Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Ja wczoraj zamówiłem, ale już było dosyć późno to właśnie przed chwilą zadzwoniłem, nie ma. Poprosiłem o powrót pieniędzy i szukam dalej.

Ze swojej strony to proszę o aktualizowanie na bieżąco informacji, bo jest to naprawdę niefajna sprawa, gdy są pilnie potrzebne, a okazuje się, że nie ma.

Edited by Vcross
Link to post
Share on other sites
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A mi się przestaje podobać,co się tam dzieje...Kilkakrotnie zamawiałem u nich różne graty-wsio dochochodziło rakietowo,elegancko i z pocałowaniem ręki.Aż do teraz.Zamówiłem pokrowiec do hełmu,przyszedł nie w tym rozmiarze co trzeba,a czekałem sobie na niego (tylko) 2 tyg.Na maile w sprawie mojej reklamacji od kilku dni nie mam odpowiedzi ,a to już fajne nie jest... :roll:

Zastanawiam się,co jest przyczyną takiej postawy sklepu...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W Vest.pl wprowadzono od 1 kwietnia nowy "silnik" sklepu, pokazujący aktualne stany magazynowe.

 

System jest nowy, więc obsługa miała na początku trochę problemów wynikających z przejścia i konwersji na nowy system, ale generalnie ma to przyspieszyć i usprawnić realizację zamówień.

 

W przypadku rzeczy, które są na stanie, w sklepie pojawia się informacja dostępne w 48h, do rzeczy których nie ma na stanie, pojawia się informacja jak szybko mogą zostać sprowadzone. Jest też mechanizm informowania o dostawie konkretnych produktów.

 

przy rzeczach sprowadzanych na zamówienie, zawsze może się zdarzyć że u producenta również nie ma danego produktu, wtedy czas realizacji może być dłuższy niż podany w sklepie i jest od vesta niezależny.

Link to post
Share on other sites

widzę, dobre opinie o sklepie, które jestem w stanie potwierdzić własnym doświadczeniem związanym z tym sklepem, zamówiłem kilka drobiazgów, jedyny zgrzyt to brak pasa nośnego do AK, zamówiłem wszystko, przelałem pieniążki i na 2 dzień dostałem telefon, miła Pani przepraszała, że niestety pasa nośnego aktualnie nie posiadają na magazynie, oczywiście ubolewałem nad tym strasznie bo wówczas mieli go po dobrej cenie, ba po bardzo dobrej ;], pieniądze dostały mi dostarczone wraz z paczką, jak wcześniej się umówiłem, realizacja zamówienia zmieściła się luźno w 48h

POLECAM!!

 

pozdrawiam - Szmoter vel. kosimazaki

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Wszystko w tym sklepie jest w najlepszym pozadku(dobry sprzet i szybka wysylka)tylko niema z nimi wgl kontaktu.Mozesz im wysylac ze 10 wiadomosci a nieodpisza. :wink:

 

 

Miałem to samo niestety...Czyli? Mam wydzwaniać,jakby co? A jak nie mam zamiaru płacić za rozmowę zamiejscową i wolę wysłać maila to zostanę olany? Powtarzam,to dla mnie dziwne,bo wcześniej wszystko było cacy....

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ja to mam do Vesta szczęście (albo Vest do mnie) - drugie zamówienie i znowu reklamacja. Również załatwiona miło i skutecznie. Zamówiłem czarny pasek do spodni i oliwkowy pas LC-1. W paczce przyszły dwa czarne. Zadzwoniłem do sklepu z reklamacją, przeprosili, obiecali oddzwonić z informacją co z tym zrobimy. Po chwili telefon, okazało się że oliwkowych LC-1 chwilowo nie ma, będą za 2 tygodnie. Zaproponowałem że w takim razie może być khaki albo foliage green i niekoniecznie LC-1. Ostatecznie dostałem LC-3 w foliage green. LC-3 są nieco droższe niż LC-1, różnice w cenie po uzgodnieniu z miłą Panią ze sklepu potraktowaliśmy jako zwrot kosztu wysyłki czarnego LC-1 z powrotem do Vesta.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Ode mnie plus dla sklepu. W poniedziałek 01.03 złożyłem zamówienie, tego samego dnia wieczorem dostałem maila, że towar jest już gotowy do wysyłki. Następnego dnia wysłano. W czwartek paczka była już do odbioru:) Zakupiony towar zgodny z opisem.

 

Na pytanie mailowe wysłane przeze mnie wieczorem 01.03 odpowiedź dostałem następnego dnia:)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Zamówiłem kilka artykułów takich jak plecak, kurtka, monokular, kamulaż zimowy itd.

