Wombat Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Mam nieżywego springa L-85 od HFC i chciałem przerobić go w miarę możliwości na gaziaka albo elektryka. Czy ktoś ma jakieś schematy lub wie, jakie części możnaby wykorzystać? Quote Link to post Share on other sites
Headshot Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Podobnych tematów/pytan było już pare(naście) i zawsze dochodzono do nastepującego wniosku(ów): -z gówna bata nie ukręcisz -mając tylko młotek i kombinerki ew. dwie lewe ręce nic nie zdziałasz -niemożliwe praktycznie jest wykonanie tego tańsza metodą niż kupno normalnego AEG'a bądź chociaż kompletnego gearbox'a -wyposażenie warsztatu aby to sprawnie wykonac musi byc wręcz kosmiczne niewystarczy tato z wiertarka i wujek z tokarką -daj sobie spokój :wink: Jak dla mnie Koniec tematu ps. na drugi raz poszukaj troche pamiętam co najmniej ze 3 takie tematy Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Szukałem, ale na nowym forum połowa tematów poznikała. Quote Link to post Share on other sites
Piasecznik Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Przy bardzo dużym samozaparciu i jeszcze większym portfelu możesz zrobić z tego AEGa. Jeśli masz trochę inwencji i zdolności majsterkowania to za 2000zł uda Ci się to zrobić. Trzeba wypruć flaki z L85, wsadzić do środka M15 po odpowiednich przeróbkach. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Skoro sa AEGi L85 to dlaczego poprostu nie kupic GB od takiego i go "wkomponować" w środek ?? Quote Link to post Share on other sites
Rollkin666 Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Już taniej wyjdzie kupić całego L85 od Stara i cieszyć się "normalnym" AEG'iem. Taka składanka to dość skomplikowana rzecz, generalnie masa pieprzenia się, która nie wpływa pozytywnie na portfel. Quote Link to post Share on other sites
Piasecznik Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 L85 od Stara w niepolecanym sklepie MG kosztuje 2899PLN Troche dużo. Quote Link to post Share on other sites
Rollkin666 Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Na WGC zapłacisz 600$ czyli ok. 1800 zł, czyli ok. 2250 zł z przesyłką. MG zdziera strasznie kasę, nie warto od nich kupować takich rzeczy. O wrażenia zapytaj dokładnie KozioU'a, on kupił L85 Stara. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Moge dodać tylko tyle że firma Academy wypuściła jakiś dłuuugi czas temu AEGa który był odpowiednikiem chińczyków za 100 z allegro jezlei chodzi o osiągi i wytrzymałość, ale bez żadnego problemu mona w niego zapodać GB nie wiem czy v2 czy inny ale wchodzi bez szaleństw i w tedy masz prawdziwego AEGa. koszt ?? Kiedyś ten L85 kosztował chyba 600 złotych do tego cena GB wiec chyba sie opłacało. Z drugiej strony skoro masz pełnowymiarowe "opakowanie" to nie rozumeim jakie wielkie babranie i grzebanie żeby wsadzić w to coś GB ?? wg mni eżaden problem i żadem wielki nakład pracy i kasy poza częsciami czyli kupnem GB może nowej lufy i komory HopUpa. Czyli nadal chyba dużo niżej od Stara. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Z tego co wiem ludzie pakowali do środka GB od famasa. Famas na organy kosztuje może z 500zł. Resztę gdzieś by się poupychało. Komorę HU i lufę zrobić to 20 minut roboty wiem, bo sam robiłemw tym modelu. Mechanizm spustowy i selektro ognia - tak jak w Famasie, pewno nie będzie jak w orginale, ale za to wszystkie części są na miejscu i nie trzeb za wiele kombinować. Magazynki bodajże od emek, gdzieś czytałem jak to się przerabia. Ale był to opis przeróbki gniazda, a nie "styku" maga, HU i GB. Więcej na ślepo trudno powiedzieć. Moim zdaniem wykonalne, ale żeby efekt był satysfakconujący wymaga dobrze wyposażonego warsztatu. Quote Link to post Share on other sites
