Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

podział na klasy



Recommended Posts

grałem przed chwilą w ET i mi sie spodobały klasy.

 

W asg też mogą być.

 

Żołnierz:

-byłby szturmowcem (najlepiej z AEG)

 

Medyk:

-Leczy za pomocą patyka(lub strzykawką ale bez igły)

(na końcu napisze o uleczonych)

 

Mechanik:

-Może budować umocnienia,kryjówki itp.

 

Amunicyjny(nie wiedziałem jak po polsku sie na nich mówi)

-Posiadazapasy amunicji które może rozdawać graczom (inni mają określoną liczbę amunicji)

 

Szpieg:

-Ma snajperkę i gra na tyłach wroga(albo u wroga ale sie chowa(to nie kamperstwo))

 

ULECZENI:

Przez 3 sekundy są niezniszczalni ale mogą strzzelać.

 

 

 

Napiszcie co o tym sądzicie i poprawcie jak uważacie że powinno być inaczej ;)

 

prosze o głosowanie!

Link to post
Share on other sites
Szpieg:

-Ma snajperkę i gra na tyłach wroga(albo u wroga ale sie chowa(to nie kamperstwo))

To raczej po airsoftowemu coś w rodzaju zwiadowcy i nie będzie miał on snajpy (chociaż kto mu zabroni :D )' date=' ale jakiegoś niezbyt długiego elektryka, by mógł ciszej i zwinniej się poruszać. Może (a raczej powinien) mieć także radio by informować bazę o postępach zwiadu.

 

Medyk:

-Leczy za pomocą patyka(lub strzykawką ale bez igły)

(na końcu napisze o uleczonych)

Takie coś już od dawna istnieje- przynajmiej u nas (woj. lubelskie). Trzyma sobie delikwenta za ramię przez jakiś czas.

 

Amunicyjny(nie wiedziałem jak po polsku sie na nich mówi)

-Posiadazapasy amunicji które może rozdawać graczom (inni mają określoną liczbę amunicji)

Z tego co wiem marnie wychodzi w praktyce. Poza tym taki amunicyjny nieźle grzechocze- w butle z kulkami można wsadzić szmaty.

 

Mechanik:

-Może budować umocnienia' date='kryjówki itp.[/quote']

Z czego że tak się zapytam.

ULECZENI:

 

Przez 3 sekundy są niezniszczalni ale mogą strzzelać.

UUU... leczenie 10 sek do minuty potem hulaj dusza, ale po co niezniszczalność???

 

 

Dodam że jeżeli walczący nie mają zby dużej ilości krótkofali świetnym pomysłem jest posada radiooperatora.

Link to post
Share on other sites

Dodatkowo przy podziale na klasy można wyzanczyć dowódcę, który ma mapy terenu.

ASG to nie gra komputerowa.

Na zlotach, większych strzelankach (ponad 25-30 os.) podział klas zdecydowanie się sprawdza, czyni działania jeszcze bardziej realistycznymi (medycy, dowódcy, snajperzy są zawsze- przynajmniej tam gdzie byłem ja; mogą dodatkowo być radiooperatorzy oraz zwiadowcy).

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...