Przez 3 tygodnie zero kontaktu i zmiany statusu zamówienia (cały czas przyjęty). Po zadzwonieniu okazało się że mają wszystko prócz monokularu. Stwierdziłem że trudno, niech wyślą wszystko bez monokularu. Został on usunięty z zamówienia, a status zmienił się na "oczekiwanie na dostawę". I znowu zero kontaktu przez 2 tygodnie. W końcu napisali że nie ma jeszcze plecaka i kurtki (wcześniej mówili że jest). Teraz nie ma już żadnego kontaktu (nawet telefonicznego) bym mógł choćby usunąć zamówienie i kupić gdzie indziej.

 

[a śnieg już mi stopniał]

 

:wink:

Koszmar, polecam tylko ludziom z dużą ilością wolnego czasu i nerwów.

 

Ps. a w sklepie nawet nie pisze czy w tym momencie produkt jest dostępny czy nie, lecz twierdzą że w ciągu 2 tyg zawsze jest.

Edited by huskykaski
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zamówiłem u nich niedawno mundur DPM. Spodnie przysłali mi mniejsze niż zamawiałem, więc do nich zadzwoniłem i powiedziałem że odsyłam spodnie.

Odesłałem i zamówiłem inny rodzaj(nie używki tylko nowe) i czekałem. przez 2 miesiące bylo napisane że 2 tyg. i będę je miał. W końcu się przypomniałem (tym razem mailem), status się zmienił i przyszły. Na razie oceniłbym 3/6 :???:

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Powiem krótko - sklep robi zamyłę jakich mało.

 

Wraz z moją Lubą chcieliśmy zakupi czarne kombinezony - ale wiadomo, trzeba przymierzyć. Po napisaniu maila i nie otrzymaniu odpowiedzi na to czy będą takie a takie kombinezony - weszliśmy na stronę i patrzymy - są! Ucieszeni idziemy do sklepu, a w sklepie oczywiście ich nie ma. Zapytałem czemu jest na stronie a w sklepie nie. Sprzedawca nas informuje że nie ma u dostawcy. Dobra dobra, ale co nas to obchodzi?

 

Niepolecam, fikcyjne stany magazynowe i żaden kontakt mailowy zwalany na szefową.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Kolejna porażka!

Wyjątkowo niesolidny Sklep, stosujący niedopuszczalne i nieetyczne metody monopolistyczne! Zamówienie złożyłem w dniu 23.06.2012 r. na przedmiot, który winien być dostarczony w terminie 14-tu dni. Opłacono zamówienie w dniu 28.06.2012 r.

Do dnia dzisiejszego zamówienie nie zostało zrealizowane!

Moje interwencje e-mailowe i telefoniczne nie odnoszą żadnego skutku, poza obietnicami, bezzwłocznej dostawy!

Gdyby nie fakt, że asortyment oferowany przez sklep VEST jest w wielu przypadkach niedostępny (nieoferowany) przez inne sklepy, doradzałbym omijanie tego niesolidnego dostawcy szerokim łukiem!!! :maniak_zle:

.............................................................................................

"Sukces", przesyłka przyszła we czwartek 9 sierpnia, czyli "już" po ponad 2 miesiącach. Myślę, że VEST "obudził" się po moich komentarzach na Forum.

Profesjonalizm na najwyższym poziomie... :icon_evil:

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Nie polecam tego sklepu.

Zamówiłem u nich NOWĄ karimatę armii holenderskiej. Przysłali mi używaną, brudną i śmierdzącą karimatę która nadawała się tylko do śmieci. Złożyłem reklamację i odesłałem im tego śmiecia. Przysłali mi drugą karimatę - stan nieco lepszy od tej pierwszej ale nadal nie jest to NOWA karimata.

Przestrzegam przed kupowaniem w tym sklepie chyba, że z odbiorem osobistym.

Link to post
Share on other sites

Ja zamówiłem kilka fantów, w tym dostępny w ciągu 14 dni. Opłaciłem całosć i spokojnie czekam. Po upłynięciu 14 dni ktoś dzwoni i mówi, że jednak tego co nie było już nie będzie przez czas jakiś. Mówię - to przyślijcie co jest a za resztę kasę zwróćcie. I tu trochę poczekałem. Ani paczki ani kasy. Po kliku telefonach i mailach zwrócili mi całość kwoty - bo już kupować nic nie chciałem. Wcześniej jednak to co było od reeki na stanie słali spawnie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Zamówienie z dnia 15.lipca z dyspozycją przesyłki pocztowej, i tego samego dnia zamieszczono taką informację:

Objaśnienia dotyczące stanu zamówienia:

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Twoje zamówienie zostało już skompletowane i spakowane. Obecnie paczka oczekuje na wysłanie.

 

Objaśnienia dotyczące stanu płatności:

Informujemy, że Twoje wpłaty wpłynęły na nasze konto. Zamówienie jest już w pełni opłacone i nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów przy odbiorze.

 

... mają bardzo daleko do poczty... :icon_evil:

 

Potęga Forum :icon_exclaim:

Przed chwilą miałem telefon z Firmy VEST, z przeprosinami za opóźnienie. Powód - przeprowadzka.

Nagle wszyscy się przeprowadzają... :icon_wink:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...