look17 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Ja mam M110, batke 9,6 V, przemieliłem na stockowym silniku ok. 7k kulek i wszystko jest ok. Jak masz problem z silnikiem to spróbuj go wymontować, osuszyć, oczyścić styki i nasmarować. Quote Link to post Share on other sites
Spicmir Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Nie no póki co sie informuje ocb ... repliczka jest na gwarancji - zakupiona w ASGS wiec jakby co jestem ubezpieczony od takich wypadków. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Witam.Mam pytanie.Czym różni się(oprócz wyglądu) ten SAR Taktik Rifle II od SAR SportMatch M41 SG??Pozdroo Quote Link to post Share on other sites
look17 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Niczym. Quote Link to post Share on other sites
Spicmir Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Pytanie dla ludu. Czy ktoś ma czy słyszał o SARusi z magiem typu DRUM? Ostatnio znalazłem 2 drumy na wgcshopie i zastanawiam się nad zakupem jakiegoś . Ale nie wiem jak to sie będzie razem komponowało wizualnie i czy przypadkiem moja SARusia nie zrobi sie jeszcze niewygodniejsza i ciezka w manewrowaniu. LYNKI: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...0AEG%20Magazine http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...0AEG%20Magazine Quote Link to post Share on other sites
zia Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Drum podwójny wygląda jak jaja dla mnie, obrzydlistwo... :/ Drum pojedyńczy jest także tutaj - http://www.gunfire.pl/product-yid-11521911...z-serii-G3.html Jak się sprawuje ? To będę wiedział dopiero za 3 tyg ;). Masz raczej patrząc na moc i wygląd replikę stylizowaną na wyborową...z drumem to tak jakoś..nie bardzo :/. Jeżeli uważasz, że Twoja replika jest ciężka i nieporęczna, obejrzyj moją :D http://wmasg.pl/forum/index.php?s=&sho...st&p=786229 Można się przyzwyczaić, trzeba po prostu lubić tego guna. Quote Link to post Share on other sites
Spicmir Posted June 9, 2008 Report Share Posted June 9, 2008 (edited) Fakt faktem niezła kobyła ..mi w mojej jedynie chwilowo przeszkadza długość. No ale druma i tak zamówię przyda sie do drugiej sarenki do tej bez precki ... . Grunt to przyzwyczajenie . Edited June 9, 2008 by Spicmir Quote Link to post Share on other sites
Spicmir Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Kolejne pytanie amatora SARenki : dostałem dziś kompozytowy zestaw [kolba + chwyt + chwyt pistoletowy] z ostrej g3 . przedni chwyt od biedy po lekkiej modernizacji wejdzie... rękojeść wiadomo nie. Ale największy problem mam z kolbą nie dość że jest mniejsza to jeszcze strasznie wąska i blacha lekko inaczej wyprofilowana . Stąd moje pytania : Czy ktoś już "przerobił" to żeby pasowało i czy to jest pasowe? bez znacznych zmian w konstrukcji kolby . jeśli tak to jakie baterie potem tam zastosował bo moja sanyo rc 9.6 3600mah już na grubość bankowo nie wjedzie . Może gdyby były cieńsze to by szło wmontować tam coś na wzór V-łki ale narazie nie mam pomysłu. Bo mi nity zasłaniają perspektywę i póki co muszę jednego rozwiercić/wybić by móc wyciągnąć kompozytowa rurkę z "statecznikiem/prowadnicą" . opcją by były baterie w układzie STICK jednak musiały by być o niewielkiej pojemności/rozmiarach Bo intek 8.4 1400mha wchodzi i zostawia luzu na mniej niż jedno ogniwo . Quote Link to post Share on other sites
Filq Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Nie wiem dokladnie jak wygald amocowanie kolby kompozytowej ale zakladam, ze powinno by cpodobne do tego z drewnianego body. Co zmienilem, zeby trzymalo? - Aby piny weszly nalezy albo zpilowac same piny albo powiekszyc otwory na piny. Moze spilowane piny nie wygladaja zbyt pieknie ale za to nie nadwyrezaja delikatnego szkieletu ZnAl. -Mocowania szyny kolbowej sa zbyt ostre. Probowalem je wyklepac ale to nic nie dalo. Imadlo rowniez nie pomoglo. Pozostala magiczna mini obrabiarka i monotonne szlifowanie. Mozesz rowniez pilowac szkielet body ale to tylko ZnAl a i tak nie widac