze dochodzono do nastepującego wniosku(ów):

 

-z gówna bata nie ukręcisz

-mając tylko młotek i kombinerki ew. dwie lewe ręce nic nie zdziałasz

-niemożliwe praktycznie jest wykonanie tego tańsza metodą niż kupno normalnego AEG'a bądź chociaż kompletnego gearbox'a

-wyposażenie warsztatu aby to sprawnie wykonac musi byc wręcz kosmiczne niewystarczy tato z wiertarka i wujek z tokarką

-daj sobie spokój :wink:

 

Jak dla mnie Koniec tematu

 

ps. na drugi raz poszukaj troche pamiętam co najmniej ze 3 takie tematy

Link to post
Share on other sites

Przy bardzo dużym samozaparciu i jeszcze większym portfelu możesz zrobić z tego AEGa.

Jeśli masz trochę inwencji i zdolności majsterkowania to za 2000zł uda Ci się to zrobić. Trzeba wypruć flaki z L85, wsadzić do środka M15 po odpowiednich przeróbkach.

Link to post
Share on other sites

Moge dodać tylko tyle że firma Academy wypuściła jakiś dłuuugi czas temu AEGa który był odpowiednikiem chińczyków za 100 z allegro jezlei chodzi o osiągi i wytrzymałość, ale bez żadnego problemu mona w niego zapodać GB nie wiem czy v2 czy inny ale wchodzi bez szaleństw i w tedy masz prawdziwego AEGa. koszt ?? Kiedyś ten L85 kosztował chyba 600 złotych do tego cena GB wiec chyba sie opłacało. Z drugiej strony skoro masz pełnowymiarowe "opakowanie" to nie rozumeim jakie wielkie babranie i grzebanie żeby wsadzić w to coś GB ?? wg mni eżaden problem i żadem wielki nakład pracy i kasy poza częsciami czyli kupnem GB może nowej lufy i komory HopUpa. Czyli nadal chyba dużo niżej od Stara.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem ludzie pakowali do środka GB od famasa. Famas na organy kosztuje może z 500zł. Resztę gdzieś by się poupychało.

 

Komorę HU i lufę zrobić to 20 minut roboty wiem, bo sam robiłemw tym modelu. Mechanizm spustowy i selektro ognia - tak jak w Famasie, pewno nie będzie jak w orginale, ale za to wszystkie części są na miejscu i nie trzeb za wiele kombinować. Magazynki bodajże od emek, gdzieś czytałem jak to się przerabia. Ale był to opis przeróbki gniazda, a nie "styku" maga, HU i GB. Więcej na ślepo trudno powiedzieć.

 

Moim zdaniem wykonalne, ale żeby efekt był satysfakconujący wymaga dobrze wyposażonego warsztatu.

Link to post
Share on other sites

Wykonalne, bo ktoś się chwalił, że mu się udało. Chyba ktoś z Warszawy, trzeba by poszukać na forum, na pewno da się namierzyć osobę (o ile wątku nie wcięło).

 

Inna sprawa, że taka przeróbka łatwa to z pewnością nie jest.

Przykładem jest Giersu z RBB. Pamiętam, że też z tym walczył i przegrał.

 

Bo diabeł niestety tkwi w szczegółach... Giwerka na którą wywali się jak na nowego elektryka, w której ciągle coś się psuje, kulki nie chcą latać jak należy... potrafi zapewne szybko i silnie zirytować.

 

Czyli - trzeba zmierzyć swoje siły na zamiary. I kilka razy porządnie się zastanowić, czy warto ryzykować niemałe pieniądze...

 

-

Link to post
Share on other sites

I paczka akumulatorów w plecaku też :)

Podpięta grubym sprężynowo zwiniętym kablem do kolby karabinu :)

No ale tam chyba jakaś 240% PDI czy cuś w ten deseń drzemie :D

Robił to chyba 6 miesięcy, kolejne 6 dopracowywał szczegóły.

Efekt jest super, ale żeby powtórzyć ten wyczyn to trzeba naprawdę kochać ten karabin i wsadzić w niego masę czasu, pracy i pińcet worków pieniędzy.

Link to post
Share on other sites

Na arniesairsoft jest pokazane na forum krok po kroku jak to zrobić - bebechy z famasa + silniczek z P90, kilka rzeczy z M16 itp. nieco zabawy ale nie wygląda na wielkie halo ( jezeli czesci bedziesz dokupywał, nie dorabiał ).

 

Najprostsze dla laika wydaje się przerobienie na gaziaka na podstawie rugera - ale to dla minimalistów - wystarczy przełożyć, ale zapomnij o serii czy chociaż BBacku ( do aegów stara jest dodatek dający rodzinie SA 80 BB ).

 

Jeżeli zakupy za granicą cię odrzucają, pogadaj z ludźmi z ASG SHopu, gdy się interesowałem tym, obliczyli koszty sprowadzenia L86 LSW na około 2400 ( zależy od kursu ) więc oferta MG wygląda przy tym bandycko.

 

Co do starego L85 Academy, to body od springa jaki posiadasz ( i ja też :D ) jest znacznie lepsze i trwalsze niż to, co "poronili" ludzie z AC. Zresztą AC wymaga niemal tyle samo pracy, zeby si enadwać do czegoś co przeróbka springa na AEGa.

Link to post
Share on other sites

[AEG] L85 A1

Opis:

+body od L85A1 Academy

+prec lufa od G3sg1

+gerarbox P90

+zębatki Systema Super Hi-Torque

+silnik Systema Super Hi-Torque

+cylinder set Systema 0

+aluminiowy tłok

+sprężyna 270 PDI

+metalowa komora Hop-up do M4 Systema

+bateria 12V 5000mAh

+lunetaTasco 2-6x28

+dwóskładnikowe kleje epoksydowe (poxilina i distal)

+blacha stalowa 0,5mm

+kable silikonowe (niestety nie pamiętam średnicy)

+zestaw złączy mikrofonowych

 

Niestety nie dało rady na kręconym kablu bo nie udało mi sie dostać w warszawie o odpowiedniej "przepustowości" żeby to ruszyło :twisted:

I udało mi się go zrobić gdy byłem serwisantem w FA.

Teraz było by dużo trudniej i drożej :D

Jestem teraz w trakcie produkcji Bizona.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...