Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Jeżeli chodzi o gaziaka bez blowbacku to tak szczerze mówiąc można by go nawet w ogóle nie smarować. Conajwyżej można by przesmarować raz na jakiś czas mechanizm spustowy (głównie chodzi tu o część kurkową) jakimś gęstsztym smarem.

 

W gaziaku z blowbackiem smarujesz cylinderek i górną uszczelkę w magazynku silikonem.

Prowadnic zamka lepiej nie smarować w celu uniknięcia przywierania brudu do smaru.

 

Nigdy, przenigdy nie psikaj smarem do lufy. Takie smarowanie nie przynosi żadnych pozytywnych skutków.

Link to post
Share on other sites
  • 7 years later...

Mam małe krótkie pytanko odnośnie smarowania w GBBR'ach mechanicznych części ruchomych tj. zespołu suwadła itp. ojelek sylikonowy to jedno jednak tutaj przydałby się także chyba jakiś smar, moje pytanie jaki byłby najlepszy? Czy nieco smaru grafitowego zdaje egzamin?

Edited by SnaKe7777777
Link to post
Share on other sites

Olejek syfikonowy to nie rozwiązanie bo przedawkowany nie dość że wszystko zasyfi to i jeszcze kurz przyciąga. Dlatego należy go używać w minimalnych ilościach i w zasadzie tylko na uszczelki . Moim zdaniem to suchy preparat z molibdenem lub teflonem albo smar molibdenowy. Znaczy dokładnie te same smarowidła co do broni.

Z braku takowych ja używam jeszcze wazeliny techniczne.

 

 

Ps

smar grafitowy tez jest nienajlepszym rozwiązaniem do replik. Strasznie syfi niestety.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...