zeszlifowanego mocowania na kolbie. Jezeli bardzo cie to denerwuje, uzyj epoksydy i czarnego spreyu. - Ksztalty ogolne wpasowane w bron powinny byc dobre po spilowaniu szyn na kolbe. Jezeli nie polecam mlotek i imaglo. Do kolby pasuje z tego co wiem (drewnianej kolby) jedna bateria, o ktora pytalem pare linijek wyzej. Intella 2 paluszkowa, 8 ogniwowa 9.6V 1400mah. Pare zdjec obrazuajcych: http://img294.imageshack.us/my.php?image=78791730aw7.jpg http://img382.imageshack.us/my.php?image=12ux0.jpg http://img106.imageshack.us/my.php?image=11bl0.jpg http://img106.imageshack.us/my.php?image=13ku4.jpg Zdjecia z zamocowana kolba zamiescilem pare postow wyzej. Jeden pin jest spilwoany, do 2 dopasowalem wejscie. Quote Link to post Share on other sites
look17 Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Jest jeszcze inna możliwość zamocowania kolby. Ja zdemontowałem oryginalną osadę (30 min roboty!) i wpasowałem kolbę do osady z ZnAlu. Trzeba trochę zeszlifować boki tej części kolby, która wchodzi w osadę (osada ZnAlowa jest płytsza). Mimo piłowania i tak kolba nie wlezie cała - mi wystaje jakieś 0,5 cm. Po zaklejeniu czarną izolką wygląda całkiem znośnie, i nawet się trzyma :) . Quote Link to post Share on other sites
Filq Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Nie glupie. Ja niestety sprzedalem swoja kompozytowa kolbe ze stocka i taka mozliowsc nie wchodzila w gre. Quote Link to post Share on other sites
loko2 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Kilka pytań (o drewnianą kolbę): Jak konkretnie ( jakim narzędziem?) zrobic otwór na kable w metalowej części? ( w miejscu gdzie jest taki wypustek miedzy śrubami) W jaki sposób drewno łączy się z metalem? Jak ( ewentualnie ) rozdzielic drewno od metalowej części? ( po odkręceniu śrub ani drgnie - trzeba coś podważyc?..itp ) Jeśli chodzi o baterię NiMH 9.6V 1400mAh Intellect ( to ta jedyna która pasuje podobno) - przy jakich mocach jej używaliście? Ja mam 470fps ( sprężyna 130 ) i do tej pory działałem na 10.8V 2800 Sanyo. Nie wiem czy nie będe musiał wymieniac też sprężyny przy okazji.. SAR taktik rządzi! :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Filq Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 A wiec metal miedzy pinami nie musi byc ruszany. Ta "2 paluszkowa" batka wchodzi z gory i z dolu blaszki, omijjac ja. Ja mam osobisice jakies 400fps i rof mnie przeraza (taki szybki) wiec jesli wrzucisz m120 to bedziesz zadowolony:P // a i bron podziala dluzej. Nie trzeba rozdzielac kolby od metalwoej czesci. Quote Link to post Share on other sites
Gzu Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Jak konkretnie ( jakim narzędziem?) zrobic otwór na kable w metalowej części? ( w miejscu gdzie jest taki wypustek miedzy śrubami) W jaki sposób drewno łączy się z metalem? Jak ( ewentualnie ) rozdzielic drewno od metalowej części? ( po odkręceniu śrub ani drgnie - trzeba coś podważyc?..itp ) Konkretnie to długim śrubokrętem :). Kolba trzyma się na trzech śrubach. Dwie są od strony osady(które już pewnie odkręciłeś). Jedna wewnątrz kolby, na "dnie" (trudno ja dojrzeć) jak ją odkrecisz to caly ten "wypustek" wyjdzie bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
look17 Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Dokładnie. Potrzebujesz baardzo długiego i cienkiego śrubokręta. Pomocna może być instrukcja od oryginalnego G3: http://www.ar15.com/content/manuals/G3_Armorer_Manual.pdf Quote Link to post Share on other sites
loko2 Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 Dzięki, będe walczył :lol: Quote Link to post Share on other sites
Gzu Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 (edited) Czy ktoś wie do czego służy ta plastikowa część przykręcona do gearboxa? I jakie będą konsekwencje wyjęcia jej z repliki? Fliq też musiałeś wyjąć to ustrojstwo, żeby założyć osade od ostrej wersji? Edited June 23, 2008 by Gzu Quote Link to post Share on other sites
