Spajd Posted December 24, 2006 Report Share Posted December 24, 2006 W mojej r-7 nic się niechybocze ani nie odkręca...kolba sztywniutka jak niewiem co ;-) ...albo może trafił mi się dobrze spasowany egzemplarz :-P Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted December 25, 2006 Report Share Posted December 25, 2006 A oto moja najnowsza konwersja: Wzorowałem się na sr-25. Wydaje mi się troche podobny do M4 spec. ops. Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted December 25, 2006 Report Share Posted December 25, 2006 Kolba w R7 jest zamocowana na takiej dłuuugiej śrubie. Mozliwe, że w moim była po prostu słabo dokręcona i pod wpływem drgań powstających w trakcie użytkowania się odkręciła. Co do kompatybilności - R7 ma już kompatybilne body dolne. Porównywałem z dolnym body TM. R6 było pod tym względem niekompatybilne. Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted December 25, 2006 Report Share Posted December 25, 2006 Garo tlumik od DE prawda? :D lezy u mnie na biurku identyczny :D von_zakapior mowisz o mocowaniu kolby? dolne body w R6 niekompatybilne z TM pod wzgledem mocowania kolby tylko. reszta pasuje. a w R7 pisali juz ze mocowanie kolby jest inne niz w TM mimo ze na srube juz jezeli mowisz o spasowaniu dolnym z gornym body to R6 gorne body pasuje do dolnego body TM Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted December 25, 2006 Report Share Posted December 25, 2006 Nie... nie zgadłeś- to tłumik od Socoma Mk23 z STTI po lekkim piłowanku. Wypełniłem go pianką montażową do okien tak by wszystko dobrze się trzymało. Pianka dodatkowo lekko tłumi dźwięk wystrzału. Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted December 25, 2006 Report Share Posted December 25, 2006 Zamontowanie dwójnogu mijałoby się z celem przez risy które strasznie się ruszają. Body właśnie trę papierkiem wpadłem już na ten pomysł wcześniej tylko narazie finanse nie pozwalają na zakup dobrych sprayi. Instrukcja montowania tłumika: 1.Ucinamy gwint tłumika. 2.powiększamy otwór "wlotowy" tłumika tak by mieściło śię w nim najszersze miejsce lufy zewnętrznej. 3.Teraz najlepsze: Odcinamy muszkę wraz z "obręczami" :D szlifujemy papierkiem ściernym całą lufę zewnętrzną. 4.Wypełniamy tłumik pianką i czekamy do wyschnięcia. 5.Wydrążamy "tunel" w tłumiku tak by mieściła się w nim lufa zewnętrzna. 6.Dopasowujemy tłumik do naszej lufy zewn. i zakładamy całość. Gotowe!! (Kurka to brzmi jak przepis kucharski :D:D:D:D) Postaram się jeszcze wstawić pare zdjęć kolejnych etapów montażu. Co do pasa: wiem, wiem muszę się tym zająć zamontuje wszystko jak należy i będzie git. Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 te baterie wellowskie to straszne g0wna. mi padla i juz nie chce powstac :D tak samo jest z aku cymy, tez shitowe. a jeszcze jak jest mroz to juz w ogole wariowac potrafia. radze johny Ci zbierac na intellecta :D Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Przed chwilą wróciłem ze strzelanki. Baterie ładowałem 8h. Mimo tego że jest zimno, śnieg, mróz etc... wytrzymała całą strzelankę bez problemu. Wystrzeliłem na niej 4,5 hi-capa. Niema nikt patentu w jaki sposób mogę użyuwać w mojej r7 low-capów STARA?? Quote Link to post Share on other sites
corky Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 musisz spiłowac takie prowadnice w gniezdzie maga , bylo juz o tym poszukaj tu albo temacie o r6 , ja uzywam low capow Stara . pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 Nie wystarczy ich spiłować bo podajnik jest za krótki i niechce bez mocnego dopchnięcia maga podawać kulek. Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 Spiłuj jeszcze powierzchnię górną magazynka, za podajnikiem kulek. wystarczy jakieś 2 mm i będzie gut. A najlepiej zainwestuj w hi-cam Thermold. Pasuje i podaje kulki IDEALNIE - testowane dzisiaj w Wołczynie. Metalowe magi - spoko, ale się chlebocą w gnieździe z wypiłowanym prowadnicami. Oryginalny hi-cap wywal przez okno. Jeszcze ujdą real capy/mid capy MAG. Ale też trzeba je piłowac.... Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 Jakbyś mógł opisać mi dokładniej w którym miejscu trzeba spiłować byłbym wdzięczny. Poprostu niechce nic przekombinować. Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 ]Proszę bardzo, oto dokładnie ukazane miejsce piłowania[/url] Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 Mam magazynek firmy: STAR to mam piłować czy nie??!! Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 Do mojego R7 stary NIE PASOWAŁY. MAG musiałem piłowac. Decyzja należy do Ciebie... Quote Link to post Share on other sites
killa Posted December 31, 2006 Report Share Posted December 31, 2006 a ja dokleilem sobie tulejke do podajnika kulek, i nie musialem magazynkow rozwalac. Quote Link to post Share on other sites
ATISHOO Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Dręczy mnie od pewnego czasu pewna kwestia... Jeżeli R7 i R6 mają te same GB, a w R6 jest bateria 8,4 V to jeżeli wsadziłbym do R7mki batkę 8,4 (w zestawie jest 7,2 V) to coś się może nieprzyjemnego stać? Nie znam się za bardzo więc nie besztać... Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Nic szczególnego stać ci się nie powinno bo części w gearboksie są identyczne jak w R6 w którym bateria 8,4 działa bez zarzutu. Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Na 8,4 wzrasta szybkostrzelność znacznie, na 9,6 również, ale już za mocno bo słychać że silnik zasuwa jak najarany i wtedy zębatki mogą pójść. Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 zębatki mogą pójśc chyba w tedy w wypadku zacięcia się broni, bo wtedy będą działały zbyt duże siły, no i ewentualnie może się grzać bardziej silnik Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Na 8,4 wzrasta szybkostrzelność znacznie, na 9,6 również, ale już za mocno bo słychać że silnik zasuwa jak najarany i wtedy zębatki mogą pójść. uzywanie baterii 9.6v na stocku wella to samobojstwo dla broni. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Nie wyobrazam sobie, zeby gearbox, ktory czasem ma problemy na 8,4 dal rade dlugo na 9,2. Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 poza tym...przeczytajcie sobie gwarancje...tam jest wyraźnie napisane ,żeby nie stosować batetrii elektrycznej o zbyt wysokim napięciu gdyż wiąże się to z utratą gwarancji:) Quote Link to post Share on other sites
killa Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 od poczatku w R6 urzywalem baterii 8.4v sanyo i nic sie nie stalo. teraz ten sam GB chodzi w innym karabinie(u znajomego) tez na 8.4v i nic sie nie dzieje. ale prawda taka ze ne tejze baterii karabin zamiata jak kosiarka i nie wiem po co komu 9.6v. zapomnialem dodac ze mialem sprezyne podaj 120% czy 120PDI (juz nie pamietam) ale wychodzilo mi na tym ok.310fps. Quote Link to post Share on other sites
corky Posted January 4, 2007 Report Share Posted January 4, 2007 ja jak wsadzilem sprezyne 100 systemy i batke 8.4 large to po kilku strzalach dym z kolby lecial :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.