Ritter Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Wykonalne, bo ktoś się chwalił, że mu się udało. Chyba ktoś z Warszawy, trzeba by poszukać na forum, na pewno da się namierzyć osobę (o ile wątku nie wcięło). Inna sprawa, że taka przeróbka łatwa to z pewnością nie jest. Przykładem jest Giersu z RBB. Pamiętam, że też z tym walczył i przegrał. Bo diabeł niestety tkwi w szczegółach... Giwerka na którą wywali się jak na nowego elektryka, w której ciągle coś się psuje, kulki nie chcą latać jak należy... potrafi zapewne szybko i silnie zirytować. Czyli - trzeba zmierzyć swoje siły na zamiary. I kilka razy porządnie się zastanowić, czy warto ryzykować niemałe pieniądze... - Quote Link to post Share on other sites
dzikki Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Walkę z L-85 w Warszawie wygrał Gała z ekipy Yelnet. Jego kosiarka jest godna podziwu. Quote Link to post Share on other sites
Piasecznik Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 I paczka akumulatorów w plecaku też :) Podpięta grubym sprężynowo zwiniętym kablem do kolby karabinu :) No ale tam chyba jakaś 240% PDI czy cuś w ten deseń drzemie :D Robił to chyba 6 miesięcy, kolejne 6 dopracowywał szczegóły. Efekt jest super, ale żeby powtórzyć ten wyczyn to trzeba naprawdę kochać ten karabin i wsadzić w niego masę czasu, pracy i pińcet worków pieniędzy. Quote Link to post Share on other sites
PeePee Posted May 10, 2006 Report Share Posted May 10, 2006 Jak dla mnie potrzebne są: kompletny GB, komora hu, lufa, plastelina, izolka i będzie działać ;] Quote Link to post Share on other sites
zia Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 Na arniesairsoft jest pokazane na forum krok po kroku jak to zrobić - bebechy z famasa + silniczek z P90, kilka rzeczy z M16 itp. nieco zabawy ale nie wygląda na wielkie halo ( jezeli czesci bedziesz dokupywał, nie dorabiał ). Najprostsze dla laika wydaje się przerobienie na gaziaka na podstawie rugera - ale to dla minimalistów - wystarczy przełożyć, ale zapomnij o serii czy chociaż BBacku ( do aegów stara jest dodatek dający rodzinie SA 80 BB ). Jeżeli zakupy za granicą cię odrzucają, pogadaj z ludźmi z ASG SHopu, gdy się interesowałem tym, obliczyli koszty sprowadzenia L86 LSW na około 2400 ( zależy od kursu ) więc oferta MG wygląda przy tym bandycko. Co do starego L85 Academy, to body od springa jaki posiadasz ( i ja też :D ) jest znacznie lepsze i trwalsze niż to, co "poronili" ludzie z AC. Zresztą AC wymaga niemal tyle samo pracy, zeby si enadwać do czegoś co przeróbka springa na AEGa. Quote Link to post Share on other sites
GAŁA Posted May 13, 2006 Report Share Posted May 13, 2006 [AEG] L85 A1 Opis: +body od L85A1 Academy +prec lufa od G3sg1 +gerarbox P90 +zębatki Systema Super Hi-Torque +silnik Systema Super Hi-Torque +cylinder set Systema 0 +aluminiowy tłok +sprężyna 270 PDI +metalowa komora Hop-up do M4 Systema +bateria 12V 5000mAh +lunetaTasco 2-6x28 +dwóskładnikowe kleje epoksydowe (poxilina i distal) +blacha stalowa 0,5mm +kable silikonowe (niestety nie pamiętam średnicy) +zestaw złączy mikrofonowych Niestety nie dało rady na kręconym kablu bo nie udało mi sie dostać w warszawie o odpowiedniej "przepustowości" żeby to ruszyło :twisted: I udało mi się go zrobić gdy byłem serwisantem w FA. Teraz było by dużo trudniej i drożej :D Jestem teraz w trakcie produkcji Bizona. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.