Filq Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Tak musialem to wyjac, bo kolnierz blokowal kolbe. System ten ma za zadanie najprawdopodobniej usztywnic konstrukcje i znosic lekko przeciazania generowana przez dluga kolbe. Osobiscie biegam bez tego i zadnego innego wzmacniacza w srodku. Nie zauwazylem zadnych oslabien na razie.. chodz trzeba miec swiadomosc, ze 0.5kg klocek predzej czy pozniej zlamie nasze body ;< Quote Link to post Share on other sites
loko2 Posted June 29, 2008 Report Share Posted June 29, 2008 Witam ja tej plastikowej części nie wyjmowałem - spiłowałem jedynie jej fragment - ten, który wystawał poza body czyli jakieś kilka mm ( wyjąłem tylko to małe ustrojstwo, na zdjęciu po prawej ) . Skończyłem już montaż drewna w SARze, zrobiłem to jeszcze inaczej niż propozycje powyżej ( jeśli niczego nie przeoczyłem ). Osadę kolby z oryginału rozszerzyłem wbijając do środka trochę szerszy młotek a potem trochę jeszcze obrabiałem ją w imadle..( topornie to brzmi.. :lol: :) , wprawdzie teraz osada nie przylega na całej długości idealnie do body - przy jej końcu odstaje z 3-4 mm, ale.. Zrobiłem to dosłownie w pół godziny,jest niezauważalne patrząc boku i ominęlo mnie piłowanie metalu ( ten z oryginału jest b.twardy ! ), problemem okazały sie piny, musiałem troche rozrzeszyc ( pilnikiem ) otwór w body..tak, jeden, ten bardziej z przodu, drugi pin za cholerę nie wejdzie - otwór z body za nic nie pokrywa się z tym od kolby ( tzn. są to mm, ale za dużo by piłowac), a i ten jeden musze młotkiem wbijac - mocno 8) Jednak - co najważniejsze - po wbiciu tego pina wszystko jest sztywne, kolba ani drgnie. W końcu mogę sobie pozwolic na zawieszenie!!! ( bez stresu że zaraz kolba pęknie... a pękła już z 5 razy ) Foregrip potraktowałem szlifierką, pominę szczegóły może 8) Jedyne co zostało do zrobienia to przeprowadzic kable przez drewno w kolbie, a jest tam taki mały otwór po śrubie...jak sobie z tym poradziliście? chodzi raczej o to na końcu kabelków, plastikowe ( styk ? ) Jest szerszy od otworu. Myślałem żeby go jakoś przeciac w pół, albo ciąc kable i kleic je póżniej..ale nie wiem czy to dobry pomysł. Jeszcze dziś lub ew. jutro zamieszczę zdjęcia karabinu Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted June 29, 2008 Report Share Posted June 29, 2008 ja tej plastikowej części nie wyjmowałem Haha, to w CA też to łajno jest z plastiku? :wink: Myślałem że tylko w Marui. :) Jedyne co zostało do zrobienia to przeprowadzic kable przez drewno w kolbie, a jest tam taki mały otwór po śrubie...jak sobie z tym poradziliście? chodzi raczej o to na końcu kabelków, plastikowe ( styk ? ) Jest szerszy od otworu. Myślałem żeby go jakoś przeciac w pół, albo ciąc kable i kleic je póżniej..ale nie wiem czy to dobry pomysł. To jest prościutka operacja. Robisz tak: 1. Wyjmujesz stockowe kable ze stockowej kolby. 2. Zdejmujesz z kabli wtyk podłączany do GB. 3. Wkładasz kable ze zdjętym wtykiem od strony stopki kolby, "gołą" stroną do przodu (tą stroną z której zdjąłeś wtyk). 4. Wyjmujesz "gołe" kable od przedniej strony kolby, przez ten mały otwór. W złapaniu kabli pomagasz sobie cienkimi klapcążkami/pęsetą. 5. Wyciągasz kable przez mały otworek na tyle na ile się da, upewniając się, że fuser (pudełeczko na bezpiecznik) ułożył się "na dnie" koalby, POD grubymi pinami mocowania pasa nośnego (tymi w poprzek). 6. Zakładasz wtyk GB z powrotem. I gotowe, od "stopkowej" strony powinno Ci wystawać trochę kabla z wtykiem baterii. Zakładam, że ten zmieniłeś już na mały, stokowo jest duży. Podłączasz błogosławioną baterię Intellect SF Twins 1400mAh, jedyną pasującą do "ostrej" kolby, wkładając ją najpierw jednym stikiem ogniw nad poprzeczne grube piny, a drugim stikiem ogniw pod grube piny, w bezpośrednie sąsiedztwo fusera (mieści się na luzie), a dopiero potem, gdy już siedzi w kolbie, podłączając baterię do wtyku baterii. Jeśli najpiew podłączysz to nie włożysz - kabel za krótki ;-) . P.S.: Operacja przeprowadzona z kablami TM, ale powinny być identyczne. P.S.2: Do zdejmowania wtyku używasz igiełki alb czegoś podobnego - trzeba rozgiąć "ząbki" trzymające druty. Pozdro :D Quote Link to post Share on other sites
loko2 Posted June 29, 2008 Report Share Posted June 29, 2008 no niestety... :lol: w CA też plastik. Zdjęcie może nie najwyrażniejsze ale - tak go spiłowałem: http://img204.imageshack.us/my.php?image=dscf0099hp3.jpg widac też miejsce gdzie ta częśc pękła trochę niżej i odpadł od niej taki kawałek - dopiero przed chwilą to zauważyłem. Tutaj widac ile odstaje oryginalna osada od body: http://img367.imageshack.us/my.php?image=dscf0095mb5.jpg http://img367.imageshack.us/my.php?image=dscf0096bi3.jpg nie włożyłem jeszcze pina przy tych zdjęciach.Wnętrze osady po potraktowaniu młotem i imadłem :lol: http://img154.imageshack.us/my.php?image=lukigun4kl0.jpg Foregrip http://img367.imageshack.us/my.php?image=dscf0094os6.jpg A tak wygląda efekt całościowy: http://img521.imageshack.us/my.php?image=lukigun3xx4.jpg I jeszcze obok wymienionych części ( a co, sesja musiała byc ! :lol: ) http://img367.imageshack.us/my.php?image=lukigun1bq3.jpg Vimes - dzięki za dokładną instrukcję, biorę się do dzieła...batka i low - capy już zamówione..będzie się działo :killer: Jeszcze tylko dwa słowa - pomimo wszystkich swoich wad i historii opisanych na forum muszę przyznac że po 10 miesiącach użytkowania wcale nie mam ochoty pozbywac się sarenki - gun jest piękny, szczególnie z tym drewnem teraz..jestem dośc dużym człowieczkiem ( 183cm, 90kg ) i może dlatego nie miałem nigdy żadnych problemów natury 'za długi karabin' czy 'nieporęczny' - zawsze był w sam raz, może też dlatego że to moja pierwsza replika? ( i jedyna jak narazie ). Usunąłem tylko dwójnóg bo przy snajpieniu to on tylko przeszkadzał 8) ( Chyba ) dzięki jego długości bardzo dobrze celuje się 'z przyłożenia', bez dodatkowej optyki ( aczkolwiek testuję teraz kolimator ) NIE polecam go wszystkim - ze względu na pewne oczywiste wady fabryczne ( kolba, chwyt ) i też z tego powodu że gdyby wszyscy nagle zaczęli latac z SAR'em.. :wink: nie byłby tak wyjątkowy ;-) Quote Link to post Share on other sites
Filq Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 Witamy w gronie drewnainych gietek : > Efekt jak zawsze piorunujacy. Gdzie tam jakies AK w drewnie xD Jezeli jestes takim esteta jak ja i przeszkadzaja ci 2 odcienie czarnego (body-metal kolby) to wystarczy jedna czy 2 warstwy najzywklejszej farby w spreyu. Zetrzec sie zetrze ale nie bedzie tego widac, bo pod spodem bedzie orginalna czarna farba (uzyta jako podklad). Quote Link to post Share on other sites
loko2 Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 Nie przeszkadza mi to w ogóle szczerze mówiąc...ale dzięki.Troche już postrzelałem i.. drewno w karabinie jest super :-P Dzięki za wszystkie rady Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 (edited) Od wczoraj wieczorem mam zainstalowane drewienka na nowiutkim metalowym body 8) . Miło dojść do metalowego potwora z drewnianymi okładzinami od poziomu plasticzanego Marui :uśmiech: . Body posiada oznaczenia SAR (myślałem, że będzie bez żadnych oznaczeń), więc pewnie też liczy się jako Sarenka :D . I teraz mam pytanie - usuwał ktoś może te oznaczenia? Bo SAR SARem, ale jednak "Schwaben Arms" i "Kal.6mm" to nie jest to, co Tygrysy lubią najbardziej... A jakby ktoś się orientował w temacie naniesienia na body oznaczeń H&K, to już w ogóle byłoby genialnie. Edited July 23, 2008 by Vimes Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 (edited) pozbyc się oznaczeń chyba można za pomocą oksydy (dostaniesz na allegro) napisy na body są wyryte w " lakierze " do samego ZnAl'u :P tylko nie wiem czy sie przyjmie oksyda do tego stopu metalu ... a sawoją drogą fajne macie to drewienko :P sam bym sie pokusił ale ide w inną strone z lansem mojego g3 (czy też tuningiem zewnętrznym sarenki ) ;) hehe ps/: a napis SCHWABEN (lol) Arms nie jest taki zły... czasami przywraca uśmiech na mojej gębie :D Edited July 23, 2008 by sjzmisiek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.